۲۰ طرح توزیع برق در کهگیلویه افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد مرادی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۱۵۰ کیلومتر از شبکه برق شهر دهدشت طی ۱۱ سال گذشته تبدیل و تعویض شده و احداث و بهره برداری از ۶۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۳۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب ۲۴ دستگاه ترانسفورماتور نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه یکی از طرح‌های شاخص این شهرستان پایان طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار شهر دهدشت است، گفت: این شبکه به طول ۶۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به کابل خود نگهدار تبدیل شد.

مرادی تصریح کرد: این اقدام به صورت جهادی و در ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری عملیاتی شد و احداث ساختمان خدمات مشترکین و انبار برق شهر دهدشت، و تعویض چراغ‌های شبکه روشنایی معابر شهرستان کهگیلویه نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی افزود: ۵۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی استان، از ابتدای سال جاری تاکنون به کابل خود نگهدار تبدیل شده و این میزان تا پایان سال به ۷۰۰ کیلومتر می‌رسد.

مرادی اظهار داشت: بخشی از طرح‌های بهره برداری شده در استان، وارد مدار شدن ۱۲۰ دستگاه ترانسفورماتور، احداث ۳۴۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و نصب و تعویض ۴۷۰۰ اصله پایه برق است.

خروج از نسخه موبایل