برترین های کسب و کارعمومی

خصوصیات مه پاش دستی کوچک

اساس این سیستم ها تولید ذرات بسیار ریز از محلول موجود در ظرف مربوطه می باشد. اندازه این ذرات بین 10 تا 100 میکرون است و به طور یکنواخت در سراسر محیط پخش می شوند. در نهایت این ذرات با جذب سریع گرمای محیط، هوای اتاق را شاداب و مطبوع می کنند. به لطف این سیستم هیچ اثری از شبنم یا رطوبت روی دیوارها و کف ها وجود ندارد.

مه پاش دستی شلنگی محصولی سبک و قابل حمل از شرکت KMT است. این محصول ذرات با قطر 20 تا 60 میکرون را در هوا پخش می کند. از دیگر ویژگی های این محصول پخش ذرات به طول 6 تا 8 متر است که برای آن مناسب است. این دستگاه با مخزن 3 لیتری مناسب برای فضاهای کوچک می باشد.

مزایای سیستم های بخار:

سیستم های مه شکن به دلیل کارایی بالا توجه زیادی را به خود جلب می کنند. گلخانه ها، رستوران ها و بسیاری از صنایع از این محصول استفاده می کنند. همچنین، کرونا نشان داد که کاربردهای مهم تری برای مه پاش ها وجود دارد. یکی از کاربردهای بهداشتی آن ساخت تونل و تجهیزات ضدعفونی محیطی است.

توصیه ما این است که از محلول آنولیت به طور همزمان برای اهداف بهداشتی و ضد عفونی استفاده کنید.

سیستم های مه شکن دو مزیت مهم در ایجاد مه در فضای مورد نظر دارند. اولین مزیت آن کنترل عفونت های ویروسی، باکتریایی و قارچی موجود در هوا است. دومین ویژگی آن کنترل دما و رطوبت است که با استفاده از دستگاه آنها را در محدوده خاصی نگه می دارد. با کمک این وسایل هوای مطبوع و بدون آلودگی در فضای مه آلود ایجاد می شود. همچنین عملیات مه پاشی با این سیستم ها به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت انسان انجام می شود.