درج لینک در مقابل پست مهمان کدام یک برای سئو بهتر عمل می کند؟

اگر در حال اجرای یک کمپین سئو در گوگل هستید، قطعاً می خواهید زمان و منابع زیادی را برای ایجاد یک پروفایل لینک سالم اختصاص دهید. بک لینک ها یک عامل رتبه بندی ضروری برای الگوریتم های جستجوی گوگل هستند، زیرا برای وب سایت هایی که تعداد زیادی لینک از وب سایت های معتبر و معتبر دریافت می کنند ارزش قائل هستند. از همه راه‌های به‌دست آوردن بک لینک، بحث‌های زیادی پیرامون درج لینک در مقابل پست‌های مهمان وجود دارد . هر دو روش هایی هستند که می توانند بک لینک برای شما ایجاد کنند، اما کدامیک بهتر عمل می کند؟ به طور خاص، کدام روش معتبرترین بک لینک ها را با کمترین هزینه از نظر زمان و هزینه برای شما ایجاد می کند؟ اینها سوالاتی هستند که امروز اینجا هستیم تا به آنها پاسخ دهیم.
لینک سازی یکی از موثرترین تاکتیک های سئو است، زیرا 67.5 درصد از کارشناسان بازاریابی دیجیتال موافق هستند که  بک لینک ها تأثیر قابل توجهی  بر رتبه بندی SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) دارند. با این حال، این یکی از چالش برانگیزترین و وقت گیرترین جنبه های سئو است.  در واقع، 65 درصد از بازاریابان  احساس می کنند که لینک سازی سخت ترین و چالش برانگیزترین بخش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است.

از آنجایی که لینک سازی بسیار موثر و در عین حال چالش برانگیز است، یافتن بهترین تکنیک برای ایجاد بک لینک بسیار مهم است – جایی که درج لینک و پست مهمان وارد عمل می شود.  آیا باید پست های موجود را برای درج بک لینک های خود هدف قرار دهید یا اینکه ایجاد وبلاگ مهمان گزینه بهتری است؟ هر دو روش دارای مزایا و معایب منحصربه‌فردی هستند، بنابراین با مقایسه و مقایسه درج پیوندها با پست‌های مهمان همراه باشید.

درج لینک چیست؟

بیایید با تعریف درج پیوندها شروع کنیم، که با نام های مختلف آنلاین خواهید دید. به درج پیوندها، پیوندهای متنی، قرار دادن پیوندها، و ویرایش های طاقچه نیز گفته می شود. پس آنها چیست؟ صرف نظر از نام، همه آنها به یک چیز اشاره می کنند –  خرید بک لینک در یک پست موجود در یک وب سایت مربوطه.  به عنوان مثال، اگر در زمینه تناسب اندام هستید، می توانید سایر وبلاگ ها و وب سایت های تناسب اندام را برای قرار دادن پیوندها هدف قرار دهید. 
در آرشیو وبلاگ آنها پیمایش کنید تا زمانی که پستی را بیابید که با یکی از صفحات هدف شما (یعنی صفحاتی که می خواهید برای آنها بک لینک بدست آورید) همراستا باشد. ممکن است این پست به موضوعی مشابه اشاره کند یا یکی از محصولات شما برای محتوا مناسب باشد.  برای امتحان کردن و ایجاد لینک در محل قرارگیری، باید با مدیر وب سایت تماس بگیرید تا بپرسید که آیا می توانید پیوندی را در صفحه ای که پیدا کرده اید قرار دهید.  برای شیرین کردن قابلمه، می‌توانید چند راه برای به‌روزرسانی پست و تازه کردن دوباره آن، مانند افزودن بینش‌های جدید، ارائه دهید.

این شانس شما را برای ایمن کردن درج پیوند افزایش می دهد زیرا به روز رسانی یک محتوای قدیمی برای مدیر وب مفید خواهد بود – آن را دوباره مرتبط و قابل رتبه بندی می کند.  یکی دیگر از راه‌های متقاعد کردن مدیران وب‌سایت برای افزودن لینک‌های شما، ارائه پول یا نوع دیگری از پاداش در ازای جای‌گذاری است. با این حال، این از نظر فنی برخلاف دستورالعمل‌های وب‌مستر گوگل است  ، بنابراین چرا ارائه پول برای قرار دادن پیوندها به عنوان یک تکنیک «کلاه خاکستری» در نظر گرفته می‌شود. 

چگونه درج لینک را هدف قرار می دهید؟

چند راه برای به دست آوردن درج پیوند وجود دارد، و آنها همیشه شامل رشوه دادن به مدیران وب با پول نیستند – که خبر خوبی است.  راه “کلاه سفید” برای درج پیوند، ارائه ارزش به مدیر وب سایت است – یا با به روز رسانی محتوای آنها یا ارائه چیزهای ارزشمند دیگری، مانند یک پست مهمان در وبلاگ شما در ازای آن.

