حواشی هفته ششم لیگ یک فوتبال/ از سنگ پرانی تا تغییر چندباره تصمیم داور

فوتبال

حواشی هفته ششم لیگ یک فوتبال/ از سنگ‌پرانی تا تغییر چندباره تصمیم داور

هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ۱۹ آنلاین به پایان رسید. در چند دیدار به داوری اعتراضات شدیدی صورت گرفت که در یکی از این بازی ها باعث درگیری شدید میان هواداران دو تیم شد.

به گزارش سرخط نیوز هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال از چهارشنبه ۱۸ آنلاین با ۵ دیدار آغاز شد که تیم های بعثت کرمانشاه سایپا پیکان و صنعت نفت آبادان توانستند مقابل رقبای خود به برتری برسند. در مهم ترین بازی هفته پیکان با فجر سپاسی بازی کرد که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود پیکان به پایان رسید. مس سونگون هم مقابل شهرداری آستارا مساوی کرد. ادامه مسابقات پنجشنبه ۱۹ آنلاین برگزار شد و نفت مسجد سلیمان مقابل شهرراز به برتری رسید و اولین پیروزی خود در لیگ را به دست آورد. در ادامه مس شهر بابک هم ۲ بر صفر نفت و گاز گچساران را شکست داد. داماش و شهرداری نوشهر هم مقابل حریفان خود پارس جنوبی و آریوی اسلامشهر به تساوی رسیدند.

تا پایان هفته ششم رقابت ها پیکان مس شهر بابک و صنعت نفت آبادان به ترتیب تیم های اول تا سوم هستند. نفت مسجد سلیمان با این پیروزی در رده ۱۶ قرار گرفت و دو تیم نیروی زمینی و شهرداری آستارا به ترتیب تیم های ۱۷ و ۱۸ جدول لیگ یک هستند. 

حاشیه های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال

حضور معترضان با کت و شلوار در زمین

در هفته ششم رقابت ها مس کرمان مهمان بعثت کرمانشاه بود و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بعثت به پایان رسید. مس کرمان در نیمه دوم توانست به گل برسد که داور بازی اعلام کرد قبل از گل بازیکن مس روی مدافع بعثت خطا کرده و این تصمیم منجر به اعتراض شدید مسی ها شد. داوران بازی پس از مشورت و وقفه چند دقیقه ای گل را تایید کردند ولی این بار اعضای تیم بعثت بودند که معترض شدند و بازی چند دقیقه متوقف شد. در میانه میدان چند نفر از اعضای تیم بعثت با کت و شلوار وارد زمین شدند و شروع به اعتراض کردند و پس از چند دقیقه توقف در بازی داور بار دیگر تصمیم خود را تغییر داد و گل را مردود اعلام کرد.

سنگ پرانی هواداران بعثت به سمت داور

زمانی که داور بازی مس و بعثت گل مسی ها را قبول کرد هواداران بعثت شروع به پرتاب سنگ به سمت داور بازی کردند که باعث شد تیم داوری زمین بازی را برای چند دقیقه ترک کند. داور پس از ورود به زمین گل را مردود اعلام کرد. پس از بازی باشگاه مس اعلام کرد که «فاجعه بزرگی برای فوتبال ایران در این بازی رقم خورد» و معتقد بودند که محمد علی صلاحی داور خوزستانی بازی «به دلیل حفظ جان خود به تیم مس گفت که بابت مردود شدن گل با او همکاری کند.»

حمله هواداران شهرداری نوشهر به هواداران آریو و درگیری روی سکو

آریو اسلامشهر در هفته ششم به مصاف شهرداری نوشهر رفت و این دیدار با نتیجه با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی بارها به دلیل اعتراض تیم آریو به داور متوقف شد که باعث عصبانیت هواداران شهرداری نوشهر شد. پس از اتمام بازی هواداران آریو به دلیل اعتراض شدید هواداران تیم رقیب به اعضای این تیم به سمت هواداران شهرداری نوشهر حمله ور شدند و به سمت آنها سنگ و اشیا پرتاب کردند و درگیری شدیدی به وجود آمد. 

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل