برترین های کسب و کارعمومی

روش استفاده از کولر گازی ال جی

معمولا وقتی کولرگازی می‌خریم ساعاتی پس از نصب، کارکرد کلیدهای مختلف را امتحان می‌کنیم و دوست داریم بدانیم هر یک از این کلیدها چه کاربردی دارد. ممکن است خیلی از کلیدها را انتخاب کنیم اما ندانیم که در واقع چه عملی انجام می‌دهد؛ کولر گازی مثل تلویزیون یا دستگاه‌های دیگر، همان لحظه به ما نمایش نمی‌دهد که چه قابلیتی فعال شده است و یا چه عملکردی با انتخاب این کلید انجام خواهد شد؛ بنابراین اگر در مورد کلیدها آگاهی کامل نداشته باشیم باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد!

برخی کلیدها در ریموت کولرهای گازی معمولا عمومی هستند و بر روی کنترل تمامی کولرهای گازی ال جی قرار دارند. از این رو ما سعی کردیم کلیدهایی که بر روی بیشتر ریموت‌های اسپلیت‌های ال جی وجود دارد و با توجه به انواع کنترل کولر گازی ال جی را شرح دهیم تا شما مشتری عزیز بتوانید به سادگی تنظیمات کولر گازی ال جی را انجام دهید. زمانی که کلید مربوط به هر یک از عملکردها را انتخاب می‌کنید، علامت مربوط به همان عملکرد بر روی نمایشگر کنترل و در برخی قابلیت‌ها بر روی نمایشگر پنل کولرگازی نمایان می‌‎شود.

در ادامه در مورد شرح عملکرد هر یک از کلیدها مطالعه خواهید کرد و این مقاله هم راهنمای کنترل کولر گازی ال جی قدیمی و هم راهنمای کنترل کولر گازی ال جی جدید است. دقت داشته باشید در صورت روشن نشدن کولر گازی با کنترل لازم است دستگاه را با کلید پاور روشن کنید. در این مورد به راهنمای محل قرارگیری کلید Power کولر های گازی LG مراجعه کنید و دستورالعمل مربوط را انجام دهید تا مشکل رفع شود.

نکته:برای مشاهده انواع کولر و بهترین مدل کولر گازی گری 24000 وارد سایت ما شوید و هر سوالی داشتید از کارشناس های ما بپرسید.

نحوه استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ال جی (کنترل اسپیلت یا اسپلیت ال جی)

  • کلید Power کولر گازی LG

کلید پاور کنترل کولر گازی، همانطور که از نام آن کاملا مشخص است، برای خاموش و روشن کردن دستگاه است.

  • کلید MODE در ریموت کولر گازی ال جی چه کاربردی دارد؟

دکمه Mode در کولر گازی

ممکن است در ابتدای فصل سرما یا گرما، برای استفاده از کولر گازی این سوال پیش بیاید که چگونه کولر را بر روی مد سرمایش قرار دهیم؟ و یا چگونه سیستم گرمایش کولر گازی را انتخاب کنیم؟ برای انتخاب حالت سرمایش یا گرمایش دستگاه، می‌توانید وضعیت کلید Mode را تغییر دهید. این کلید برای انتخاب حالت کارکرد اسپلیت است. کلید Mode در برخی مدل‌ها دارای 5 حالت و در برخی دیگر 4 حالت دارد. در مدل‌‎هایی که کلید Mode 4 حالت دارد، حالت فن به صورت مجزا بر روی کلید جداگانه‌ای تعریف شده است. کلید Mode و حالت‌های آن بر روی نمایشگر کنترل به شکل زیر است:

  • سیستم سرمایش و گرمایش کولرگازی چگونه کار میکند؟

1.نحوه راه اندازی سرمایش کولر گازی

با انتخاب کلید Mode بر روی ریموت کنترل اسپیلت ال جی و قرار دادن حالت دستگاه بر روی علامت دانه‌ی برف، دستگاه سرما می‌‎دهد و کولرگازی بر روی حالت Cooling فعال می‌شود.

2.نحوه استفاده از سیستم گرمایش کولر گازی
تنظیم گرمایش اسپلیت ال جی

با انتخاب گزینه‌ی علامت خورشید از طریق کلید Mode، حالت گرمادهی اسپلیت فعال می‎شود و کولرگازی وارد مرحله‌ی گرمایش خواهد شد. برای انتخاب این گزینه لازم است دستگاه حالت مجهز به سیستم گرمایش نیز باشد.

3.عملکرد رطوبت زدا یا رطوبت گیر کولر گازی

اولویت عملکرد حذف رطوبت، جذب هر چه بیشتر رطوبت محیط است. در این حالت دمای اتاق و سرعت فن به صورت خودکار تنظیم می‌شود و هدف اصلی، حفظ سطح بهینه‌ی رطوبت محیط خواهد بود. علامت این حالت، شکل قطره است.