این روش‌ها به احتمال بسیار کمتری شما را در آب داغ گوگل قرار می‌دهند، به همین دلیل است که آنها به عنوان «کلاه سفید» (روش پسر خوب) در نظر گرفته می‌شوند.  با این حال، هدف قرار دادن این نوع درج پیوندها زمان بر است، به همین دلیل است که برخی از صاحبان سایت به جای آن مسیر کلاه خاکستری را انتخاب می کنند.  دو روش دیگر برای هدف قرار دادن درج پیوندها،  یافتن پیوندهای شکسته  و  ذکر نام تجاری بدون پیوند  به صورت آنلاین است.

لینک سازی شکسته 

پوسیدگی لینک یک پدیده بسیار واقعی است که هر وب سایت موجود را بدون توجه به صنعت تحت تأثیر قرار می دهد.  این جایی است که پیوندها دیگر به مقصد اصلی خود اشاره نمی کنند، چه به این دلیل که به آدرس جدیدی منتقل شده اند یا دیگر در دسترس نیستند.  طبق یک مطالعه پوسیدگی پیوند توسط Ahrefs، تقریباً  66.5٪ از پیوندهایی که  در 9 سال گذشته قرار داده شده اند اکنون مرده اند. خبر خوب؟ لینک های شکسته معدن طلا برای درج لینک هستند، زیرا می توانید لینک های شکسته را در وب سایت های مرتبط پیدا کنید و به جای آن پیوندی به محتوای خود جایگزین کنید.

این یکی دیگر از روش‌های سودمند دیگر است، زیرا مدیر وب‌سایت می‌تواند از شر یک لینک شکسته خلاص شود (که برای سئو بسیار بد است) و شما یک پیوند درج می‌کنید.  Ahrefs یک ابزار جستجوگر لینک شکسته دارد که می توانید از آن برای کشف پیوندهای مرده در وب سایت های موجود در جایگاه خود استفاده کنید.  شما می خواهید وب سایت هایی را بیابید که معیارهای عالی دارند. در غیر این صورت، گرفتن بک لینک از آنها هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

شما می توانید از  ابزار رایگان بررسی کننده بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی ما  از The HOTH برای سنجش کیفیت هر دامنه استفاده کنید. اگر وب سایت دارای امتیاز اعتبار دامنه قوی است، ارزش آن را دارد که پیوند را درج کنید.  با این حال، وب‌سایت‌هایی که پروفایل‌های لینک ضعیفی دارند ارزش وقت گذاشتن را ندارند، بنابراین تا زمانی که سایت مناسبی را برای هدف‌یابی پیدا نکرده‌اید، درج پیوند را هدف قرار ندهید.

نام تجاری نامرتبط 

حتی اگر سایت شما نام آشنا نباشد، احتمالاً مواردی وجود دارد که سایر وب سایت ها نام تجاری شما را به صورت آنلاین ذکر می کنند اما نمی توانند به شما پیوند دهند. ممکن است وبلاگی به کسب و کار شما اشاره کرده باشد یا وب سایتی یکی از محصولات شما را بررسی کرده باشد.  آنها نام تجاری شما را ذکر می کنند که عالی است، اما آنها به وب سایت شما پیوند ندادند.  اینها به عنوان  نام تجاری نامرتبط شناخته می شوند و اهداف عالی برای درج پیوند هستند.

پس از همه، وب سایت قبلاً به کسب و کار شما اشاره کرده است، پس چرا قدم اضافی بردارید و پیوندی به سایت خود اضافه نکنید؟ نکته جالب در مورد این اشاره های بدون پیوند این است که  شما می توانید انتخاب کنید که پیوند به کدام صفحه اشاره کند، بنابراین لازم نیست فقط صفحه اصلی شما باشد .  در حالت ایده آل، باید سعی کنید برای هر صفحه ای که می خواهید بر رتبه بندی SERP تسلط داشته باشید، تعداد کافی پیوند ایجاد کنید. بنابراین اگر می‌توانید نام تجاری بدون پیوند پیدا کنید، باید به صفحاتی که به شدت به آب پیوند نیاز دارند پیوند دهید.

برای یافتن آنها، می توانید از اصلاح کننده های جستجوی پیشرفته در گوگل استفاده کنید.  با جستجوی ” site:yourdomain.com ” می توانید مواردی را بیابید که سایر وب سایت ها از شما نام برده اند.  اصلاح‌کننده‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، مانند اصلاح‌کننده دقیق مطابقت «پرس‌وجو» یا اصلاح‌کننده سؤال مشابه «پرس و جو یا پرس و جو». علاوه بر جستجوی نام تجاری خود، می توانید جستجوی کارکنان برجسته، محصولات و عبارات/شعارهای شرکت را نیز امتحان کنید.

