برترین های کسب و کارعمومی

راهنمای خرید ساعت مردانه ژاپنی

7 برند برتر ساعت مچی ژاپنی و راهنمای خرید ساعت اورینت مقاله ای است که از بین برندهای مختلف ساعت های ژاپنی بهترین ها و معروف ترین ها رو گزینش و به طور کامل به شما معرفی می کند تا با دید بهتر بتوانید ساعت مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. امروزه به دلیل وجود تلفن های همراه، ساعت های مچی کمتر جنبه نشان دادن ساعت را دارند و بیشتر برای زیبایی، نشان دادن سلیقه و شخصیت صاحب ساعت است.

ژاپن بعد از سوئیس از بالاترین کیفیت ساعت برخوردار است که اگر قیمت ساعت های مچی ژاپنی را هم در نظر بگیرید می تواند به گزینه بهتری برای خرید تبدیل شود.

1.ساعت سیکو (Seiko)

شرکت ساعت سازی seiko در سال 1881 میلادی توسط کینتارو هاتوری در توکیو تاسیس شد.

اولین ساعت ها با برند seiko در سال 1924 میلادی تولید و در بازار عرضه شد که مورد توجه مردم قرار گرفت و از آن به شدت استقبال شد و در سال 1969 میلادی با تولید اولین ساعت مچی کوارتزی جهان انقلاب عظیمی در صنعت ساعت سازی دنیا ایجاد کرد.

به جرعت می توان ساعت های مچی برند seiko را یکی از برترین برندهای ژاپنی دانست و به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالای ساعت های این برند، سیکو به رقیبی جدی برای برندهای ساعت های سوئیسی تبدیل شده است.

2.ساعت کردور (Credor)

برند کردور زیر مجموعه لوکس برند seiko است که به تعداد خیلی محدود 8 عدد و توسط بهترین ساعت سازان دنیا طراحی و ساخته شد.

قیمت ساعت های این برند از 450 هزار دلار شروع می شود؛ گر چه احتمال می دهیم که هدف اصلی سیکو از تولید همچین ساعت های فوق لوکس به رخ کشیدن توانایی و تکنولوژی برتر ساعت سازی این شرکت در برابر برترین برندهای لوکس دنیاست.

3.ساعت سیتیزن (Citizen)

به طور قطع برند Citizen را میشناسید که به خاطر تولید انبوه و قیمت به صرفه و کیفیت بالا توجه مردم دنیا را به خود جلب کرده است.

برند ساعت سیتیزن در سال 1918 میلادی در توکیو تاسیس شد و از همان ابتدا هدف خود را کیفیت ساعت های خود قرار داد.

برند سیتیزن امروزه نه تنها بزرگترین تولید کننده ساعت در ژاپن است بلکه از بزرگ ترین تولیدکنندگان ساعت مچی در جهان است که کار را برای ساعت سازان سوئیسی سخت کرده و به شدت در حال رقابت با آن ها است.

شاید بتوان به جرعت گفت که معروف ترین برند ساعت مچی ژاپنی برند کاسیو است چرا که در سال 1970 میلادی توانست با تولید انبوه ساعت های مچی الکتریکی در جهان محبوبیت زیادی در بین مردم برای خود ایجاد کند.

بعد از معروفیت حاصل از تولید ساعت های الکتریکی برند کاسیو با تولید ساعت های جی شاک (G-Shock) مردم را شگفت زده کرد و انقلاب عظیمی در تولید ساعت های مقاوم در برابر ضربه ایجاد کرد.

برند کاسیو در سال 1946 میلادی در شهر توکیو ژاپن تاسیس شد و برای رقابت با بهترین برندهای ساعت ساز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

این شرکت برای اولین بار ساعت های برندهای معروف سوئیسی را در ژاپن توزیع و به فروش رساند.

این شرکت در چند سال اخیر هدف خود را بر پایه تولید ساعت های لوکس قرار داد.

