حوادث

قوانین تسهیل کننده در حوزه محیط‌بانی باید جایگزین قوانین مزاحم شود

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: قوانین مزاحم برای شغل محیط‌بانان باید شناسایی و قوانین تسهیل کننده جایگزین آنها شود.

به گزارش سرخط نیوز، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خورشید هشتم که در سالن همایش‌های سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، گفت:‌ ما باید قوانین مزاحم برای شغل محیط‌بانان را شناسایی و قوانین تسهیل کننده را با آنها جایگزین کنیم تا بتوانیم فرصت حفاظت بهتر از طبیعت را برای این قشر زحمتکش فراهم کنیم.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست یکی از موفق‌ترین یگان‌های حفاظتی و انتظامی در سطح کشور است و امیدواریم فرهنگسازی در این حوزه به شکلی پیش برود که تک تک مردم ما یک محیط‌بان باشند.

بنی‌اسدی‌فر این جشنواره را در حفظ و ثبت و ظبط خاطرات و تجربه های محیط بانان بسیار موثر دانست و گفت: این جشنوراه می تواند در ایجاد انگیزه برای علاقه مندان و سایر اقشار مختلف مردم موثر باشد.

به گفته فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا توسعه و ارتقاء آموزش برای ثبت مستندات، خاطرات و رخدادهای مهم در حین خدمتگذاری در عرصه‌های ظبیعی بسیار مفید و موثر است و در این زمینه استفاده از ابزار هنر می تواند تاثیر این پیام ها را بیشتر کند.

انتهای پیام

بخش مطالب حوادث

نویسنده حوادث با توانایی ارائه نظرات و تحلیل‌های منحصر به فرد هستم. تمرکزم بر رویدادهای مهم و جالب است که خوانندگان را درگیر می‌کند.