همایش «بین المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» برگزار می‌شود

همایش «بین المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» برگزار می‌شود

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه همایش «بین‌المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» با حضور رئیس جمهور و ۱۰۰ تن از علمای جهان اسلام برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این همایش تببین مقاومت و چهارچوب آن است ، همچنین علما برای توقف بی‌قید و شرط جنگ در تلاش بوده و در صدد این هستیم که این انزجار جهانی نسبت به اسرائیل بیشتر از همیشه به گوش جهانیان برسد.

همایش «بین المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» برگزار می‌شود

به گزارش سرخط نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری- دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی- امروز چهارشنبه(۲۰ دی ماه) در نشست تشریح برنامه‌های «همایش بین‌المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» که در موزه شهدا برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۷۰ سال ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین را به میدان آورده و امروز شاهد سخت‌ترین و شدیدترین بمباران ها و کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم این باریکه یعنی غزه هستیم. 

وی گفت: بر همین اساس امروز صدای علمای اسلام از طریق همایش‌ها، وبینارها و … بلند است. علاوه بر کنفرانس بین‌المللی طوفان الاقصی که ۲۴ دی ماه برگزار می‌شود، همزمان کشورهای مختلف از جمله ترکیه، موریتانی، تونس … به میدان آمده‌ و شاهد برگزاری همایش نخبگانی و علمایی برای تبیین مقاومت هستیم. 

ادامه دارد…..

خروج از نسخه موبایل