جادارترین شاسی‌بلندهای جهان – سرخط نیوز

امیرمسعود عابدین_ با افزایش محبوبیت و استقبال از خرید خودروهای شاسی‌بلند، بسیاری از خودروسازان به این سمت رفته‌اند که روی این سگمنت تمرکز زیادی داشته باشند. این خودروها دارای فضایی جادار و بزرگ بوده و راحتی سرنشینان را فراهم می‌کنند. در حال حاضر خودروهایی در بازار وجود دارند که فضایی جادار و مناسب را فراهم کرده و بیشترین فضای سر و پای ترکیبی ردیف جلو را ارائه می‌دهند.

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

۱۰. فورد برانکو اسپرت ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۳٫۹ اینچ

فورد برانکو اسپرت ۲۰۲۴ با وجود ارتفاع کوتاه‌تر نسبت به اکثر مدل‌های موجود در این لیست، با داشتن فضای سر و پای ترکیبی نزدیک به ۸۴ اینچ برای ردیف جلو، عملکرد خوبی دارد. این خودرو همچنین به امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع خودکار و شیشه تا شو درب عقب مجهز شده است. گزینه‌هایی مانند گرمکن فرمان و روکش چرمی و تنظیم برقی صندلی راننده قطعاً راحتی را افزایش می‌دهند.

۹. سوبارو فارستر ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۴٫۵ اینچ

سوبارو فارستر به دلیل سیستم استاندارد AWD خود و فاصله از زمین مطلوب شهرت دارد. این SUV فضای قابل توجهی در ردیف جلو و یک محفظه بار بزرگ ارائه می‌دهد. هر فارستر با سیستم تهویه مطبوع خودکار ارائه می‌شود. گرمکن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب، روکش چرمی و غیره نیز در دسترس هستند.

۸. هیوندای سانتافه ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۵٫۵ اینچ

هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ در این لیست با یک طراحی زاویه‌دار و عجیب، ‌ متمایز از سایر SUV های این لیست است. سانتافه جدید دارای ۴۲ اینچ فضای پای ردیف دوم بوده و مجهز به روکش چرمی، صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم همراه با تنظیم برقی و نورپردازی محیطی است.

۷. لینکلن نویگیتور ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۵٫۷ اینچ

لینکلن نویگیتور ۲۰۲۴ و هم‌تای کشیده‌تر آن یعنی نویگیتور L، در بخش SUV های غول‌پیکر قرار دارند. هر دو مدل نزدیک به ۸۶ اینچ فضای ردیف جلو دارند و امکاناتی مانند گرمکن و سردکن برای دو ردیف اول و سیستم تهویه مطبوع سه منطقه‌ای خودکار ارائه می‌شوند.

به راحتی و آسایش بیشتری نیاز دارید؟ جدیدترین مدل نویگیتور امکانات خوبی مانند تنظیم برقی صندلی‌های ردیف سوم و گرمکن فرمان وجود دارد. تنظیم برقی صندلی‌های جلو در ۳۰ حالت همراه با عملکرد ماساژ، حداکثر راحتی سرنشین را فراهم می‌کنند.

۶. فورد اکسپدیشن ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۵٫۹ اینچ

فورد اکسپدیشن ۲۰۲۴، پسرعموی لینکلن نویگیتور، در معیار فضای ردیف اول و فضای بار کلی، از همتای لوکس‌تر خود بهتر است. اکسپدیشن به امکاناتی مانند تنظیم برقی صندلی راننده و سیستم تهویه مطبوع سه‌منطقه‌ای مجهز شده است. دمپرهای تطبیقی موجود راحتی را در قالب یک سواری نرم اضافه می‌کنند.

۵. فورد برانکو ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۶٫۴ اینچ

فورد برانکو ۲۰۲۴ علاوه‌بر اینکه از قابلیت‌های آفرودی بسیاری بهره‌مند است، فضای جاداری را در ردیف جلو ارائه می‌دهد. برانکو با امکاناتی مانند تنظیم برقی و گرمکن صندلی‌های جلو همراه با روکش چرمی، استارت از راه دور و سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای عرضه می‌شود.

۴. نیسان پت‌فایندر ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۶٫۶ اینچ

زمانی که صحبت از راحتی می‌شود، نیسان پت‌فایندر ۲۰۲۴ وارد عرصه می‌شود. در مورد امکانات راحتی، پت‌فایندر با سیستم تهویه مطبوع خودکار سه منطقه‌ای و درب صندوق عقب برقی عرضه می‌شود. در تریم های بالاتر، سطح لوکس بودن و راحتی با گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب و گرمکن فرمان ارائه می‌شوند.

۳. شورولت تاهو ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۶٫۸ اینچ

شورولت تاهو ۲۰۲۴ یکی از شش SUV جنرال موتور است که ۸۶٫۸ اینچ فضای ردیف اول را ارائه می‌دهد و شامل شورولت سوبربن، جی‌ام سی یوکان و کادیلاک اسکلید می‌شود. همه این خودروها SUV های بسیار راحتی هستند، اما به منظور تنوع و مقرون به صرفه بودن، فقط شورولت تاهو در این لیست قرار دارد. این خودرو یکی از معدود SUV هایی است که می‌تواند ۹ سرنشین را به راحتی جای دهد.

با ویژگی‌های استاندارد مانند سیستم‌های تهویه مطبوع سه منطقه‌ای و تنظیم برقی صندلی‌های جلو، این خودرو بسیار خوب و قابل توجه است.

۲. بیوک Enclave ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۶٫۹ اینچ

بیوک Enclave ۲۰۲۴ بخشی از یک سه گانه SUV های جنرال موتور است که راحتی و لوکس را بسیار بالا می‌برد. بیوک Enclave لوکس‌ترین شاسی‌بلند در بین این سه خودرو هستند.

همه Enclave های جدید با یک در عقب برقی، روکش چرمی و گرمکن فرمان و گرمکن صندلی‌های جلو ارائه می‌شوند.

۱. جی‌ام سی هامر EV

فضای سر و پای کل: ۸۸٫۱ اینچ

جی‌ام سی هامر EV تاج راحت‌ترین SUV در سال ۲۰۲۴ را دریافت کرد. این خودرو با ردیف جلو بسیار جادار است و با حداکثر قدرت ۸۳۰ اسب بخاری در دسترس است. از نظر راحتی، هامر EV با فناوری رانندگی سوپرکروز نیز عرضه می‌شود.

منبع: hotcars

۵۸۳۲۲

خروج از نسخه موبایل