بین الملل

نقش دانشگاهیان برای تببین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات بر کسی پوشیده نیست

جابرانصاری:

نقش دانشگاهیان برای تببین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات بر کسی پوشیده نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان تأکید کرد که نقش و تأثیر دانشگاهیان برای تببین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور محمدجواد فرهنگ رئیس مرکز حراست و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای شورای اداری استان لرستان به میزبانی واحد خرم‌آباد برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این نشست با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه ضمن دعوت از همه آحاد مردم به ویژه قشر دانشگاهی گفت: در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز، نقش و تأثیر دانشگاه و دانشگاهیان در تببین اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست.

محمدرضا جابرانصاری تبیین کرد: قشر فرهیخته کشور می‌تواند کنار سایر اقشار درراستای اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، بر نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور تأکید کنند.

به گزارش آنا، این نشست با طرح پرسش‌هایی از جانب رؤسای واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان لرستان و پاسخ های مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز حراست به پایان رسید.