مزایای درج لینک 

اکنون که در مورد درج پیوندها و نحوه هدف قرار دادن آنها بیشتر می دانید، چرا باید زحمت بکشید؟ مزایای استفاده از محل پیوند نسبت به سایر تکنیک های لینک سازی چیست؟ در اینجا تمام مزایای استفاده از درج پیوندها به طور خلاصه آورده شده است.

اطلاع رسانی سریع و آسان است

انجام اطلاع رسانی برای درج پیوند نسبت به پست های مهمان زمان بسیار کمتری دارد.  به جای ارائه یک محتوای کاملاً جدید، شما به سادگی از شما درخواست می کنید که یک پیوند را در یک قطعه موجود قرار دهید.  از آنجایی که اطلاع رسانی بسیار ساده است، می توانید دو برابر بیشتر از پست های مهمان به وب سایت دسترسی پیدا کنید.

شما می توانید هر وب سایتی را در جایگاه خود هدف قرار دهید 

پست های مهمان از این نظر محدود هستند که فقط می توانید برای وب سایت هایی بنویسید که پست مهمان را می پذیرند.  شما آن مشکل را با درج لینک ندارید، بنابراین هر وب سایتی که محتوای مرتبط را پست می کند، بازی منصفانه است.

پست ها قبلا ایندکس شده اند

این مزیت واقعاً قابل توجه است. هر زمان که پیوندهایی را در پست‌های موجود قرار می‌دهید، آنها قبلاً در  فهرست Google هستند .  این بدان معناست که برای دیدن تاثیر بک لینک بر رتبه بندی SERP خود نیازی به صبر طولانی نخواهید داشت.  هر زمان که یک پست مهمان جدید ایجاد می کنید، باید منتظر بمانید تا گوگل آن را فهرست کند – که ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد.

معایب درج لینک 

این همه هلو و گل رز با درج پیوند نیست، زیرا برخی از جنبه های منفی قابل توجه وجود دارد.  به عنوان مثال، حتی تکنیک‌های کلاه سفید می‌توانند گاهی اوقات شما را در آب داغ Google قرار دهند، زیرا از نظر فنی، هر شکلی از ایجاد پیوند دستورالعمل‌های آن‌ها را نقض می‌کند.  یکی دیگر از اشکالات این است که متقاعد کردن مدیران وب برای افزودن لینک به قطعات موجود خود دشوار است، به خصوص اگر راهی برای افزودن ارزش بیشتر به پست ندارید.

پست های مهمان چیست؟

پست مهمان یک تاکتیک آزمایش شده و واقعی برای ایجاد لینک است که مدتی است که وجود داشته است. این شامل نوشتن  پست های وبلاگ مهمان  برای وب سایت های دیگر در جایگاه شما در ازای پیوندی است که به سایت شما اشاره می کند. پست های مهمان علاوه بر به دست آوردن بک لینک، محتوا و برند شما را در معرض دید مخاطبان جدید قرار می دهند که این یک امتیاز است. برای اینکه یک پست مهمان در نمایه پیوند شما حساب شود، باید در یک وب سایت مرتبط که مستقیماً با محتوای شما مرتبط است، انجام شود.
این بدان معناست که شما نمی توانید هر وب سایتی را برای پست مهمان هدف قرار دهید، فقط وبلاگ های مرتبط در صنعت خود را هدف قرار دهید.اگر پست‌های مهمانی که ایجاد می‌کنید واقعاً ارزشی برای مخاطبان هدفتان بیافزاید، به شما در ایجاد اقتدار، ایجاد ترافیک بیشتر و تبدیل کاربران به مشتری کمک می‌کنند. برای دو وبلاگ معمول است که پست های مهمان را مبادله می کنند. به این ترتیب، هر وب سایت از یک بک لینک و قرار گرفتن در معرض مخاطبان جدید سود می برد.
یک پست مهمان چقدر باید طول بکشد تا بهترین نتایج را ببینید؟ به طور کلی، پست های مهمان شما  باید همیشه طولانی باشد و حداقل شامل 2000 تا 3000 کلمه باشد .  تحقیقات نشان داده است که کاربران تمایل بیشتری به  اشتراک‌گذاری محتوای طولانی نسبت به پست‌های کوتاه‌تر دارند ، زیرا آنها بیشتر آموزنده و آموزنده هستند.  چگونه پست های مهمان را هدف قرار می دهید؟ هدف قرار دادن پست‌های مهمان بسیار دشوار است، زیرا شما فقط می‌توانید وب‌سایت‌هایی را هدف قرار دهید که پست‌های مهمان را می‌پذیرند – و نه همه. به همین دلیل است که  هدف قرار دادن پیوندها آسان تر از پست های مهمان است، زیرا شما محدود به سایت هایی نیستید که پست های خارجی را می پذیرند. 

