واکنش به ادعای حسن زاده درباره بیرانوند؛ شیرینی یا هر چیزی به آن بگوییم، جرم است!

بیرانوند

واکنش به ادعای حسن‌زاده درباره بیرانوند؛ شیرینی یا هر چیزی به آن بگوییم، جرم است!

به گزارش خبرگزاری سرخط نیوز؛ 2 رای اخیر کمیته انضباطی در خصوص علیرضا بیرانوند با واکنش های زیادی مواجه شده است. این کمیته پس از حکم محرومیت 4 ماهه تعلیقی اخیرا بیرانوند را به دلیل صحبت هایش پس از دیدار با فولاد خوزستان به یک جلسه محرومیت تعلیقی و پرداخت 2 میلیارد تومان محکوم کرده است. اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در خصوص رای پرونده علیرضا بیرانوند مدعی شد او گفته به یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس شیرینی دادم و چون نگفته رشوه دادم تهمت نزده و صرفا نشر اکاذیب بوده است.

رسول باختر کارشناس حقوق ورزشی در این خصوص به سرخط نیوز گفت: به نظر من آقای حسن زاده شاید تمرکز لازم را نداشته و آن عددی که صحبت می کنند تحت هر شرایطی جرم است و هر چیزی که به آن بگوییم جرم است.

او در خصوص رسیدگی به این پرونده در دادگستری و کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی رسیدگی خودش را دارد و به موازات آن دادگستری هم دارد. تعریف رشوه در مقررات فوتبالی با محاکم دادگستری فرق می کند. در دادگستری کسی که پول را می گیرد حتما باید سمت خاصی داشته باشد ولی در فوتبال هر کسی که ذیل این مقررات اخلاق است و همه کسانی که در حوزه فوتبال هستند و حتی خبرنگاران هم ممکن است به کمیته اخلاق بروند چه برسد به کسانی که موضوع بحث ما هستند و کمیته انضباطی صلاحیت بررسی این موضوع را دارد و می تواند محکوم کند و در کنارش هم دادگستری می تواند رسیدگی کند.

258 258

خروج از نسخه موبایل