ورزشی

دانشگاه آزاد بازوی قوی برای مدارس سما و دانشکده‌های مهارت‌محور

دانشگاه آزاد بازوی قوی برای مدارس سما و دانشکده‌های مهارت‌محور

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن امکانات و تجهیزات به‌روز آزمایشگاهی می‌تواند بازوی بسیار قوی برای مدارس سما و دانشکده‌های مهارت‌محور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فنلاوری آنا، جلسه کار گروه ارزیابی صلاحیت دبیران جدید الانتصاب با حضور فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سما استان بوشهر و مدیران مدارس در دفتر معاونت سمای بوشهر برگزار شد.

فخرالسادات هاشمی، معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد سمای استان در سال سال گذشته و تأسیس مدارس سما در شهرستان‌ها و نقاط قوت و ضعف مدارس در واحد‌های تابعه اظهار کرد: ارتقا و توسعه کیفی مدارس سما و تغییر به رویکرد آموزش مهارت محور در مدارس اهم اهداف پیشرو سمای استان است.

وی، برندسازی مدارس سما را با جذب دبیران و کادر اداری مجرب و توانا امری ضروری عنوان و بر ضرورت تلاش مضاعف دانشگاه آزاد اسلامی در راستای همکاری با مدارس در حوزه‌های علمی و فناوری و تجهیزات آزمایشی در راستای افزایش جذب دانش‌آموزان تأکید کرد.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر با بیان اینکه مدارس سما به عنوان جزئی از بدنه دانشگاه هستند، همکاری و هم‌افزایی این دو مجموعه را برای نیل به اهداف عالی دانشگاه لازم برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن مجموعه عظیم و توانای علمی و امکانات و تجهیزات به‌روز آزمایشگاهی می‌تواند بازوی بسیار قوی برای مدارس سما و دانشکده‌های مهارت‌محور باشد.

هاشمی درباره فعال سازی پایگاه تابستانی مدارس سما استان عنوان کرد: تشکیل پایگاه‌های تابستانی برای دانش‌آموزان، در دستور کار همه مدارس سما قرارگیرد این پایگاه‌ها شامل فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و هنری خواهد شد تا در فصل تابستان، اوقات فراغت دانش‌آموزان پر شود.