برترین های کسب و کارعمومی

چرا گوگل پلی در گوشی هواوی کار نمی کند؟

هواوی یکی از تولیدکنندگان پیشرو گوشی های هوشمند در چین است. این خرده فروش گوشی های هوشمند به ارائه گوشی های باکیفیت با قیمت های مقرون به صرفه معروف است. اما به دلیل اعتقاد قوی به میهن پرستی، دولت چین استفاده از محصولات و خدمات سایر کشورها را ممنوع می کند.

گاهی اوقات محصولات کشورهای دیگر برای ورود به چین باید شرایط مختلفی را داشته باشند. بنابراین چین دارای مرورگرهای وب، شبکه های اجتماعی و موارد دیگر است.

همچنین، گوشی‌های هوشمندی که در چین فروخته می‌شوند، با خدمات گوگل عرضه نمی‌شوند. بنابراین، اگر یک گوشی هواوی از چین خریداری کنید، ممکن است سرویس‌های Google مانند Play Store، Google Calendar، Gmail، Google Chrome، Google Play Services و غیره را پیدا نکنید.

دیگر نگران نباشید زیرا ما راهنمای دقیقی در مورد نحوه دانلود و نصب فروشگاه Google Play در گوشی های چینی هوآوی داریم. با این حال، نسخه بین‌المللی گوشی‌های هواوی می‌تواند و باید شامل Google Apps باشد. بنابراین نیازی به نصب گوگل پلی استور بر روی این نسخه های بین المللی گوشی های هوشمند هواوی نیست.

راهنمای دانلود گوگل پلی برای اندروید زیر با اکثر دستگاه های چینی هواوی از جمله Huawei P30 Pro، P20 Pro، Nova 4، Honor 9X Pro، Honor View 20، Honor Magic 2، Mate 20 Pro، Honor 8X، Huawei Mate 30 Pro سازگار است. Huawei P40 Pro Plus و موارد دیگر.

گوگل پلی را روی هواوی نصب کنید

Google Play Store را در هر دستگاه Huawei و Honor دانلود و نصب کنید. سه روش مختلف وجود دارد که می توانید پلی استور را بر روی گوشی های هوشمند هواوی و آنر خود دانلود و نصب کنید که هر سه روش ساده و کاربردی هستند.

روش 1: گوگل پلی استور را از طریق فایل APK بر روی گوشی های چینی هوآوی دانلود و نصب کنید

ساده ترین راه استفاده از فایل نصبی برنامه است که به خوبی می توانید آن را روی گوشی خود اجرا کنید. برای این منظور می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

به کشوی برنامه Huawei/Honor بروید.

برنامه تنظیمات را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید

بعد، باید “تنظیمات پیشرفته” را انتخاب کنید.

روی «امنیت» و سپس «اجازه نصب از منابع ناشناس» ضربه بزنید. همچنین می توانید راهنمای ما را در مورد نحوه فعال کردن منابع ناشناس در هواوی بررسی کنید.

اعلانی خواهید دید که می گوید “این نوع فایل ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.” نادیده گرفتن آن کاملا بی خطر است. برای ادامه روی OK کلیک کنید.

3. فایل های زیر را در حافظه دستگاه خود دانلود کنید.

Google Play Store / Google Play Services / Google Services Framework

پس از دانلود باید هر سه فایل را یکی یکی نصب کنید.

پس از نصب موفق، به کشوی برنامه بروید و فروشگاه Google Play را باز کنید.

برای شروع استفاده از سرویس، با حساب Google خود وارد شوید. اگر حساب Google ندارید، یک حساب جدید ایجاد کنید.

حالا زمانش فرا رسیده! Google Play Store اکنون بر روی موبایل هواوی شما نصب شده است. اکنون می توانید برنامه های مورد علاقه خود را از فروشگاه Play دانلود کنید. برای دانلود بازی اندروید می توانید از گوگل پلی استفاده نمایید.

روش 2: Google Play Store را از طریق GMS Installer بر روی گوشی های چینی Huawei دانلود و نصب کنید

همچنین ابزاری به نام GMS Installer وجود دارد که می توانید از آن برای نصب و استفاده از فروشگاه گوگل پلی در گوشی های هواوی استفاده کنید. برای این منظور می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

به کشوی برنامه Huawei/Honor بروید.

برنامه تنظیمات را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

سپس باید «تنظیمات پیشرفته» را انتخاب کنید.

روی «امنیت» و سپس «اجازه نصب از منابع ناشناس» ضربه بزنید.

اعلان “این نوع فایل ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند” را مشاهده خواهید کرد. آن را نادیده بگیرید زیرا کاملاً ایمن است. برای ادامه روی “OK” ضربه بزنید.

اکنون باید نصب کننده GMS (پیوند) را روی دستگاه EMUI خود دانلود و نصب کنید.

پس از آن، فایل APK فروشگاه Google Play را از اینجا در تلفن همراه هواوی خود دانلود کنید.

فایل APK را پیدا کنید و با دنبال کردن دستورالعمل‌های روی صفحه نصب کنید.

پس از نصب موفقیت آمیز، برنامه Google Play Store را راه اندازی کنید و با اعتبار حساب Google خود وارد شوید. این است! شما آماده دانلود و نصب برنامه های اندروید بر روی تلفن همراه هوآوی خود هستید.

روش 3: استفاده از Google Installer

این روش دیگری است که از طریق آن کاربران چینی گوشی هوآوی می توانند فروشگاه Google Play را نصب کنند. در اینجا کاربران باید Google Installer APK را دانلود کنند و تنظیمات برنامه را برای نصب Play Store تغییر دهند.

این مسائل در مراحل بعدی به تفصیل بیان می شود. ما همچنین یک آموزش سریع در مورد نحوه نصب Google Play Store از طریق Google Installer داریم.

Google Installer APK و Google Play Store APK را در حافظه دستگاه خود دانلود کنید.

منابع ناشناخته را در تنظیمات دستگاه خود فعال کنید.

اکنون فایل APK Google Installer را با استفاده از مدیر فایل موبایل هواوی خود پیدا کنید.

پس از یافتن، روی آن ضربه بزنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا آن را روی دستگاه خود نصب کنید.

پس از نصب موفق، Google Installer را باز کنید. روی صفحه اصلی یک دایره آبی بزرگ خواهید دید. روی آن کلیک کنید.

سپس روی دایره زرد ضربه بزنید.

دانلود Google Installer APK

اکنون باید Google Services Framework را روی دستگاه خود نصب کنید.

برای پذیرش شرایط و اعطای همه مجوزها، روی دکمه قرمز کلیک کنید.

اکنون APK را در فروشگاه Google Play جستجو کرده و آن را نصب کنید.

می توانید شروع به نصب برنامه های Google در دستگاه Android خود کنید. پس از نصب Google Play Services ابتدا، Play Store. توصیه می‌کنیم با Maps و سایر برنامه‌های Google ادامه دهید.