درمان خانگی نامتقارن بودن سينه ها

با روشهای ساده و خانگی عدم تقارن سینه ها را درمان کنید

آیا می توان مساوی نبودن اندازه پستان در دختران  را بدون جراحی درمان کرد؟ آیا میتوان افزایش سایز سینه را بدون جراحی ایجاد کرد؟ پاسخ ساده این است: بله. داشتن سینه نامتقارن چیزی است که بسیاری از خانم ها از آن رنج می برند. در این مقاله از ، ورزش های درمان عدم تقارن سینه و همه چیزهایی را که ممکن است در مورد راه حل هایی برای درمان سینه های نامتقارن را بدانید، به شما توضیح خواهیم داد. بر اساس تحقیقات علمی ۹۹ درصد زنان تا حدودی سینه های ناهموار دارند. متأسفانه برخی از زنان سطح قابل توجه تری دارند که باعث ناامنی و اعتماد به نفس پایین می شود.

در اینجا برخی از وجود دارد:

ما می دانیم که داشتن سینه های ناهموار چیز خوبی نیست، بنابراین در اینجا چند راه حل خانگی برای درمان سینه های نامتقارن خود آورده شده است . ما راه حل های نامتقارن سینه را برای شما ارائه کرده ایم. اگر می خواهید بدانید که چگونه سینه های ناهموار را صاف کنید، راه حل های زیر را در خانه دنبال کنید.

می توانید با ماساژ سینه ی کوچکتر با حدود ۳۰۰ چرخش روزانه شروع کنید.

اگر خیلی زیاد به نظر می رسد، با حدود ۱۵۰ چرخش شروع کنید. مطمئن شوید که فقط روی سینه کوچکتر تمرکز کرده اید.

اصلاح سینه های نامتقارن با ورزش

داشتن سینه های نامتقارن دیگر لازم نیست برای شما یک کابوس باشد اگر بدانید که بزرگتر بودن یک سینه از دیگری چقدر رایج است متعجب خواهید شد. در اینجا چند تمرین وجود دارد که می توانید برای اصلاح سینه های نامتقارن خود امتحان کنید. چند تمرین زیر را به برنامه ورزشی خود اضافه کنید که سینه های شما را هدف قرار می دهد و می توانید با انجام این تمرینها با سینه ناصاف خود خداحافظی کنید.

پرس سینه با توپ

  1. دراز بکشید و پشت خود را محکم روی توپ طبی قرار دهید و زانوهایتان را به طور متقارن خم کنید
  2. در هر دستی که با آن راحت هستید یک دمبل بگیرید (ترجیحا ۱۰ پوند)
  3. دمبل ها را به سمت بالا به سمت سقف فشار دهید، در حالی که پاها و بازوهای خود را مستقیماً روی شانه های خود قرار میدهید.
  4. بازوهای خود را به سمت پایین و به پهلوها پایین بیاورید و این حرکت را تقریباً در ۳ ست ۱۲ تا ۱۵ تکرار کنید.
  5. ۳ بار در هفته

قفسه سینه

  1. روی یک تشک یوگا دراز بکشید و در هر دست یک دمبل داشته باشید، بازوها را بالا و کف دستانتان رو به روی هم باشند.
  2. آرنج شما باید کمی خم باشد، بازوهای خود را به طرفین پایین بیاورید تا زمانی که در ماهیچه های سینه احساس کشیدگی کنید.
  3. به حالت اولیه برگردید و ۲-۳ ست ۱۰ تایی را تکرار کنید.
  4. ۳ بار در هفته

شیب سه سر بازو

  1. دست‌هایتان را پشت سرتان روی صندلی بگذارید و انگشتانتان رو به جلو باشند.
  2. پاهای خود را دراز کنید و شروع به خم کردن آرنج خود کنید
  3. بازوهای خود را پایین بیاورید تا در زاویه ۹۰ درجه قرار گیرند
  4. با فشار دادن بدن خود را به سمت بالا ببرید تا بازوها صاف شوند
  5. تقریباً ۲-۳ ست ۱۲ تایی را تکرار کنید.
  6. ۳ بار در هفته

آب درمانی

یکی دیگر از گزینه های درمان، آب درمانی است، که آن هم به عنوان “درمان آب” شناخته شده است. در اینجا مراحل استفاده صحیح از آب درمانی برای برابر کردن اندازه سینه ها آورده شده است.

