برترین های کسب و کارعمومی

۹ دلیل برای دوست داشتن کفپوش‌های چوبی

کف‌پوش‌های چوبی گرم زیر پا، بافت فوق‌العاده و شیک بی‌وقت، یک کلاسیک فضای داخلی هستند. برای انتخابی الهام بخش به این سمت بروید.

قطعاً یک نوع کفپوش وفادار وجود دارد که هرگز قدیمی نمی‌شود: چوب. چه طبیعی و لخت، رنگ‌آمیزی روشن و سفید، یا لاک زدن برای کمی براق بودن، نمی‌توانید زیبایی کلاسیک چوب واقعی را شکست دهید، یک فضای داخلی استوار در هیچ اتاقی. حتی تقلبی‌ها هم خیلی خوب کار می‌کنند! برای شروع این نه طبقه زیبا را ببینید…

اتاق خود را طولانی‌تر کنید

به عنوان یک قاعده کلی، تخته‌های چوبی وقتی در همان جهتی هستند که طولانی‌ترین ابعاد اتاق اجرا می‌شوند، بهترین ظاهر را دارند.این به خوبی در راهرو کار می‌کند، زیرا قرار دادن تخته‌های خود در طول به این معنی است که چشم به دورترین نقطه کشیده می‌شود و شما را از این فضای انتقالی به خانه اصلی هدایت می‌کند.

روشن و روشن کنید

چوب‌های نقره‌ای رنگ پریده دارای زیبایی‌شناسی مدرن و تمیزی هستند که اگر به دنبال ظاهر Scandi هستید، کاملاً کار می‌کند.

خودتان این کار را با رنگ آب شده انجام دهید (از رنگ یک قسمتی به دو قسمتی آب امتحان کنید) تا دانه‌ها خود را نشان دهند. روش دیگر، تخته‌های خود را با مالش در یک ماده سفید‌کننده رنگدانه مخصوص، آهک کنید که مستقیماً وارد چوب می‌شود. با الوار‌های دانه باز مانند بلوط و خاکستر به خوبی کار می‌کند.

با این حال، مدتی طول می‌کشد، بنابراین کسانی که در میان ما گرسنگی دارند، ممکن است تخته‌های آهکی آماده بخرند.

کفپوش پارکت چوبی

جامد که با الگوی استخوان ماهی چیده شده است، پایه‌ای شیک و بی‌انتها برای هر اتاقی در خانه ایجاد می‌کند. ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید که بلوک‌های چوبی اصلی را در خانه خود به ارث ببرید، اما در غیر این صورت، می‌توانید نسخه‌های چوبی جدید، احیا شده یا حتی مهندسی شده مانند پارکت آرتا را خریداری کنید که معمولاً از چوب بلوط یا گردو است.

آن را با یک شورون تکان دهید

که من کفپوش چوبی شورون را دوست دارم. برای من، آن جوی واضح‌تر و امروزی‌تر از یک الگوی کلاسیک استخوان ماهی ایجاد می‌کند.

طراحی شورون با شکل «V» متمایز آن، با تخته‌های زاویه‌دار طراحی‌شده به گونه‌ای که در انتهای آن با هم قرار می‌گیرند، شناخته می‌شود و اغلب در ساختمان‌های بزرگ و زیبا، به‌ویژه در فرانسه، یافت می‌شود. این روز‌ها، این یک ترفند طراحی عالی برای فضا‌های کوچکتر است، زیرا این توهم نوری ایجاد می‌کند که اتاق شما عریض‌تر یا طولانی‌تر از آنچه هست است.

کنتراست در آشپزخانه

کف چوبی می‌تواند در آشپزخانه اثر نرم کنندگی داشته باشد، به خصوص اگر واحد‌ها مانند اینجا براق و براق باشند. برای این فضای سخت، کارشناسان چوب‌های سخت مانند بلوط یا آیروکو را توصیه می‌کنند که به درستی درزبندی شوند تا سطحی مقاوم، تمیز و بهداشتی آسان ایجاد کنند.

چوب دارای گرمای طبیعی و داخلی است و آن را بر خلاف اکثر کاشی‌ها در زیر پا راحت و آرام می‌کند، بنابراین‌ ایستادن روی آن هنگام درست کردن فنجان صبحگاهی لذت بخش خواهد بود.

سبکی با لکه‌های پیچیده

تخته‌های لکه‌دار و لاک‌شده بسیار سخت‌تر و مقاوم‌تر از کف‌پوش‌های تصفیه‌نشده هستند، بنابراین می‌توانند در مناطق پرتردد مانند آشپزخانه‌ها و ناهارخوری‌ها موهبتی باشند.

یک لکه تیره، مانند گردو یا شاه بلوط، بدون دردسر بزرگ شده به نظر می‌رسد، و همچنین به راحتی علائم را نشان نمی‌دهد. اگر می‌خواهید کمی درخشش داشته باشید، چوب را با چند لایه لاک براق شفاف برای حداکثر دوام و براق شدن زیر پا به پایان برسانید.

عرض‌ها را تغییر دهید

انتخاب تخته‌های باریک در مقابل پهن به ترجیحات شخصی بستگی دارد و تصمیم شما تحت تأثیر ظاهر کلی که می‌خواهید به دست‌آورید، خواهد بود.

تخته‌های کف باریک کمتر رایج هستند، اما می‌توانند زیبا به نظر برسند و تغییر خوبی برای تخته‌های کلفت‌تری هستند که معمولاً می‌بینیم. در این آشپزخانه، آن‌ها کنتراست دلپذیری را با خطوط گسترده‌تر کابینت‌ها ایجاد می‌کنند و بافتی را به طرح نرم اضافه می‌کنند.

دلال با رنگ

اگر تخته‌های کف شما کمی خسته به نظر می‌رسند، به جای اینکه آن‌ها را پاره کنید، با رنگ‌آمیزی زمین در سایه‌ای جدید و شجاع، چوب را دوباره تقویت کنید. انتخاب یک رنگ پر جنب و جوش ظاهر اتاق شما را اصلاح می‌کند و همچنین تخته‌های نازک را هوشمند می‌کند. در اینجا، رنگ آبی کم رنگ با حال و هوای اقیانوس به صدا در می‌آید.