سرمربی تیم ملی اسکواش پس از برکناری: خبر نداشتم!/ رئیس فدراسیون چه عملکردی داشته است؟

رئیس فدراسیون | سرمربی تیم ملی | فدراسیون

سرمربی تیم ملی اسکواش پس از برکناری: خبر نداشتم!/ رئیس فدراسیون چه عملکردی داشته است؟

سرمربی تیم ملی اسکواش بعد از برکناری گفت: به جای این که من را برکنار کنند از رییس فدراسیون بپرسند که طی یکسال اخیر چه عملکرد مثبتی در اسکواش داشته است.

مجید روحانی در گفت وگو با سرخط نیوز، اظهار کرد: بعد از مسابقات تیمی اسکواش قهرمانی آسیا در چین فدراسیون از من گزارش عملکرد و برنامه برای آینده این رشته را خواستند اما بدون این که به من اطلاعی بدهند جلسه کمیته فنی برای بررسی عملکرد ورزشکاران در چین تشکیل شده و من را از سمت سرمربی‌گری اسکواش برکنار کردند.

وی گفت: نه تنها در رده سنی بزرگسالان بلکه در سایر رده‌های سنی نیز که مسابقات در پاکستان برگزار شد هیچ مدالی کسب نشد اما تنها من را برکنار کردند. اگر قرار به برکناری بود باید من نیز در جلسه کمیته فنی حضور داشتم و عملکرد اسکواش بازان در جلسه آسیب شناسی می‌شد و مورد بررسی قرار می‌گرفت، حداقل باید اجازه می‌دادند که من از عملکرد خود دفاع می‌کردم نه این که در سکوت و بدون هماهنگی مرا برکنار کنند.

روحانی خاطرنشان کرد: ۳ سال است که هدایت تیم ملی بزرگسالان اسکواش را برعهده دارم و به جز برگزاری ۱۴ روز اردو از سال گذشته تا زمان برگزاری مسابقات تیمی قهرمانی آسیا چین هیچ برنامه خاص دیگری نداشتیم. بارها از فدراسیون درخواست برگزاری اردوهای داخلی و تورنمنت‌های برون مرزی کرده بودم و برنامه‌های زیادی برای آماده سازی تیم داده بودم اما متاسفانه هیچ کدام اجرایی نشد. وقتی سرمربی امکانات در اختیار ندارد چه توقعی از او می‌توانند داشته باشند.

وی اضافه کرد: تیم اسکواش ۲ سال پیش هشتم آسیا شد در چین نیز این عنوان را تکرار کرد و افتی از نظر جایگاه نداشتیم. وقتی فدراسیون می‌گوید بودجه برای برگزاری اردو و اعزام تیم به مسابقات نداریم آیا عملکرد ضعیف تیم ناشی از مشکلات فنی است؟ در حقیقت این مشکل رییس فدراسیون است که طی یک سال اخیر که ریاست فدراسیون را برعهده گرفته عملکرد مثبتی در هیچ کدام از رده‌های سنی اسکواش نداشته است. وزارت ورزش باید از او بپرسد که چرا طی مدت حضورش در راس فدراسیون در هیچ کدام از رده‌های سنی نتیجه‌ای نگرفته، نه این که کمیته فنی بدون هماهنگی با سرمربی او را برکنار کنند.

انتهای پیام