عمومی

دهاقان بار دیگر برای تجدید بیعت با انقلاب به میدان آمد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین، گروه استان‌ها _ الهام هاشمی: نتیجه قطعی برای هر امر مهم و فرایندی ضروری است. چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران هم به دور دوم کشیده شد تا فرد منتخب مردم وارد میدان خدمت شود.

مرحله دوم بسیار حساس و سرنوشت ساز است تا جایی که حتی بسیاری از افرادی‌که به هر دلیلی تا کنون و در مرحله اول شرکت نداشتند امروز پای صندوق رأی آمدند تا مبادا فرد اصلح را از دست بدهند و چهار سال افسوس را سپری کنند.

این حضور خاص و چشمگیر افراد بی رأی در دوره‌های قبل زیباترین و قابل تأمل‌ترین صحنه این مرحله انتخابات است و حضور باشکوه و پر رنگ مردم شهرستان دهاقان بسیار واضح است و قابل مقایسه با مرحله قبل نیست حتی در روستاهای دهاقان فقط تا یازده صبح، معادل بیش از یک روز کامل در دوره قبل، روستاییان میهن پرست دهاقان حضور باشکوه داشتند.

رئیس جمهور برای سربلندی کشورم تلاش کند

در یکی از شعب اخذ رأی مهدیه طاووسی که به همراه خانواده حضور داشتند و رأی خود را در دستان دخترش قرار داده بود می‌گوید: من مرحله قبل رأی ندادم اما پس از دیدن مناظره‌ها از تلویزیون و فکر و تأمل درباره صحبت‌های هر دو نامزد، تصمیم به رأی دادن گرفتم.

وی افزود: البته امیدوارم رئیس جمهور جدید به اعتماد مردم جواب دهد و آنان را نا امید نکند زیرا شاید دیگر امیدواری و اعتماد شکل نگیرد و در دوره‌های بعدی مردم شرکت نکنند.

این شهروند دهاقانی اذعان کرد: رئیس جمهور باید قدر مردم نجیب ایران را بداند و با دل و جان به مردم خدمت کند.

وی بیان کرد: مسئولان به حضور مردم احترام بگذارند و بیشتر به فکر زندگی و آرامش مردم باشند.

دهاقان بار دیگر برای تجدید بیعت با انقلاب به میدان آمد

طاووسی گفت: من برای کشور رأی می‌دهم پس رئیس جمهور هم باید برای سربلندی کشورم تلاش کند.

مرحله دوم بسیار سرنوشت ساز است

در ادامه نیز رضا نادعلی پسری که در بین حاضران از همه جوان‌تر بود، اظهار داشت: رأی دادن وظیفه است و با رأی ندادن فقط خود را از نظر دادن محروم می‌کنیم.

وی افزود: البته مردم به راحتی و آرامش بیشتری برای زندگی نیاز دارند و مسئولان باید به رفاه و مسائل اقتصادی مردم بیشتر اهمیت دهند تا مردم امیدوارتر و شادتر در جامعه حاضر شوند.

این شهروند دهاقانی خاطر نشان کرد: انتخابات در مرحله دوم بسیار سرنوشت ساز است و مردم باید رأی خود را مؤثر و سهیم بدانند و حتماً حضور داشته باشند تا این فرصت را از دست ندهند.

وی اعلام کرد: ما جوانان که آینده را از آن خود می‌دانیم باید در انتخابات حضور داشته باشیم تا آینده خود را بهتر بسازیم.

همه دنیا باید به ایران افتخار کند

عفت رجبی مادری با کمر خمیده و موی سپید به کمک نوه‌اش وارد شعبه حسینیه علی‌اصغر دهاقان شد و در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر این‌که چرا در انتخابات شرکت می‌کنید؟ گفت: من به حرمت شهدا و رضای خدا شرکت می‌کنم.

وی افزود: باید در انتخابات شرکت کرد و فردی که بیشتر اصلح و شایسته به نظر می‌رسد را انتخاب کرد تا کشور در راه درستی هدایت شود.

این بانوی دهاقانی مطرح کرد: من با حضورم برای جوانان کشورم بهترین‌ها را رقم می‌زنم زیرا آینده در دستان جوانان است و آنان باید در جامعه و کشوری آباد، سربلند و پیروز زندگی کنند تا همه دنیا به ایران افتخار کند.

وی بیان کرد: شهدا هم برای رفاه جوانان خون دادند تا کشور به دست غریبه‌ها نیفتد و جوانان در آسایش زندگی کنند و دشمن شکست بخورد.