شرکت های بیمه در ترکیه

یکی از مصادیق و چالش هایی که هموطنان ترک با آن مواجه هستند بیمه سلامت است. شهروندانی که مایل به اخذ اقامت قانونی ترکیه هستند باید به دفتر اقامت خود مراجعه کرده و طرح دعوی کنند. ترکیه نیاز دارد و ارائه می دهد. مدیکر

شاید از برخی افراد شنیده باشیم. (گاهی معلوم نیست) که بیمه درمانی برای اتباع خارجی به دارنده ارائه نمی شود و تنها فرمی برای تکمیل مدارک جهت اخذ اقامت است. این کاملا نادرست است و فقط یک بیمه نامه است. سلامت دارنده، که باید بداند چگونه و چه زمانی می توانند از آن استفاده کنند

مسائلی مانند طرف مقابل شرکت های بیمه مانند بیمارستان ها، داروخانه ها و کلینیک ها از موضوعات مهمی است که به همشهریان توصیه می کنیم در مواقع لزوم از این بیمه نامه استفاده کنند.

ما 3 نوع بیمه درمانی را ارائه می دهیم که بسته به نیاز مشتری متفاوت است. این 3 نوع:

1- بیمه درمانی اتباع خارجی (Yabancı için sağlık sigoretsı)

2-بیمه درمانی انفرادی Bireysel sağlık sigortası

3- بیمه درمانی تکمیلی Inihua Hauora Matawhānui

به غیر از بیمه درمانی برای اتباع خارجی، مسئولیت آن توسط دولت تعیین و تعیین می شود، دو نوع دیگر با توجه به طرح های مختلف، پرداخت های بیمه متفاوت و خدمات متفاوتی دارند.

بیمه تامین اجتماعی و تجارت در ترکیه

بیمه های اجتماعی ترکیه که شامل بیمه های درمانی، بازنشستگی و از کارافتادگی به نام SGK می باشد به سه گروه اصلی تقسیم می شوند. بیمه دولتی برای افراد شاغل در سازمان های دولتی. بیمه خود و بیمه SSK.

بیمه SSK افرادی را که خوداشتغال هستند پوشش می دهد. و خودبیمه برای افرادی است که شرکت ثبت کرده اند. اگر می خواهید یکی از این سه نوع بیمه را در ترکیه انتخاب کنید، هر سه نوع بیمه به جز بیمه SGK وجود دارد.

برای هر یک از این نوع بیمه ها قانون سن بازنشستگی خاصی وجود دارد. 60 سال برای مردان و 55 سال برای زنان. و تعداد روزهای کاری برای 7 هزار روز یا 20 سال کار در ترکیه کافی است.

نوع دیگری از بیمه که در ترکیه وجود دارد، بیمه تجاری است. بیمه تجاری شامل 63 شرکت خصوصی و دولتی است. که شامل شرکت های بین المللی، ترکیه و شرکت هایی است که به عنوان نماینده در ترکیه خدمات ارائه می دهند. که خدماتی مانند بیمه عمر، بیمه سلامت، بیمه خودرو، بیمه آتش سوزی و … را ارائه می دهد.

تحریم های همزمان ایران و ترکیه

افرادی که به ترکیه مهاجرت می کنند می توانند از بیمه داخل ایران استفاده و بهره مند شوند. با این حال، باید به طور داوطلبانه توسط متخصصان یا فریلنسرها بیمه شود. این مشاغل نیازی به پرداخت بیمه توسط کارفرما ندارند. این مشکل قانونی ایجاد نمی کند.

لازم به ذکر است که چون این افراد در خارج از ایران زندگی می کنند، نمی توانند به شرکتی که در داخل ایران واقع شده است، حق بیمه پرداخت کنند. طبق قوانین بیمه تامین اجتماعی، ایرانیانی که در کشورهای دیگر بیمه اجباری دارند نمی توانند از بیمه اجباری در ایران استفاده کنند. باید بیمه داشته باشند. برای استفاده از بیمه در ایران می توانید از نمایندگی بیمه اجتماعی استانبول استفاده کنید.

در مورد بیمه کسانی که در ترکیه زندگی می کنند، می توانند بیمه را حتی در ایران ادامه دهند. و با رسیدن به سن بازنشستگی در ایران بازنشسته شوند. حتی افراد یا فرزندانی که در ایران بیمه ندارند و به سن بیمه نرسیده اند و در ترکیه به سن 18 سالگی رسیده اند نیز می توانند با تشکیل پرونده تامین اجتماعی در ایران از سابقه بیمه خود صرف نظر کنند. و از طریق نمایندگی بیمه ایران بیمه خود را در ترکیه راه اندازی کنید.

این افراد می توانند حق بیمه خود را در سه ماه، شش ماه و یک سال پرداخت کنند. و ضمن اقامت در ترکیه، تامین اجتماعی در ایران رد شود. این بیمه را می توان همزمان با استخدام در ترکیه گرفت. و فرد باید دارای سابقه بیمه در هر دو کشور باشد.

Asuransi Mobile ing Türkiye

ترکیه این موضوع را در قالب دو بیمه نامه برای حمایت از مالکان وسایل نقلیه موتوری زمینی و همچنین مصدومان تصادفات با این وسایل نقلیه تحت پوشش قرار داده است.

بیمه ترافیک (Trafik Sigortası): در سال 1990 با توجه به افزایش تولید و مالکیت خودرو تصمیم بر این شد که این بیمه نامه به صورت اجباری ارائه شود. در صورت نداشتن بیمه نامه تردد در ترکیه، خودرو توسط پلیس توقیف و جریمه می شوید. در این نوع بیمه نامه، شخص ثالثی متولی امور مالی و زندگی است.

بیمه کاسکو یا بیمه بدنه خودرو در ترکیه (Kasko Sigortası):

یکی از انواع بیمه خودرو در ترکیه بیمه بدنه است که در بسیاری از کشورهای دیگر نیز وجود دارد. این بیمه را بیمه جامع می نامند. این بیمه در هیچ کشوری اجباری نیست. اما نکاتی وجود دارد که در صورت داشتن خودرو در ترکیه باید از این بیمه استفاده کنید.

در این بیمه خودرو با توجه به ارزش و قیمت ارزیابی می شود و در مقابل خطراتی مانند آتش سوزی، بلایای طبیعی، سرقت، شکستگی شیشه و غیره پوشش داده می شود و همچنین در صورتی که خسارت ناشی از مصدوم باشد. محل کل بیمه رانندگی متخلف و صاحب بیمه کاسکو می توانند مابه التفاوت خسارت را پرداخت کنند در این بیمه نامه خسارت مالی می تواند بیش از ارزش خودرو باشد.

یکی از دلایل استفاده از این بیمه لوکس بودن خودروها در ترکیه است پس بهتر است از بیمه بدنه استفاده کنید. حق بیمه کاسکو با در نظر گرفتن قیمت خودرو، نوع وسیله نقلیه، مدل، تجربه راننده و خسارت سال قبل محاسبه می شود. محاسبه می شود.

جالب است بدانید که برای بیمه بدنه صادر شده در ترکیه محدودیت پرداختی وجود ندارد. در ترکیه، حداکثر محدودیت بیمه نامحدود است. و مثل ایران نیست یا در موارد نادر بعضی از شرکت ها اگر حد مشخصی تعیین کرده باشند حدی را خیلی بالا در نظر می گیرند.

مثلا اگر قیمت خودرو 300 هزار لیر باشد یک میلیون لیر را سقف بیمه در نظر می گیرند. که به این حداکثر نمی رسد. بنابراین بیمه بدنه در ترکیه بسیار مهم است زیرا محدودیت های آن نامحدود است.

بیمه بدنه خودرو در ترکیه

نکته بسیار مهم در مورد بیمه بدنه در ترکیه این است که اقلام بسیار کم اهمیت و بی اهمیت را بیمه می کند. یکی از آنها صندلی ماشین است که از سیگار آتش می گیرد یا سوئیچ یا چیزی شبیه به آن را گم می کند. برای مثال اگر خودرویی بر اثر آتش سوزی، سرقت، تصادف یا بلایای طبیعی آسیب ببیند، بیمه بدنه معمولاً این حوادث را پوشش می دهد. همچنین مفقود شدن سوئیچ در پرونده بیمه پوشش داده می شود.

نکته مهم در مورد بیمه بدنه خودرو در ترکیه یا کاسکو این است که اگر در ترکیه حادثه ای رخ دهد و خودروی هر دو طرف دچار حادثه شود، بیمه شخص ثالث نمی تواند خسارت وارده به طرف مقابل را پوشش دهد. کاسکو خسارت طرف مقابل را منهای حداکثر خسارت پرداخت می کند.

بیمه تردد یا شخص ثالث در ترکیه

از سال 1990 صاحبان خودرو ملزم به بیمه خودروهای خود در ترکیه هستند. هدف از بیمه تردد یا بیمه شخص ثالث در ایران ارائه خسارت به اشخاص ثالث می باشد. به عبارت دیگر، هنگام وقوع حادثه، فرد حادثه‌دیده می‌تواند بیمه شود. برای جبران خسارت طرف مقابل.

برای این منظور ایرانیانی که در ترکیه هستند و از خودروی شخصی استفاده می کنند باید به خدمات ویژه و مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که در ترکیه بر خلاف ایران پرداخت غرامت بر اساس دیه و مفاهیم اسلامی است اما پرداخت غرامت در ترکیه به سقف مشخصی بستگی دارد. و سقف معینی را برای فوت و جراحت یا هر نوع مالی تعیین می کند. و بسته به هزینه های بیمه. بله، نوع خودرو، مدل، نوع و سال ساخت در قیمت بیمه یک ساله ترکیه تاثیر دارد.

بیمه شخص ثالث بین المللی – گرین کارت

بیمه ماشین سبز زمانی ضروری است که شخصی بخواهد سفر کند و با ماشین خود از کشور خارج شود. و علاوه بر بین المللی شدن گواهی، شروع بیمه در کشور مربوطه الزامی است. به همین دلیل گرفتن بیمه سبز مهم است. برای خرید بیمه مهاجرتی ترکیه به شرکت مهاجرتی مراجعه نمایید.

48 کشور عضو سیستم کارت سبز هستند. ایران و ترکیه بین آنهاست. و در این کشورها نیز فعال هستیم. بتوانید بیمه شخص ثالث مورد نظر را در کشور مقصد دریافت کنید.

بنابراین، زمانی که کاپوت را در می آورید و خودرو را برای خروج از کشور آماده می کنید، باید بیمه گرین کارت نیز بگیرید.

بیمه عمر و سرمایه در ترکیه

با توجه به حضور شرکت های بیمه بین المللی و قوی در ترکیه، 21 شرکت تنها در زمینه بیمه عمر و بازنشستگی فعالیت می کنند که این امر باعث ایجاد برنامه های متفاوت و رقابت شدید بین شرکت های بیمه می شود.

این آزادسازی به نفع مشتریان و متقاضیان بیمه عمر بوده و هموطنان عزیز مقیم ترکیه می توانند از مزایای بیمه نامه برخوردار شوند زیرا گزینه بسیار مناسبی برای بازنشستگی و استفاده از خدمات بیمه ای مانند . و هزینه های درمانی ناشی از حوادث و بیماری های خاص است.

