کاهش شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵

کاهش شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵

معاون اداره کل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری گفت: بر اساس گزارش مقایسه ای سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایت ۱۹۵ در ۹ ماهه سال جاری نسبت به ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ سهم ۵۳/۷۲ درصدی شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده به ۴۶/۸۵ درصد رسیده است.

کاهش شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵

به گزارش سرخط نیوز مهدی قلیچ خانی با اشاره به کاهش حدود ۱۸ درصدی تعداد شکایات از این شرکت افزود: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ ۸۳ هزار و ۳۵۲ شکایات در سامانه ۱۹۵ از شرکت مخابرات ایران ثبت شده بود که این تعداد در ۹ ماهه سال جاری به ۶۸ هزار و ۴۸۱ شکایت رسیده است و میانگین زمان پاسخگویی به این شکایات نیز از ۹ روز در سال گذشته به حدود ۷ روز در سال جاری رسیده است.

وی اظهار کرد: بیشترین شکایات ثبت شده از شرکت مخابرات ایران به ترتیب در استانهای تهران خراسان رضوی خوزستان و مازندران بوده و قطع ارتباط تلفن ثابت عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده و تاخیر در نصب و راه اندازی سرویس از جمله موضوعات شکایات ثبت شده از این شرکت است.  

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل