برترین های کسب و کارعمومی

نرم افزار پارافریز متن فارسی (آنلاین، رایگان و بدون نیاز به دانلود)

برنامه متن فارسی و انگلیسی نشنت به شما کمک می کند تا متن خود را بدون دانلود نرم افزار رونویسی رایگان و با کمک محتوای کپی رایتینگ هوشمند و سریع که به صورت آنلاین و تحت وب در دسترس است و به زبان های مختلف ارائه می شود، کپی و حاشیه نویسی کنید محتوای خود را در هنگام خرید مقالات تبلیغاتی یا خرید بک لینک یا هر فرآیند مهم دیگری مانند کاهش درصد تشابه علم و تحقیق متن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می تواند برای اهداف مختلف استفاده شود و در مواردی که متن غیر کپی و منحصر به فرد مورد نیاز است، این ابزار شگفت انگیز به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده با قدرت هوش مصنوعی کمک می کند.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

متن را با استفاده از نیروی انسانی بازنویسی کنید

در این مورد، متن با قدرت افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این نوع بازنویسی معمولاً با استانداردهای بسیار بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از محصول این نوع بازنویسی در محتوای اصلی استفاده کنید و آن را به عنوان یک محتوای جداگانه در سایت خود منتشر کنید.

از معایب این روش ممکن است هزینه های بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

بازنویسی متن کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این فرآیند اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود در این صورت به جای هر کلمه، مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات مانند نسخه اصلی است. این سبک ممکن است مشکل داشته باشد این بدان معنی است که کلمات جابجا نمی شوند، بلکه فقط همخوان های آنها تغییر می کند

بازنویسی مطالب با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا در مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد، یکی از بهترین راه‌ها برای بازنویسی متن است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است در برخی جملات ترتیب کلمات ثابت بماند و در برخی جملات به طور کامل تغییر کند و جمله جدیدی تشکیل شود اما مفهوم اصلی باشد


تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس رونویسی متن رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و عادی با مدت زمان محدود رونویسی متن روزانه است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزایای ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از اینکه سرویس متن را کپی کرد و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی گرفت، ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید.

آیا نسخه تجاری دستگاه محدود است؟

خیر. تنها محدودیت مدل کسب و کار، بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید در هر درخواست 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد پرس و جوهای شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان رونویسی متن متوقف می شود؟

خیر، نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد بود.

آیا نسخه رایگان قابلیت کپی متن با کمک هوش مصنوعی را دارد؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای دانلود متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا به عنوان چرخش محتوا به حساب می آید؟

هیچ بازنویسی و چرخش با دو نقطه کاملاً متفاوت وجود ندارد که بتواند به همان اندازه که با هم هستند به درستی خروجی بدهد. به خودی خود بازنویسی وجود ندارد و فقط کلمات مختلف به یکدیگر منتقل می شوند. خود اسپین به هیچ وجه قابل قبول نیست و اخیراً این ویژگی در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده نمی شود و در غیر این صورت به عنوان هرزنامه با محتوای نامناسب در نظر گرفته می شود.

بنابراین اگر می خواهید محتوای خود را بچرخانید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

حالت چرخش محتوا

تغییر محتوا و بازنویسی متن سئوسل ، همانطور که در ادامه خواهیم آموخت، راه ها و شرایط مختلفی دارد.

اسپین روش تغییر کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات در یک پاراگراف جاری می شوند. به عنوان مثال عبارت “تجهیزات نوشتاری حرفه ای ارائه شده” پس از چرخش با این روش تبدیل به “تجهیزات ارائه شده نیز ارائه را ثبت کردند” می شود.

همانطور که می بینید، کلمات فقط جابجا شدند و بازنویسی نشدند، بنابراین معنای جمله به طرز بسیار بدی از بین رفت و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل، بلکه مردم نیز نتوانستند آن را درک کنند.

