برترین های کسب و کارعمومی

کلید مینیاتوری

کاور یا فیوز کوچک که در زبان انگلیسی به آن MCB می گویند که مخفف Miniature Circuit Breaker است، وسیله ای محافظ است که در مدارهای الکتریکی و تابلوهای صنعتی محصور شده و آنها را از برق بیش از حد محافظت می کند. اگر جریان از فیوز عبور کند، فیوز جریان برق را قطع می کند و به اصطلاح فیوز می پرد که از تمام تجهیزات الکتریکی محافظت می کند.

کلیدهای مدار یا MCBها برای محافظت از مصرف کنندگان در برابر اتصال کوتاه و جریان بیش از حد طراحی شده اند. اصطلاح “مینیاتوری” به اندازه جمع و جور آنها در مقایسه با سوئیچ های سنتی اشاره دارد. ویژگی های اصلی آچار مینیاتوری عبارتند از:

عملکرد خودکار: مینی سوئیچ به صورت خودکار کار می کند و در صورت بروز عیب مانند اتصال کوتاه، مدار را قطع می کند.

قابل تنظیم مجدد: پس از خاموش شدن یا قطع شدن مدار، کلید مینیاتوری را می توان به راحتی مجدداً تنظیم کرد تا مدار به شرایط کاری بازگردد.

عملکرد مغناطیسی و حرارتی: سوئیچ مینیاتوری از ترکیب مکانیزم های مغناطیسی و حرارتی برای خاموش شدن استفاده می کند. جزء مغناطیسی به اضافه جریان های ناگهانی و جزء حرارتی به اضافه بارهای طولانی مدت واکنش نشان می دهد.

قابل استفاده مجدد: برخلاف فیوزها که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند، یک تعویض کوچک را می توان چندین بار پس از شکستن آن استفاده کرد که باعث می شود مقرون به صرفه و طولانی مدت باشد.

برای خرید و یا استعلام قیمت کلید مینیاتوری با آمپرال تماس حاصل فرمایید.