عمومی

CRM چه منفعتی برای صنایع غذایی و آشامیدنی دارد؟

نرم افزار CRM مزایای زیادی را برای صنایع غذایی و آشامیدنی فراهم می کند. مشتری در مرکز هر مشاغلی قرار دارد و پایه و اساسی برای ارائه سطح بالایی از تجربه مشتری برای صنایع غذایی و آشامیدنی است. رضایت مشتری باید مهمترین اولویت صاحبان رستوران و کافه باشد.

مشتری ها وقتی ارزیابی می شوند احساس خوشحالی می کنند. برعکس، وقتی اینگونه نباشند، احساس بی ارزشی می کنند. نرم افزار CRM کلید ارائه خدمات عالی به مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری ویژگی های مختلفی از جمله جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل، ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار و افزایش تجربه و… را ارائه می دهد. از آنجا که صنعت غذا و نوشیدنی روزانه با مشتری روبرو می شوند، نرم افزار CRM یک مزیت برای این صنعت است.

CRM چگونه کار می کند؟

CRM بهترین ابزار برای ذخیره، به روزرسانی و تجزیه و تحلیل داده های مشتری برای پیش بینی رفتار مشتری و ایجاد فرصت های جدید برای گسترش تجارت شماست.

سیستم CRM به مشاغل کمک می کند تا یک تجارت تکرار شونده داشته و رضایت مشتری را برای گسترش کار خود افزایش دهند. در این نوشته، ما به چگونگی سود CRM برای صنایع غذایی و آشامیدنی خواهیم پرداخت.

برنامه وفاداری و جوایز

برنامه ها و پاداش های وفاداری بهترین راه برای دریافت کارهای مكرر از مشتری شماست. صاحبان رستوران، کافه و بار می توانند برنامه های وفاداری را برای مخاطبان خود تنظیم کنند. شما می توانید با توجه به وضعیت عضویت مشتریان خود، توافق نامه های ویژه ای انجام دهید.

آرزوهای گرم برای مشتریان در روز تولد و سالگرد آنها فقط با تخفیف ارائه می شود. سیستم CRM به حفظ و اجرای امتیازات وفاداری و پاداش کمک می کند. در اینجا چند روش برای پاداش دادن به مشتری وفادار خود آورده شده است:

امتیاز برای هر مقدار پول خرج شده

بیشتر صاحبان این صنعت، برای پاداش دادن به مشتریان خود از سیستم امتیاز استفاده می کنند. به عنوان مثال، مشتری ۱۰۰ دلار در رستوران شما خرج كرده است. در عوض شما ۱۰ امتیاز به او خواهید داد که بعداً می توانید استفاده کنید.

وجه نقد

وجه نقد روشی آسان و موثر برای اجرای برنامه های وفاداری است. مشتریان مبلغ مشخصی را که صرف خرید رستوران شما می شود، دریافت می کنند. بازپرداخت نقدی در نرم افزار CRM ذخیره شده است و مشتری می تواند برای خریدهای بعدی از آن استفاده کند.

کارت تمبر یا کوپن

دارندگان رستوران می توانند برنامه ای را تهیه کنند که به مشتری امکان می دهد با هر خرید کارت را مهر کند و بعد از یک کار مداوم یک وعده یا نوشیدنی رایگان دریافت کند. کوپن ها می توانند مشتری را به فروشگاه شما جذب کنند و محصولی را که می خواهید طعم آن را امتحان کنید.

بازاریابی پیامکی

پیام ها از سایر کانال های بازاریابی بهتر به نظر می رسند. این یک روش موثر برای به اشتراک گذاشتن تخفیف ها، معاملات و تماس با مشتری است که می تواند به صورت آنلاین سفارش دهد یا به یک رستوران مراجعه کند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

هر رستوران یا کافه ای باید دارای محتوای زیبایی در رسانه های اجتماعی باشد. بازاریابی شبکه های اجتماعی به صاحبان رستوران ها کمک می کند تا غذاها، منوها و معاملات خود را تبلیغ کنند. شما می توانید استراتژی های خود را با نوشتن، عکس، فیلم و محتوای جذاب ترکیب کنید تا برای افزایش درآمد، ترافیک جذب کنید.

بهترین نرم افزار CRM برای صنایع غذایی به شما کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی موثر داشته باشید که تحول را تضمین کند.

ارائه بهترین تجربه مشتری

شکی نیست که خدمات به مشتری اصل موفقیت هر تجارت است. همه در حال بازگشت به مکانی بودند که غذاهای اقتصادی خوشمزه و خدمات عالی به مشتریان ارائه می کرد. آنها باید صرف نظر از تعداد افراد در رستوران، خدمات یکسانی را به همه ارائه دهند.

در اینجا چند نکته در مورد چگونگی کمک سیستم CRM به خدمات مشتری شما آورده شده است:

از آنجا که همه تیم ها با یک سیستم عامل ارتباط برقرار می کنند، به مشتری کمک می کند تا سریع کار کند و خدمات ارائه دهد.

این امر به توازن بین تعداد میزها و افراد سرویس دهنده کمک خواهد کرد.

این یک روش عالی برای پیش بینی گزینه ها و نیازهای مشتری است.

بازخورد مشتری را اعمال کنید:

مدیریت ارتباط با مشتری در صنایع غذایی به جمع آوری بازخورد برای شناسایی شکافها و استفاده از راه حل برای دستیابی به آنها کمک می کند. بازخورد راهی است برای اینکه به مشتریان خود نشان دهید که بر اساس کار و نضرات آنها برای آنها ارزش قائل هستید.

به عنوان مثال، اگر هر مشتری از خدمات راضی نیست، باید دلیل آن را بفهمید و بلافاصله آن را اصلاح کنید. رسانه های اجتماعی بهترین بستری است که در آن می توانید بازخورد بی طرفانه مشتریان خود را پیدا کنید. یک زنجیره یا نقطه فروش برای دریافت بازخورد مثبت برای جلب نظر بیشتر مشتریان.

از اطلاعات مشتری استفاده کنید:

نرم افزار CRM به این صنعت کمک می کند تا از جمع آوری، ردیابی و تجزیه و تحلیل داده ها بهترین استفاده را ببرد. برای تجزیه و تحلیل دقیق فروش، ترکیب CRM با نرم افزار POS آسان است.

این استراتژی به شما کمک می کند پرفروش ترین ضروف، سودآورترین ضروف، سودآورترین کانال های تبلیغاتی، نمونه مشتری و موارد دیگر را شناسایی کنید.

نتیجه

مدیریت ارتباط با مشتری نقش مهمی در صنایع غذایی دارد. افزایش مشتری و افزایش تجربه مشتری. هر صاحب رستوران و بار باید بر فناوری CRM تسلط داشته باشد تا تجارت شما را سودآور، مولد و مشتری مدار کند.