 

بازنویسی تکنیکی برای وام گرفتن عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربران عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج و ترکیب می کنند. این عبارات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا نمی توانند بازنویسی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته اگر بازنویسی وجود نداشته باشد، این روش چرخشی بهترین تکنیک چرخش محسوب می شود. از آنجایی که معنای عبارت (حتی در صورت تکرار) حفظ می شود و کل متن از یک منبع گرفته نشده است، این می تواند یک نکته مثبت برای سبک باشد.

سرویس ترجمه متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا مقاله ای با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از مقالات منابع مختلف) پیدا کنید و آن را در ابزار بازنویسی کپی کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی را نمایش می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متون اصلی از ابتدا بازنویسی می شوند و با ردیف قبلی متفاوت هستند. این به این معنی است که هر بار که متنی را می نویسید، نتایج بسیار متفاوتی دریافت خواهید کرد و بازنویسی می کنید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که بهتر است در هر مجموعه بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 مجموعه بازنویسی) چند پاراگراف را جابجا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید تا متن کاملا منحصر به فرد شود. این امر باعث می‌شود که نتوان تشخیص داد که متن در هر صورت کپی شده است.

پارافریز متن را تعریف کنید؟

به بازنویسی محتوا، ترجمه متن نیز گفته می شود. با ابزار پارافریز محتوا نشونت ، می توانید محتوای خود را با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه می شود که متن بازنویسی شده است؟

خیر حتی چرخش های گفته شده و مهاجرت آنها انجام نمی شود و اگر کلمه ای را از همان منبع منتشر کنید، مشاهده می کنید که گوگل نمی بیند که کلمه بازنویسی شده است.

با این حال، برای افزایش قدرت بازنویسی، پیشنهاد می‌کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی اصلاح شود تا نتیجه نهایی به گونه‌ای باشد که گوگل به هیچ وجه نتواند آن را تشخیص دهد. (حداقل تا کنون) و الگوریتم های فعلی).

آیا متن رونویسی شده نیاز به اصلاح دارد؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان ها نیز نیاز به ویرایش دارند، چه رسد به متون ماشینی. در جملات رونویسی شده در برخی زمینه ها، به ویژه در حوزه های تخصصی محدود، می توان متوجه اشتباهات مفهومی جزئی شد که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

چند درصد از متن رونویسی شده مشابه متن اصلی است؟

شباهت یا درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. زمینه های بسیار تخصصی با عبارات منحصر به فرد و تغییرناپذیر می توانند درصد تشابه بالایی داشته باشند (یعنی نتیجه کار با متن اصلی یکسان باشد). با توجه به تست های مختلف انجام شده، این ابزار تقریبا در تمامی زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق الگوریتم پیچیده سعی می کند تا جای ممکن متن شما را جایگزین کرده و درصد تشابه را کاهش دهد.

آیا با این ابزار می توان پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را بازنویسی کرد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده در حوزه وب و سئو بوده است، اما برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد پایان نامه های تکراری استفاده کنند. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی یک سند چقدر است؟

در حال حاضر این سرویس رایگان است و تیم نشونت تصمیم دارد این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر در اختیار کاربران محترم خود قرار دهد و نیازی به صرف هزینه زیادی برای ارسال پیامک نیست. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن AI دارای محدودیت هایی است و در صورت لزوم می توانید از نسخه تجاری ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی متن را دوباره تایپ می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر گزینه بازنویسی متن را فشار دهید و کلمات “Please صبر کنید” همچنان ظاهر می شود. صفحه نمایش جایگزین متن می شود…” و پس از 60 ثانیه خروجی نهایی نمایش داده نمی شود، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

یک خطای سرور (این  ممکن است به ندرت اتفاق می افتد ).

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید آن را غیرفعال کنید.

متن اولیه ای که وارد کردید مخدوش است یا دارای تعداد زیادی کاراکتر و فاصله اضافی است، بنابراین باید خطوط و فضاهای خالی متن را حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

اگر اشکال یا نقصی در عملکرد این ابزار یافتید، لطفاً به ما اطلاع دهید تا بتوانیم آن را برطرف کنیم.