استان ها

در بارندگی‌های امروز همدان موردی از خسارت اعلام نشده است

سرخط نیوز/همدان مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: در بارندگی‌های امروز خوشبختانه تاکنون مورد خاصی که موجب خسارت و یا آسیب جدی باشد نداشته‌ایم و اعلام نشده است.

حمید پورحسینی در گفت‌وگو با سرخط نیوز، اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان همدان از صبح چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه و احتمال بارش باران و تگرگ و رعدوبرق در همه مناطق استان، روز سه‌شنبه هشدار وضعیت نارنجی هواشناسی به تمام دستگاه‌های مرتبط ابلاغ شد و به آنها اعلام آماده‌باش دادیم.

وی با اشاره به آماده‌باش تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی توصیه می‌شود مردم از اتراق در کنار مسیل‌ها و  رودخانه‌ها پرهیز کنند.

پورحسینی با بیان اینکه وضعیت نارنجی با بارندگی و رعدوبرق در استان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: با توجه به رعدوبرق توصیه می‌شود کوهنوردان و مردم از حضور در ارتفاعات اجتناب کنند ضمن اینکه با توجه به وزش باد از هر گونه پارک خودرو در مکان‌هایی که امکان سقوط اجسام وجود دارد، خودداری شود.

وی یادآور شد: همه شهرستان‌های ما آمادگی کامل را دارند و ستاد مدیریت بحران با مسؤلیت فرمانداران آماده هستند که هر نوع مشکلی پیش بیاید پیگیری و رفع شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان در پایان اعلام کرد: در حال حاضر تردد در تمام محورهای سطح استان همدان روان و عادی است.

انتهای پیام