با این حال، به دست آوردن پست مهمان به هیچ وجه غیر ممکن نیست. فقط باید بدانی که به کجا نگاه کن ی.  بار دیگر، اپراتورهای جستجوی پیشرفته در گوگل اینجا هستند تا روز را نجات دهند.  ساده ترین راه برای استفاده از آنها این است که این قالب را کپی کنید:  کلمه کلیدی خاص شما “پست مهمان”. در اینجا یک مثال برای صنعت تناسب اندام آورده شده است: “پست مهمان” تناسب اندام. از آنجایی که “پست مهمان” در نقل قول است، Google مطابقت دقیق آن را نشان می دهد و شما لیستی از وب سایت های تناسب اندام را مشاهده خواهید کرد که پست های مهمان را می پذیرند.

مزایای پست های مهمان 

چرا باید به جای درج لینک، پست های مهمان را هدف قرار دهید؟ خوب، چند مزیت وجود دارد که از آنها لذت خواهید برد که اگر فقط از درج پیوند استفاده کنید، نخواهید داشت.  در اینجا نگاهی به مزایای برتر استفاده از پست های مهمان برای به دست آوردن بک لینک داریم.

آنها به شما کمک می کنند تا به عنوان یک رهبر فکری شناخته شوید 

به دست آوردن موقعیت رهبری فکری بخش بزرگی از بازی سئو/بازاریابی محتوا است، به خصوص اگر می خواهید دنبال کنندگان وفاداری ایجاد کنید.  پست‌های مهمان لبه‌ای که بیش از درج پیوند دارند، محتوایی است که ایجاد می‌کنید، اعتبار و شهرت شما را نزد مخاطبان هدف شما ایجاد می‌کند.

پست های مهمان می توانند ترافیک ارجاع ایجاد کنند 

اگر محتوای باکیفیت برای پست مهمان خود تولید کنید، احتمالاً ترافیک ارجاع را خواهید دید. اینجاست که خوانندگان مشتاق وبلاگ دیگر وب سایت شما را کشف می کنند و شروع به خواندن وبلاگ های شما می کنند.  این واقعاً با مقالات قدیمی‌تری که فقط یکی از پیوندهای شما را دریافت می‌کنند و چیزهای دیگری را دریافت نمی‌کنند، اتفاق نمی‌افتد. 

معایب ارسال مهمان 

در حالی که پست مهمان می تواند مفید باشد،  ساعت های بی شماری نیاز دارد .  در واقع، ممکن است با چندین ادمین وب به این سو و آن سو بروید و حتی یک مکان مهمان را هم نگیرید.  علاوه بر این،  نوشتن پست های مهمان زمان و هزینه زیادی را می طلبد .  این به ویژه زمانی صادق است که در نظر داشته باشید که بیشتر پست‌های مهمان باید طولانی باشند و حتی نسبت به یک پست وبلاگ استاندارد به تلاش بیشتری نیاز دارند.  در نهایت،  زمان زیادی طول می کشد تا پست های مهمان جدید در فهرست گوگل ظاهر شوند.  این بدان معناست که شما باید مدت زیادی صبر کنید تا تاثیر بک لینک را بر پروفایل لینک خود ببینید.

حکم نهایی: درج پیوند در مقابل پست مهمان 

تا به حال، مزایا و معایب هر دو درج پیوند و پست مهمان را دیده اید.  کدام تکنیک لینک‌سازی پیروز جنگ شد؟ برای ما، بهترین گزینه همیشه  استفاده از ترکیبی از تکنیک‌های لینک‌سازی است و هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید نمی‌توانید از درج پیوند و پست مهمان به صورت پشت سر هم استفاده کنید.  آیا برای ایجاد یک استراتژی موفق لینک سازی برای کسب و کار خود به کمک نیاز دارید؟ پس منتظر نمانید تا  خدمات بسیار مؤثر ارتباطی ما را  از  بکلینو بررسی کنید. مربیان لینک بیلدینگ ما نتایج واقعی برای کسب و کار شما ایجاد خواهند کرد، بنابراین منتظر  تماس نباشید.   فقط کافیست که به وبسایت بکلینو backlino.ir مراجعه کنید تا بهترین خدمات سئو را به رایگان دریافت کنید 

خروج از نسخه موبایل