رفع تصرف اراضی ملی در ‌اندیمشک‌ به ارزش بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال

سرخط نیوز/خوزستان اراضی ملی و دولتی در اندیمشک به ارزش بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال در فروردین ماه سال جاری رفع تصرف فوری شدند.

رییس اداره راه و شهرسازی اندیمشک در گفت و گو با سرخط نیوز با بیان اینکه یگان حفاظت اراضی در شهرستان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد، اظهار کرد: برای این اراضی تعداد ۲ مورد تعرض گزارش شده بود که با اقدامات به عمل آمده اراضی مورد نظر رفع تصرف شدند و با معترضین برخورد شد.

امین فرهادزاده با اشاره به تکالیف قانونی این اداره در راستای صیانت از بیت المال افزود: یکی از اولویت‌های اصلی ما صیانت از بیت المال و حفاظت از اراضی دولتی است و ارزش این اراضی رفع تصرف شده بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال برآورد شده‌ است.

رییس اداره راه و شهرسازی اندیمشک گفت: برای تحقق این هدف همکاری و همیاری دستگاه قضایی استان و نیروهای انتظامی همواره گره‌گشا بوده است.

او از همکاری مقام قضایی و همرامی مقام‌های انتظامی شهرستان در مبارزه با زمین‌خواری و حفظ حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد و افزود: تلاش‌های یگان حفاظت اراضی این اداره در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر موثر و پیشرو بوده و از دقت همکاران قدردانی می‌کنم.

فرهادزاده از شهروندان خواست تا مشاهده‌های خود از موارد زمین‌خواری را به شماره تماس ۱۶۵۶ (شماره چهار رقمی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن) اعلام کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل