دومین کنگره بین ‎المللی کنسر ژنومیکس برگزار می شود

دومین کنگره بین ‎المللی کنسر ژنومیکس برگزار می شود

دومین کنگره بین ‎المللی کنسر ژنومیکس برگزار می‌شود

با برگزاری کنگره کنسرژنومیکس زمینه برای بررسی و تحلیل تازه ترین دستاورد های فناورانه در حوزه سرطان و ژنتیک فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آنا دومین کنگره بین ‎المللی کنسر ژنومیکس (۲۰۲۴CGC) دوم تا چهارم آبان ماه امسال در سه محور علمی تجاری سازی و مسوولیت پذیری اجتماعی برگزار خواهد شد.

دومین کنگره کنسرژنومیکس که به بررسی تازه ترین رویداد ها و دستاورد های فناورانه در حوزه ژنتیک سرطان می پردازد از مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صندوق نوآوری و شکوفایی انجمن های علمی داخلی و خارجی انجمن های علمی دانشجویی نمایندگان استانی دانشگاه ها مراکز پژوهشی و درمانی پارک های علمی و فناوری و مراکز رشد سراسر کشور بهره مند خواهد بود. از مهم ترین اهداف این کنگره می توان به گردهمایی و ایجاد فضای تعاملی بین رشته ای میان محققان متخصصان پزشکی و دانشجویان رشته های بیوانفورماتیک زیست فناوری زیست شناسی پزشک و ایمنی شناسی فعال در حوزه سرطان اشاره کرد.

در این کنگره آخرین دستاورد های علمی در زمینه تشخیص مولکولی پزشکی فردی و درمان هدفمند سرطان ارائه و تحلیل خواهد شد. در بخش جنبی کنگره نیز جشنواره دانش آموزی با هدف آگاه سازی و آشنایی دانش آموزان با مسیر های علمی و تجاری سازی حوزه سرطان و کمک به بروز استعداد های جامعه دانش آموزی کشور برگزار خواهد شد.

جشنواره تجاری سازی نیز به منظور توسعه فضای کسب و کار شرکت های دانش بنیان شتاب دهنده ها و شرکت های نوپا و فعال در حوزه تشخیص و درمان سرطان در این رویداد برگزار می شود. همچنین پویش پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان با مشارکت شبکه ملی سرطان شامل بیش از ۶۰ خیریه مردم نهاد سرطان در حاشیه این کنگره برگزار خواهد شد.