کاهش شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵
معاون اداره کل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری گفت: بر اساس گزارش مقایسه ای سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایت ۱۹۵ در ۹ ماهه سال جاری نسبت به ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ سهم ۵۳/۷۲ درصدی شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده به ۴۶/۸۵ درصد رسیده است.
به گزارش سرخط نیوز مهدی قلیچ خانی با اشاره به کاهش حدود ۱۸ درصدی تعداد شکایات از این شرکت افزود: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ ۸۳ هزار و ۳۵۲ شکایات در سامانه ۱۹۵ از شرکت مخابرات ایران ثبت شده بود که این تعداد در ۹ ماهه سال جاری به ۶۸ هزار و ۴۸۱ شکایت رسیده است و میانگین زمان پاسخگویی به این شکایات نیز از ۹ روز در سال گذشته به حدود ۷ روز در سال جاری رسیده است.
وی اظهار کرد: بیشترین شکایات ثبت شده از شرکت مخابرات ایران به ترتیب در استانهای تهران خراسان رضوی خوزستان و مازندران بوده و قطع ارتباط تلفن ثابت عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده و تاخیر در نصب و راه اندازی سرویس از جمله موضوعات شکایات ثبت شده از این شرکت است.
انتهای پیام