سرخ کن نوتریکوک خوبه؟ + نقد و بررسی

نوتریکوک (Nutricook) یکی از برندهای شناخته شده و موفق در زمینه تولید سرخ کن بدون روغن است که توانسته در مدت زمان کوتاهی از رقبای خود پیشی بگیرد و به یکی از برندهای پرفروش در این زمینه تبدیل شود. لازم به ذکر است که هواپز نوتریکوک در کشور آمریکا تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

لوازم خانگی

سرخ کن نوتریکوک خوبه؟

به طور کلی باید بگوییم سرخ کن نوتریکوک توانسته نظر مثبت مخاطبان را به دست بیاورد و از نظر سایت‌های مرجع نقد و بررسی این برند نمره قبولی را گرفته است. نوتریکوک توانسته است با تولید سرخ کن‌های متنوع با قابلیت‌های متعدد نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کند. همچنین جهت خرید و مشاهده لیست قیمت سرخ کن نوتریکوک به https://redcart.ir/product-category/fry/notricook-fryer/ مراجعه کنید. شما در آدرس ذکر شده می‌توانید تمامی مدل‌ها را با بهترین قیمت مشاهده کنید. حال در ادامه به معرفی مشخصات سرخ کن بدون روغن نوتریکوک می‌پردازیم.

مشخصات و ویژگی‌های سرخ کن بدون روغن نوتریکوک

سرخ کن نوتریکوک از نظر طراحی ظریف است و برای استقرار نیاز به فضای زیادی ندارد. نوتریکوک سرخ کن‌های خود را در 3 مدل سرخ کن معمولی سرخ کن دوقلو و سرخ کن چندکاره تولید کرده است که هر کدام ظرفیت و عملکرد متفاوتی دارند. جنس بدنه هواپز نوتریکوک از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده که در برابر ضربه و تغییرات دما مقاومت قابل قبولی دارد. همچنین رنگبندی سرخ کن نوتریکوک در برخی از مدل‌ها متنوع و در اکثر مدل‌‍‌ها از ترکیب نقره‌ای و مشکی ساخته شده است.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در حین خرید سرخ کن باید به آن دقت کنید ظرفیت آن است. ظرفیت سرخ کن نوتریکوک با توجه به مدلی که دارند بین 5.5 لیتر تا 8.5 لیتر است که شما با توجه به جمعیت خانواده خود می‌توانید گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید. همچنین سرخ کن‌های نوتریکوک دارای قدرت‌های متنوعی هستند که این مورد با توجه به ظرفیت و مدل آن‌ها میتواند متفاوت باشد. اما به طور کلی قدرت آن‌ها بین 1700 تا 2800 وات است.

سرخ کن بدون روغن نوتریکوک حرارت مورد نیاز خود را از طریق چرخش هوای گرم (کانوکشن) تامین می‌کند. این تکنولوژی متشکل از فن‌ها و المنت‌های حرارتی است که با چرخش هوای گرم در اطراف موادغذایی باعث مغزپخت شدن آن‌ها می‌شود. پنل تنظیمات دیجیتالی یکی از گزینه‌هایی است که کار با سرخ کن‌های نوتریکوک را آسان و لذت بخش کرده و همچنین کیفیت و سرعت آشپزی را افزایش بخشیده است. پنل تنظیمات به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه را به صورت کامل کنترل و شخصی سازی کنید.

هواپز نوتریکوک

مجهز به برنامه پخت اتوماتیک

یکی از گزینه‌های جذاب سرخ کن نوتریکوک برنامه پخت اتوماتیک است که به شما این امکان را می‌دهد تا تنها با لمس برنامه مورد نظر دما و زمان پخت به صورت اتوماتیک توسط سرخ کن تنظیم می‌شود. سرخ کن‌های نوتریکوک با توجه به مدلی که دارند دارای 6 تا 12 برنامه پخت اتوماتیک است.

سرخ کن بدون روغن نوتریکوک

سرخ کن دوقلو

نوتریکوک جزو آن برند‌هایی است که مجهز به مدل دوقلو است و این مورد باعث برتری این برند می‌شود. نوتریکوک دارای سرخ کن‌های دوقلو متعددی است که ظرفیت و امکانات متفاوتی دارند. اما به طور کلی سرخ کن دوقلو نوتریکوک به شما این امکان را می‌دهد تا دوغذای متفاوت را به صورت همزمان تهیه و طبخ کنید و ظرفیت و قدرت بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد.

جمع بندی؛ سرخ کن نوتریکوک بخرم؟

سرخ کن نوتریکوک از نظر کیفیت ساخت و عملکرد توانسته نظر مخاطبان بسیاری را جذب کند و در مقایسه با سایر برندها قیمت مقرون بصرفه‌ای برای خرید دارد. اگر شما هم بودجه محدودی دارید می‌توانید خرید سرخ کن نوتریکوک را در نظر بگیرید. اگر شما هم تجربه خرید و یا استفاده از هواپز نوتریکوک را دارید با ما در میان بگذارید.