رونمایی از ۲۰۰ عنوان کتاب و افتتاح پنج موزه دفاع مقدس

رونمایی از ۲۰۰ عنوان کتاب و افتتاح پنج موزه دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم رونمایی از ۲۰۰ عنوان کتاب و افتتاح پنج موزه دفاع مقدس با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

رونمایی از ۲۰۰ عنوان کتاب و افتتاح پنج موزه دفاع مقدس

به گزارش سرخط نیوز، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست خبری تشریح «برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس» در سخنانی بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار «در راه فتح قله‌ایم» از روز شنبه سی و یکم شهریورماه تا شنبه هفتم  مهرماه برگزار خواهد شد. امسال ۱۲۰۰ برنامه در قالب ۵۶۰۰ فعالیت توسط سازمان‌های کشوری و لشکری در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به طور عمومی مانند: یادواره شهدا، برگزاری اردوهای جهادی و راهیان نور، شب خاطره، شب شعر، برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری و بازدید از موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس برگزار خواهد شد. همچنین در بخش اختصاصی هم برگزاری برنامه تجلیل از یک میلیون بانو در محضر رهبر انقلاب اسلامی در روز چهارم مهرماه که پخش زنده خواهد داشت. علاوه براین برگزاری رژه سراسری توسط ارتش و رژه دریایی نیروهای مسلح در آبهای خلیج فارس توسط سپاه پاسداران برخی دیگر از این برنامه‌ها هستند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با اشاره به افتتاح پنج موزه دفاع مقدس توسط دکتر پزشکیان به صورت بر خط پس از هفته دفاع مقدس گفت: از ۲۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس هم در روزی که دکتر پزشکیان موزه‌ها را افتتاح می‌کنند رونمایی خواهد شد. همچنین افتتاحیه اردوهای راهیان امید و پیشرفت هم در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.
سردار کارگر افزود: در استان مازندران سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس هم برپا خواهد شد. علاوه بر این هست جلد دایرة‌المعارف ارتش هم رونمایی خواهد شد. همچنین وزارت دفاع و پشتیبانی هم از محصولات و تجهیزات جدید صنایع دفاعی رونمایی خواهد کرد.
وی درباره مردم محور بودن برنامه‌های دفاع مقدس و جشنواره فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس گفت: تمام برنامه‌های دفاع مقدس با حضور مردم برگزار خواهد شد.

این خبر تکمیل می‌شود….
انتهای پیام