حد نصاب بازنشستگی در ترکیه

بیمه و بازنشستگی در ترکیه برای ایرانیان یا کسانی که تابعیت ترکیه را اخذ کرده اند بسیار مهم است. این افراد باید در نظر داشته باشند که تعداد سال هایی که برای رسیدن به سن بازنشستگی و استفاده از مستمری باید در ترکیه فعال باشند هفت هزار و پانصد روز است. که مستمر یا جداگانه است یا به سن 55 سالگی رسیده باشد.

بانک ها و سایر شرکت های بیمه باید برای دریافت بیمه ای که خودشان استفاده می کنند، به بیمه گران اضافی و شرکت های خصوصی مراجعه کنند. در 55 سالگی، آنها واجد شرایط بازنشستگی هستند.

این بیمه نامه ها معمولا حداقل 10 سال قدمت دارند و خدمات بانکی مانند وام و سود مشارکت را نیز ارائه می دهند. یکی از مسائل مهمی که ممکن است مورد توجه هموطنان عزیز باشد این است که در هر کجای دنیا که هستید می توانید این بیمه نامه را تهیه کنید. ادامه دهید. به عنوان مثال بیمه گذار با خرید بیمه نامه عمر در استانبول، پس از 2 سال در آلمان زندگی می کند و پس از 5 سال به کانادا مهاجرت می کند.

در این مدت کافی است به شرکت بیمه اطلاع دهید که حق بیمه شما با واحد پول کشور مقصد تعدیل می شود تا بتوانید بیمه نامه را ادامه دهید و در نهایت هر جا که بیمه نامه تمام شد، بازنشستگی یا بیمه نامه تمام شد. خدمات در همان کشور، شما آن را دریافت خواهید کرد.

بیمه آتش سوزی در ترکیه

یکی از قدیمی ترین انواع بیمه ها، بیمه آتش سوزی است، در واقع می توان گفت که اساس تشکیل بیمه و ایجاد شرکت های ناشی از آتش سوزی هایی است که در گذشته اتفاق افتاده است.

امروزه این بیمه نامه ها بسیار متفاوت است، در واقع افراد می توانند وسایل خود را تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار دهند و شامل آتش سوزی، انفجار، صاعقه، سیل، زلزله، سرقت، شکستن شیشه و … می شود.

ترکیه به دلیل حضور شرکت های خارجی در زمینه بیمه آتش سوزی بسیار پیشرو بوده است، از سوی دیگر پس از خسارت و فاجعه زلزله سال 1999 این کشور قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن تمامی ساختمان های مسکونی باید بیمه شوند. زلزله و بلایای طبیعی یا خرید DASK.

با این بیان باید بدانیم که تمامی شهروندان ما که در ترکیه ملک می خرند باید برای ثبت اسناد، بیمه نامه DASK بخرند. اداره آب، برق و گاز برای مالکان برای انجام وظایف اداری خود به بیمه DASK نیاز دارد.

بله، این بیمه شامل آتش سوزی، زلزله می شود. سرقت یک بیمه نامه اقامت یا Konut Sigortası مورد نیاز است که پوشش اضافی مانند شکستگی شیشه را فراهم می کند. آن را بخر.

بیمه اقامت ترکیه مفید یا بی فایده؟

بیمه هایی که برای اخذ اقامت ترکیه اخذ می شوند و به عنوان گواهی ارائه در اداره مهاجرت برای اخذ اقامت مورد استفاده قرار می گیرند در واقع بیمه های واقعی هستند. و می توانید از آنها استفاده کنید.

دلیل اینکه گاهی اوقات گفته می شود این بیمه ها غیر قابل استفاده هستند این است که معمولا ارائه دهندگان بسیار کمی هستند که بیمه صادر می کنند. یا در منزل متقاضی مرکز خدماتی وجود ندارد. یا مراکز درمانی که این بیمه را می پذیرند در محل اقامت متقاضی نیستند

پس وقتی بیمه خانه می گیرید باید بدانید که چندین مرکز خدمات وجود دارد. و می توانند از این بیمه بهره مند شوند.

خروج از نسخه موبایل