کارکنان جهاد کشاورزی لرستان صاحب مسکن می شوند

جهاد کشاورزی | کشاورزی | لرستان

کارکنان جهاد کشاورزی لرستان صاحب مسکن می شوند

به گزارش سرخط نیوز لرستان ، دقایقی پیش جلسه فوق العاده مسکن کارکنان سازمان به ریاست معاون محترم توسعه مدیریت و منابع سازمان برگزار گردید.

در این جلسه حقانی مسئول مسکن کارکنان و مسئول پی گیری های ویژه معاونت توسعه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده و فعالیتهای در دست اقدام را بیان نمودند.

سید رضا نجفی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع با تاکید بر این موضوع که تامین مسکن کارکنان اولویت اصلی اقدامات رفاهی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان می باشد افزود : تاکید موکد ریاست بر خانه دار شدن پرسنل بوده و این مهم سر لوحه کار نیم همکار معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان می باشد .

وی گفت : تلاش شبانه روزی برای تامین مسکن کارکنان در حال انجام می باشد و در طول هر هفته جلسات مدون و منسجم با مجموعه همکاران اداره کل راه و شهرسازی در حال برگزاری می باشد.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان تصریح کرد : در راستای تحقق هدف که خانه دار شدن همکاران هست از برنامه تعریف شده جلوتر هستیم ولی با توجه به مراحل اداری متعدد، فشرده ، آیین نامه ها، قوانیین و مقررات موجود و دیگر موارد احتمالی که در طی مسیر رخ می دهد بعضی شرایط مطلوب ما نیست و قطعاً در آینده نزدیک موانع برطرف خواهند شد .

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در پایان اعلام داشتند همکاران در بحث تامین مسکن نگرانی خاصی نداشته باشند و به امید خدا آینده ای روشن روبه روی همه ما می باشد و با برگزاری نشست های مستمر مشکل خانه دار شدن همکاران حل میشود .

46