مرحله ۱ — پس از دوش گرفتن، دمای آب را کمی کاهش دهید.
مرحله ۲ — اجازه دهید آب گرم به مدت ۶۰ ثانیه مستقیماً روی سینه مورد نظر جریان یابد.
مرحله ۳ — سپس فوراً به مدت ۲۰ تا ۳۰ ثانیه به آب سرد تا جایی که می توانید آن را سرد کنید تغییر دهید.
مرحله ۴ — ۳ بار در روز تکرار کنید.

پیروی از یک یا همه این درمان ها به شما کمک می کند تا اندازه سینه های خود را برابر کنید. اگر یک یا دو روز را از دست دادید نگران نباشید و استرس نداشته باشید، ما می‌دانیم که ممکن است سخت باشد. تمام تلاش خود را برای دنبال کردن این مراحل انجام دهید و در کمترین زمان به هدف خود خواهید رسید!

در همان زمان که می خواهید سینه های نامتقارن خود را از یک سینه بزرگتر از دیگری اصلاح کنید، ممکن است به دنبال افزایش سایز سینه باشید. باعث می‌شود اندازه سینه‌ شما کوچک‌تر به نظر برسد، بنابراین در این مورد، ما می‌خواهیم راه‌هایی برای لیفت سینه‌ ها به‌طور طبیعی معرفی کنیم. هیچ کس نمی خواهد با سینه های نامتقارن، شل و افتاده دست و پنجه نرم کند، خوشبختانه ما چند راه حل برای این کار داریم! اگر شما زنی هستید که از داشتن یک سینه بزرگتر از دیگری رنج می برید، می توانید تکنیک های دیگری را در زیر امتحان کنید!

برای تجدید حافظه در بالا در مورد ورزش های درمان عدم تقارن سینه، آب درمانی و تکنیک های ماساژ صحبت کردیم.

اینها همان مراحلی هستند که باید روزانه برای خود دنبال کنید. اگرچه چند مکمل وجود دارد که ما به ترکیب آن اضافه می کنیم.

همانطور که این موارد را در بالا به فعالیت های روزانه خود اضافه می کنید، باید از کافئین، نوشیدنی های شیرین و شکلات که باعث کاهش تولید استروژن در بدن شما می شود ، اجتناب کنید.

اما اگر فرصت کافی یا حوصله انجام ورزش های درمان عدم تقارن سینه و فعالیتهایی را که در این مقاله به آنها اشاره شد را ندارید و میخواهید در کوتاهترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرید سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین را توصیه میکند.

ترکیبات الاستین و کلاژن موجود در کرم میبلین باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن می شود.

کرم حجم دهنده سینه میبلین ،در مدت زمان یک هفته بافت سینه را تقویت نموده و کوچکی ,افتادگی و شلی آنرا برطرف می سازد.

محصولی موثر در درمان سینه های نامتقارن می باشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین ، با ترکیباتی منحصر به فرد و کاملا ارگانیک روی بافت آدیپوز سینه تأثیر گذاشته و باعث افزایش حجم سینه می شود .

راز داشتن سینه هایی زیبا ، حجیم و لیفت شده با کرم حجم دهنده سینه داشتن سینه های نا متقارن، به ویژه در دوران رشد پستان در نوجوانی، بسیار معمول و شایع است. اما این عدم تقارن سینه ها در پایان زمان رشد کامل سینه ها برطرف می شود. با این حال، 25٪ از زنان کل زندگی خود را با عدم تقارن پستان می گذارنند، که این امر نیز کاملا طبیعی است و لزوماً نشان دهنده یک بیماری زمینه ای نیست.

