راهنمای مراقبت با کیفیت سالمندان در منزل

یکی زا خدماتی که اموزه در حال تبدیل شدن به یک سرویس مراقبت شخصی محبوب است، مراقبت های پرستاری سالمند در منزل می باشد. همانطور که افراد مسن تر می شوند، نه تنها شرایط پزشکی به طور معمول ظاهر می شوند، بلکه حتی فعالیت های زندگی روزمره نیز می توانند دشوارتر شوند.

پرستار

 مراقبت های پرستاری در منزل معمولا شامل بازدید یک پرستار یا یک مراقب در منزل برای ارائه مراقبت های پزشکی، کمک به فعالیت های روزانه و ارائه همراهی است. این یک گزینه عالی برای مراقبت های بهداشتی برای افراد مسن است که می خواهند مراقبت های استثنایی دریافت کنند، اما به زندگی عادی روزمره خود ادامه می دهند.

مزیت مراقبت از سالمند در منزل

 بزرگترین مزیت مراقبت های پرستاری در منزل این است که سالمندان خدمات مراقبت های بهداشتی شخصی و منحصر به فرد را از آسایش خانه خود دریافت می کنند.  افراد مسن به جای نقل مکان به خانه سالمندان یا نیاز به بازدید مداوم از یک مرکز پزشکی، مراقبت های پرستاری ماهر را در مکانی که احساس راحتی می کنند – خانه خود دریافت می کنند.

 علاوه بر این، سالمندان می توانند در فعالیت های زندگی روزمره مانند حمام کردن، لباس پوشیدن و تهیه غذا کمک دریافت کنند. این می تواند به سالمندان کمک کند تا استقلال و کیفیت زندگی خود را حفظ کنند.

 نکات کلیدی جهت مراقبت سالمند در منزل

 مراقبت در منزل یک گزینه استثنایی برای سالمندانی است که خواهان خدمات بهداشتی و درمانی در آسایش خانه خود هستند مراقبت های پرستاری در خانه به سالمندان این امکان را می دهد که از سفر به مراکز پزشکی ناشناخته و خانه های سالمندان خودداری کنند. از دیگر مزایای آن می توان به افزایش کیفیت زندگی، مراقبت شخصی و مراقبت های مهلت از سوی مراقبان شخصی یا حرفه ای و خانواده اشاره کرد.

5 خدمت رایج که پرستاران سالمند به سالمندان در منزل ارائه میدهند :

خدمات رایج ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات پرستاری سالمند در منزل شامل مدیریت دارو، مراقبت از زخم، مراقبت تسکینی، کمک به فعالیت های زنده روزانه است.وقتی نوبت به انتخاب بهترین ارائه دهنده مراقبت های پرستاری در منزل می رسد، همیشه مجوز و گواهینامه، تجربه و شهرت و در دسترس بودن را در نظر بگیرید. بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از برجسته ترین مزایای انتخاب مراقبت در منزل برای عزیزان مسن خود بیندازیم.

راهنمای مراقبت با کیفیت سالمندان در منزل

 افزایش راحتی و راحتی سالمند و خانواده

سالمندان بیشتر و بیشتر ترجیح می دهند در خانه های خود مراقبت شوند. مطالعات اخیر گزارش می دهد که 90 درصد از سالمندان ترجیح می دهند در خانه های خود بمانند. برای بسیاری، خانه های آنها مکانی برای امنیت و آسایش است. در حالی که سفر به فروشگاه های مواد غذایی یا پارک ها ممکن است در سنین بالاتر کمی خسته کننده شود، خانه آنها یک پناهگاه است.

 اینکه بتوانند به جای برنامه ریزی سفر به کلینیک یا بیمارستان، مراقبت های پرستاری استثنایی را در خانه های خود دریافت کنند، شکل نهایی آرامش خاطر است.

 آنها می توانند در یک محیط آشنا در محاصره وسایل، خانواده و دوستان خود به زندگی خود ادامه دهند. این می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند، که می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت و رفاه کلی آنها داشته باشد.

 به راحتی در محل سکونت خود، سالمندان می توانند مراقبت های شخصی را دریافت کنند که متناسب با نیازها و ترجیحات فردی آنها است.

 بهبود کیفیت زندگی سالمند

از لحظه ای که اولین قدم های خود را برمی داریم، انسان ها تمایل به استقلال دارند. زندگی مستقل چیزی است که بسیار ارزشمند است. مطمئنا، همه ما هر از چند گاهی به کمک نیاز داریم – اما هیچ چیز ارزشمندتر از مقابله با چیزی به تنهایی نیست.

