اجتماعی

سرعت زیاد عامل واژگونی در معابر مرکزی شهر سمنان

سرخط نیوز/سمنان سرعت بالا و عدم توجه به جلو منجر به واژگونی یک خودرو و مصدومیت دو نفر در یکی از خیابان های مرکزی شهر سمنان شد.

رضا قدرتی فرمانده شیفت ایستگاه ۱ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ۲۵ فروردین ماه از واژگونی یک خودرو در بلوار شهید نوروزی این شهر خبر داد و اظهار کرد: این سانحه منجر به مصدومیت دو نفر از سرنشینان خودرو شد.

وی با اشاره به تماس با سامانه های ارتباطی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: با اعلام حادثه واژگونی خودرو توسط ستاد فرماندهی ۱۲۵ به ایستگاه شماره ۱ بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل حادثه ضمن امداد رسانی به سرنشینان نسبت به ایمن سازی خودرو و قطع جریان برق از باطری پس از بکارگیری جرثقیل و صاف کردن خودرو و اطمینان از ایمن بودن محل، صحنه را به عوامل راهور و نیروی انتظامی تحویل دادند.
قدرتی همچنین با بیان این که این حادثه دو مصدوم داشت، یادآوری کرد: مصدومان حادثه توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده شیفت ایستگاه ۱ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و مجاز و توجه به جلو و عدم استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی از بسیاری از تصادفات و حوادث جلوگیری می کند.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر نقش جوانان در تغییرات اجتماعی و ساختار اجتماعی.