4.عملکرد خودکار یا هوش مصنوعی کولر گازی ال جی

با انتخاب حالت هوش مصنوعی، دیگر نیازی به انتخاب مد سرمایش یا گرمایش نیست و با توجه به دمای محیط، سرعت فن و دما به طور خودکار تنظیم می‌‎شود. عملکرد خودکار در کولرگازی‌های سرمایشی-گرمایشی یا کولر گازی‌های فقط سرمایشی تفاوت دارد.

عملکرد هوش مصنوعی در کولر گازی‌ های سرمایشی- گرمایشی

در مدل‌های دارای سیستم گرمایش، با توجه به اینکه در صورت نیاز دستگاه می‌تواند گرمایش نیز ایجاد کند، پس از انتخاب مد هوش مصنوعی که با علامت Al بر روی نمایشگر نمایش داده می‌شود و پس از آن انتخاب دما، دستگاه به طور خودکار برای تامین دمای انتخابی وارد مرحله‌ی سرمایش یا گرما می‌شود و اتاق را به دمای انتخابی می‌رساند.

عملکرد هوش مصنوعی در کولرگازی‌های فقط سرمایش

در کولرهای گازی فقط سرمایشی، امکان گرمادهی برای کولرگازی وجود ندارد بنابراین پس از انتخاب حالت هوش مصنوعی، می‌توانیم انتخاب کنیم که دستگاه با توجه به دمای کنونی اتاق، تا حدی گرما یا سرما ایجاد کند. برای حفظ دمای محیط درجه‌ی 0، برای حالت کمی خنک عدد 1 و برای حالت خنک عدد 2، برای حالت کمی گرم 1- و گرم 2- انتخاب می‌شود.

5.عملکرد فن کولر گازی LG

برای انتخاب حالت پنکه یا همان فن کولرگازی، از کلید فن استفاده کنید. با انتخاب گزینه‌ی Fan دستگاه فقط هوای اتاق را به گردش‌ درمی‌آورد و دیگر سرما یا گرما نمی‌دهد. در برخی مدل‎ها کلید Mode فقط 4 عملکرد دارد و عملکرد فن به صورت مجزا با کلید Fan قابل انتخاب است.

How to use LG air conditioner

راهنمای دکمه های کنترل کولر گازی ال جی (LG)

علامت روی صفحه نمایش کنترل پنل توضیحات
 دکمه پلاسما: هوا را با حذف ذراتی که وارد دستگاه داخلی شده اند، تصفیه می‌کند.
 دکمه وضعیت خودکار خواب: وضعیت خودکار خواب را فعال می‌کند.
   دکمه‌های تنظیم دما: دمای اتاق را با کم و زیاد کردن تنظیم می‌کند.
 –  دکمه خاموش/ روشن: دستگاه را روشن و خاموش می‌کند.
 دکمه سرعت فن پنل داخلی: سرعت فن یا پنکه را تنظیم می‌کند.
   دکمه انتخاب وضعیت عملکرد: وضعیت عملکرد را انتخاب می‌کند. عملکرد خنک کننده (

دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله آموزش استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

یکی از دغدغه های کاربرانی که از کولرگازی الجی استفاده می کنند، اطلاع پیدا کردن از آموزش استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ال جی می باشد. به طور کلی تنظیمات اسپلیت ال جی می تواند برای بسیاری از افراد گیج کننده به نظر برسد، اما اگر کمی اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، به راحتی می توانید تغییرات مورد نظر خود را در ریموت کولر گازی ال جی اعمال نمایند. از این رو در این مقاله از آی پی امداد به آموزش راهنمای کنترل کولر گازی ال جی قدیمی و جدید می پردازیم تا با نحوه عملکرد علائم روی کنترل کولر گازی ال جی آشنا شوید. لازم به ذکر است که راهنمای ریموت کنترل کولر گازی ال جی اینورتر در مدل های مختلف این دستگاه تفاوت قابل ملاحظه ای نداشته و مشابه است.

کاربران گرامی؛ سوالات خود را در زمینه نحوه کار با کنترل کولر گازی ال جی در انتهای صفحه قسمت دیدگاه پرسش نمایید تا کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

تنظیمات ریموت کنترل اسپیلت ال جی در یک نگاه

بسیاری از افرادی که به تازگی اقدام به خرید کولرگازی ال جی کرده اند و یا از این دستگاه در منزل خود استفاده می کنند، نمی دانند که نحوه کار با کنترل کولر گازی ال جی به چه صورت است. در صورتی که شما نیز با این مشکل مواجه شده اید، تنها کافیست به مطالعه این بخش از آموزش کنترل کولر گازی ال جی بپردازید تا بتوانید از این مطالب جهت تغییر در تنظیمات اسپیلت ال جی خود استفاده نمایید.

دکمه های کنترل کولر گازی ال جی معنای دکمه ها
تصفیه هوای محیط
فعال کردن وضعیت خودکار خواب
کم و زیاد کردن دمای محیط
خاموش و روشن کردن دستگاه
تنظیم سرعت فن داخلی
انتخاب عملکردهای مختلف شامل: خنک کننده