عمومی

مراسم سالگرد امام (ره) و انتخابات در آبپخش باشکوه برگزار شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مصطفی سلیمی مفرد پنج شنبه شب در نشست شورای اداری بخش آب‌پخش با اشاره به نقش نیروهای مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در سال‌های پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ همواره سه گروه اجتماعی ملی‌گرایان، مارکسیست‌ها و اسلام‌گرایان به دنبال انقلاب در ایران بودند که در نهایت نیروهای مذهبی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) به این مهم دست یافتند.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به دلیل برتری نیروهای مذهبی به رغم سابقه و تجربه کمتر نسبت به ۲ گروه دیگر در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: چهار مؤلفه رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب، ایدئولوژی انقلابی و برگرفته از اسلام سیاسی در پرتو نظریه ولایت فقیه، سازماندهی و شبکه منسجم گروه‌های اجتماعی مذهبی مانند روحانیون و بسیج که در خدمت انقلاب و حمایت تمام عیار مردم از انقلاب و نیروهای مذهبی در سال‌های منتهی به انقلاب، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن در سال‌های بعد شده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی تا زمانی که این چهار مؤلفه را حفظ و تقویت کند، هیچ آسیبی نخواهد دید.

بخشدار آب‌پخش ادامه داد: سازش‌ناپذیری امام خمینی (ره) در طول دوران مبارزات، وجود یک ایدئولوژی دینی که مبنای نظر و عمل انقلابیون قرار گیرد، شبکه منسجم و منظم روحانیون و نیروهای بسیجی در سراسر کشور و همراهی تمام عیار مردم برگ برنده گروه‌های اسلام‌خواه پیرو حضرت امام خمینی، در مبارزه با رژیم شاه و رقابت با دو گروه دیگر بود.

سلیمی مفرد در ادامه عنوان کرد: شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، اندوه و خسران بزرگی برای نظام و مردم به همراه داشته است و مردم در تشیع پیکر پاک شهدای خدمت، نشان دادند که قدر خدمت صادقانه را می‌دانند.

وی گفت: امروز دولت رو سفید است که رئیس جمهورش در راه خدمت به مردم، شهید جمهور و در تاریخ کشور ابدی شد.

وی یادآور شد: این انقلاب تنها قائم به صاحب آن یعنی حضرت ولی عصر ارواحنا فدا است و این حوادث تلخ هیچ خللی در اراده ما برای ادامه مسیرمان ایجاد نخواهد کرد.

رئیس شورای اداری بخش آب‌پخش با اشاره به ۲ مناسبت مهم پیش‌رو عنوان کرد: سالگرد رحلت جانگداز امام انقلاب اسلامی و برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی هفته‌های آتی، از اهمیت اساسی برخوردار هستند اما رسیدگی به مشکلات مردم و پیشبرد امور در سایر حوزه‌ها نباید در حاشیه قرار گیرد.

وی گفت: تمامی منابع، امکانات و کارکنان دولت در بخش آب‌پخش آماده برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شوند.