زورگیران جوادیه دستگیر شدند – سرخط نیوز

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 زورگیر حرفه‌ای در محله جوادیه خبر داد.

به گزارش سرخط نیوز، سرهنگ حسین مافی درباره جزئیات این پرونده گفت: به دنبال چندین مورد اعلام وقوع سرقت به شیوه زورگیری در محدوده محله جوادیه، دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستورکار تیم عملیات کلانتری جوادیه قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی پلیسی و رصد دوربین‌های مداربسته محل های سرقت، هویت سارقان زورگیر را مورد شناسایی قرار دادند. 

وی ادامه داد:‌ با شناسایی سارقان، هویت و مشخصات ظاهری آنان در اختیار کلیه واحدهای گشتی قرار گرفت و سرانجام روز گذشته سارقان درحالی که قصد سرقت از یکی از شهروندان در محله باغ آذری را داشتند، از سوی گشت انتظامی مورد شناسایی قرار گرفتند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه دو زورگیر به محض مشاهده ماموران پلیس به وسیله موتورسیکلت اقدام به فرار کردند، گفت: در همین راستا طرح مهار به اجرا درآمد و تعقیب و گریزی نیز میان پلیس و سارقان آغاز شد که ماموران موفق شدند که با اجرای یک عملیات منسجم پلیسی هر دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. 

مافی با بیان اینکه در بازرسی اولیه از دو سارق زورگیر یک قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراه سرقتی نیز کشف شد، گفت:‌متهمان در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر زورگیری اعتراف کردند. همچنین تاکنون هفت نفر از مالباختگان نیز شناسایی شده و شکایت خود را ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی ماموران برای شناسایی دیگر شکات، کشف دیگر جرائم احتمالی و مالخر اموال مسروقه همچنان ادامه دارد، گفت: برای دو زورگیر دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل