استان ها

پیشکسوتان و افتخار آفرینان کشتی مازندران تجلیل شدند

سرخط نیوز/مازندران پیشکسوتان و افتخارآفرینان کشتی مازندران در حاشیه برگزاری سومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد در شهرستان بابلسر تجلیل شدند.

در این مراسم خانواده شهید مدافع وطن «حسین نیا» ، «علی عرب»  و «مهدی فیروزی مندی» دو کشتی‌گیر قهرمان سال گذشته جام موحد و نایب قهرمان مسابقات بین‌المللی جام شهید هاشمی نژاد و قهرمان کشور در سال ۱۴۰۲  تجلیل شدند.

همچنین در این مراسم که فرمانده سپاه کربلا و مدیرکل ورزش وجوانان مازندران نیز حضور داشتند، از «عبدالله پور بابا» رئیس و «هادی اسماعیل پور» نایب رئیس هیات کشتی بابلسر به پاس سال‌ها تلاش و همت برای اعتلای کشتی این شهرستان قدردانی شد.

در این مراسم عبدالله پوربابا رییس هیات کشتی بابلسر بعد از حدود ۲۵ سال مسئولیت هیات کشتی با بوسیدن تشک کشتی و دور افتخار از صحنه مسئولیت کنار رفت.

دومین روز سومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد در شهرستان بابلسر در پنج وزن دوم در حال برگزاری است.

پیشکسوتان و افتخار آفرینان کشتی مازندران تجلیل شدند

این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران را نیز دارد، در ۱۰ وزن از روز گدشته با حضور ۲۰ کشتی‌گیر از تیم هند، ۱۳ کشتی‌گیر از عراق و ۱۰ کشتی‌گیر از قزاقستان به همراه نفرات اول تا دهم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور، یک تیم از منتخب شهرستان بابلسر و یک تیم از منتخب مازندران طی دو روز باهم رقابت کردند.

در روز دوم و رقابت‌های پنج وزن دوم که با حضور حدود ۱۰۰ کشتی‌گیر از تیم‌های ایران، قزاقستان، هند و عراق در شهرستان بابلسر برگزار شد، کشتی گیران ایرانی و هندی فینالیست شدند.

انتهای پیام