7.ساعت اورینت (Orient)

پ

برند ساعت مچی اورینت در سال 1950 در ژاپن تاسیس شد و از جمله تولیدکنندگان ساعت های مقرون به صرفه ولی با کیفیت بالا رده بندی می شود که با بزرگترین کمپانی های ساعت سازی دنیا در حال رقابت است.

با اینکه تجربه برند orient از سایر برندهای ژاپنی کمتر است اما کیفیت بالا و تکنولوژی ساخت اورینت از خیلی از برندهای ساعت سازی برتر دنیا بیشتر است و بزرگترین تولیدکننده ساعت های مکانیکی در ژاپن می باشد.

سوالات متداول

-آیا ساعت های ژاپنی از ساعت های سوئیسی بهتر هستند؟

برای جواب این سوال اول باید به دو سوال دیگر جواب دهید

  1. چه برندی را با چه برندی مقایسه می کنید؟
  2. چقدر قصد دارید برای خرید ساعت هزینه کنید؟

اگر دنبال یک ساعت مقاوم و مقرون به صرفه هستید به شما ساعت های Citizen و G-Shock را پیشنهاد میکنم اما اگر دنبال یک ساعت لوکس و بسیار زیبا هستید باید به سمت برندهای سوئیسی بروید.

-آیا ساعت های سیتیزن کیفیت خوبی دارند؟

همانطور که در مقاله گفته شد ساعت های برند سیتیزن از کیفیت بالایی برخورد دار هستند و مقاومت بالایی در برابر آب و ضربه دارند و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد که بهترین پیشنهاد خرید می تواند باشد.

ممنون که این مقاله را تا انتها مطالعه کردید؛ اگر سوالی دارید یا می خواهید در موضوعی در حوزه ساعت مقاله تولید کنیم نظراتتون رو کامنت کنید.

ساعت مچی سیکو (Seiko)

اولین ساعت ژاپنی توسط برند سیکو در سا 1934 ساخت شد. تنوعی که در ساعت مچی های برند سیکو مشاهده می شود به قدری زیاد می باشند که با هر سلیقه ای که داشته باشید به راحتی با مراجعه به سایت ساعت می توانید گزینه ای که مورد پسندتان می باشد را خریداری کنید.

یکی از اصول بسیار مهم ساعت های برند سیکو استفاده از نوآوری های روز دنیا می باشد. این برند برای تولید ساعت هایش از تکنولوژی های مختلفی مثل اسپیرینگ درایو، جی پی اس سولار و کینتیک استفاده می کند.

حاجیم آسائوکا

در این بخش از مقاله معرفی 10 ساعت ژاپنی محبوب می خواهیم یکی دیگر از معروف ترین برندهای ساعت ژاپنی یعنی ساعت حاجیم آسائوکا را به شما معرفی کنیم. ساعت های ساخت این برند به دنبال یک حرفه موفقیت آمیز در زمینه طراحی محصول و ساعت‌ساز مستقل می باشند. درباره ساعت ژاپنی از برند حاجیم آسائوکا باید بگوییم که در عین جذابیت و طراحی بسیار زیبایی که دارند معرف بسیار خوبی از هنر و معماری ژآپن نیز می باشند.

میناس

Minase یکی دیگر از مارک‌های تجاری معروف ساعت مچی ژاپنی است که در سال 2005 شکل گرفت و فقط حدود 500 ساعت در سال تولید می‌کند.

کردور

از دیگر برندهای معروف و محبوب ساعت ژاپنی، برند کردور می باشد که زیر مجموعه ساعت های لوکس سیکو به شمار می آید.

نااویا هیدا

ساعت های برند ناوایا هیدا یکی دیگر از برندهای معتبر ساعت ژاپنی می باشند که ار قدیمی ترین و پیشکسوت ترین برندهای سازنده ساعت در کشور ژاپن می باشد. این برند در سال 2020 اولین ساعت لوکس خود را با ام تجاری NH Type 1B به بازار عرضه و از آن رونمایی کرد.

ماساهیرو کیکونو

این برند مجموعه‌‌ی از مهارت‌‌های لازم برای تولید ساعت‌های فوق‌العاده، پیچیده و طراحی‌شده با فکر خود را برخوردار است.