 در این مورد، برای سالمندان این می تواند به معنای ادامه فعالیت های روزمره و سرگرمی های مورد علاقه خود باشد.

 بنابراین، مراقبت های پرستاری در منزل می تواند کیفیت زندگی سالمندان را با ارائه حمایت های مورد نیاز برای حفظ استقلال خود بهبود بخشد.

 مراقبت های پرستاری می تواند به سالمندان کمک کند تا بیماری های مزمن مانند دیابت، بیماری قلبی و آرتروز را مدیریت کنند که می تواند به جلوگیری از عوارض و بهبود سلامت کلی کمک کند.

 فراتر از این شرایط پزشکی، پرستاران خصوصی و سالمندان دستیار سلامت می توانند در فعالیت های زندگی روزمره مانند حمام کردن، لباس پوشیدن و نظافت کمک دریافت کنند که می تواند به آنها در حفظ کرامت و استقلال خود کمک کند.

 کاهش خطر ابتلا به عفونت های مرتبط با تسهیلات

ویزیت های غیر-ضروری در بیمارستان یا اقامت طولانی مدت در مراکز مراقبت طولانی مدت می تواند زمینه رشد میکروب ها باشد. هنگامی که عزیز شما در خانه تحت مراقبت قرار می گیرد، در معرض خطر بسیار کمتری برای ابتلا به عفونت ها نیز قرار دارد.

 همانطور که توسط مؤسسه ملی بهداشت ذکر شده است، افراد مسن به دلیل کاهش سیستم ایمنی سالمندان در یک گروه پرخطر برای ایجاد عفونت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی (HAIs) در نظر گرفته می شوند.

 بنابراین، مراقبت های پرستاری در منزل به سالمندان اجازه می دهد تا بدون ترس از ابتلا به عفونت الهام گرفته از مکان، در یک فضای امن مراقبت دریافت کنند.

راهنمای مراقبت سالمندان در منزل

مراقبت از خانواده

تا زمانی که کمک حرفه ای دریافت نشود، معمولا دوستان نزدیک و خانواده به عزیزان مسن خود کمک می کنند. این می تواند خسته کننده، از نظر عاطفی طاقت فرسا باشد و حتی باعث رنجش مراقبان خانواده شود. با انتخاب خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل می توان از همه اینها جلوگیری کرد.

 مراقبت های مهلت به اعضای خانواده این امکان را می دهد که از مسئولیت های مراقبتی فاصله بگیرند و بر نیازهای خود مانند کار، خانواده و زمان شخصی تمرکز کنند.

 این چقدر می تواند برای دوستان و اعضای خانواده مفید باشد؟ این می تواند به کاهش استرس و فرسودگی شغلی کمک کند، که می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت و رفاه کلی آنها داشته باشد.

 علاوه بر این، می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که عزیز سالخورده شما مراقبت های حرفه ای دریافت می کند.

 

مراقبت شخصی سالمند

مراقبت های پرستاری ماهر در خانه مراقبت های شخصی را برای سالمندان فراهم می کند که متناسب با نیازها و ترجیحات فردی آنها است.

هر فردی منحصر به فرد است و نیازهای مراقبت های پزشکی آنها نیز منحصر به فرد است. مراقبت های پرستاری در منزل به سالمندان اجازه می دهد تا برنامه های مراقبتی سفارشی متناسب با نیازهای خاص آنها را دریافت کنند.

این می تواند شامل مدیریت دارو، فیزیوتراپی، مراقبت از زخم، درمان IV، مراقبت تسکینی و موارد دیگر باشد. این می تواند به بهبود پیامدها و پیشگیری از بروز عوارض، که می تواند تاثیر مثبتی بر سلامت و بهزیستی کلی آنها داشته باشد، کمک کند.

به طور کلی، مراقبت های پرستاری در منزل می تواند مزایای زیادی را برای سالمندان به همراه داشته باشد. اکنون که در مورد برخی از مزایای برتر صحبت کردیم، بیایید به برخی از خدمات معمولی که توسط ارائه دهندگان مراقبت های پرستاری در منزل ارائه می شود، بپردازیم.

استخدام پرستار سالمند در منزل به کمک شرکت خدمات پرستاری در منزل

در صورتی که شخصی در اطراف خود ندارید که بتواند از سالمند شما مراقبت نماید، می توانید استخدام را به کمک شرکت  خدماتی و مراقبتی پرستار کیان مهر انجام دهید. این شرکت در شهر تهران بوده و امکان اعزام پرستار به کل ایران را دارد. نیروهای این شرکت دارای تجربه کافی در امر مراقبت از سالمندان بوده و می توانند شما را دراین راه راهنمایی نمایند.