در خانم هایی که این عدم تقارن سینه ها بسیار چشمگیر تر است، می تواند مربوط به ساختار و بافت های پستان باشد. اکثر توده های موجود در سینه زنان زیر 50 سال معمولاً خوش خیم هستند، اما هر توده در خانم های بالای 30 سال باید ارزیابی شود. معاینات پستان، شامل تصویربرداری و می باشد که همگی از روش های رایج در ارزیابی سینه در خانم ها می باشد.

از جمله نشانه هایی که می توان نا متقارن بودن سینه را تشخیص داد عبارتند از:

اگر عدم تقارن پستان آشکار تر یا آزار دهنده باشد، باید به یک جراح سینه مراجعه کنید.

بلوغ

عدم تقارن در دوران رشد سینه در نوجوانی معمول است. به طور معمول، عدم تقارن پستان با رشد کامل سینه ها برطرف می شود، که به طور معمول در سن 18 سالگی اتفاق می افتد. درجه نهایی عدم تقارن پستان تا این زمان تعیین نمی شود. بسیاری از زنان در دوران بلوغ پستان نا متقارن دارند و حدود 25٪ از این زنان تا بزرگسالی عدم تقارن پایدار دارند.

آسیب به سینه قبل از بلوغ

آسیب به بافت پستان قبل از رشد کامل آن می تواند منجر به عدم تقارن پستان شود. ضربه، عفونت یا اشعه به یک طرف قفسه سینه از آسیب های احتمالی است که ممکن است منجر به رشد نا متقارن پستان شود. همچنین عدم تقارن در دوره بلوغ طبیعی است معمولا رشد یکی از پستان ها ز‌ود تر شروع می شود و پستان مقابل تا دو سال بعد ممکن است شروع به رشد کند. جراحی آبسه پستان در دوران نوزادی از علل اصلی است.

علل نا متقارن بودن سینه خانم ها از نظر رشد توده ها

سینه های نا متقارن ممکن است به دلیل وجود توده ای در پستان باشد که می تواند به عنوان یکی از موارد زیر مشخص شود.

عفونت پستان (ورم پستان)

، ماستیت یا عفونت بافت پستان به طور معمول به صورت یک توده قابل لمس، متورم در یک سینه همراه با درد، قرمزی و گرما ظاهر می شود. به طور معمول، آبسه پستان در اثر عفونت باکتریایی ایجاد می شود. مجاری شیر در پستان نیز می تواند آلوده شود. معمولاً در خانم هایی که در دوران شیردهی هستند بروز می کند، اگرچه گاهی اوقات این وضعیت در زنانی که شیرده نیستند نیز ممکن است ایجاد شود.
علائم اصلی عفونت پستان شامل: خستگی، حالت تهوع، ، علائم التهاب پستان مانند قرمزی ، تورم یا تب

کیست پستان

کیسه ای پر از مایع (مانند یک بالون کوچک) در داخل پستان است. کیست پستان در زنان شایع است. ممکن است کمی درد ایجاد کنند ، اما معمولاً خوش خیم هستند (سرطانی نیستند).

توده خوش خیم پستان

عدم تقارن پستان ممکن است به دلیل ندولاریتی دو طرفه (که خود به خود برطرف می شوند) قابل لمس پستان یا توده ای در پستان باشد که احساس کنید. توده های قابل لمس پستان شایع است و 90٪ آن ها در زنان 20 تا 50 ساله خوش خیم هستند. در زنان زیر 30 سال، ندولاریتی دو طرفه پستان خود به خود برطرف می شوند. برخی از انواع احتمالی شامل تغییرات فیبری همراه با چرخه قاعدگی ، کیست یا آسیب بافتی پس از ضربه به پستان است.

اغلب بیماری های پستان مانند به وجود آمدن توده در سینه خانم ها بسیار شایع است و وجود هر توده دلیلی بر وجود سرطان پستان نیست. پاپیلوم داخل حفره ای هدایتی همان توده های خوش خیم پستان هستند که در مجاری شیری ایجاد می شوند.

خروج از نسخه موبایل