معاون برنامه ریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت منصوب شد

برنامه ریزی | هوشمندسازی | وزارت صمت

معاون برنامه‌ریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت منصوب شد

وزیر صمت در حکمی سعید شجاعی را به عنوان معاون برنامه ریزی نوآوری و هوشمندسازی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش سرخط نیوز عصر امروز (دوشنبه) سیدمحمد اتابک وزیر صنعت معدن و تجارت در حکمی “سعید شجاعی” را به سمت معاون خود در امور برنامه ریزی نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت منصوب کرد.

شجاعی دکترای مهندسی مکانیک داشته و از پژوهشگران و فعالان حوزه اقتصاد و صنعت کشور است.

در حکم وزیر صنعت معدن و تجارت برای شجاعی تصریح شده که با سیاست گذاری برنامه ریزی و نظارت دقیق برای بهره برداری کامل از ظرفیت های صنعتی معدنی و تجاری کشور تلاش برای تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام افزایش سهم ارزش افزوده صنعت معدن و تجارت در تولید ناخالص داخلی همسوسازی فرآیندها و فعالیت های تولیدی و تجاری کشور با محوریت هوشمندسازی و ایجاد امنیت سایبری و نظارت و ارتقای ایمنی محیط کار با جلب مشارکت تشکل های تخصصی اقدام کند.

در کارنامه فعالیت سابق معاون جدید برنامه ریزی نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت عضویت در هیات علمی دانشگاه معاونت دفتر انرژی صنعت و معدن مدیریت گروه صنعت و دبیری کارگروه حمایت از کالای ایرانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی عضویت اصلی کارگروه خودرو نهاد ریاست جمهوری عضویت اصلی شورای علمی جامعه اندیشکده های ایران عضوین کمیته کسب و کار کمیسیون اقتصادی و کمیته صنعت کمیسیون زیربنایی مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضویت کارگروه ملی برنامه راهبردی لوازم خانگی بخشی به چشم می خورد.

گفتنی است ذیل معاونت برنامه ریزی نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت یک مرکز با عنوان «نوآوری هوشمندسازی و امنیت» و دفاتر «سیاست گذاری برنامه ریزی و پایش» «محیط کسب و کار طرح های سرمایه گذاری و تامین مالی» و «محیط کار بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی» قرار می گیرد.

 لازم به ذکر است که شجاعی به عنوان مدیر برتر مرکز پژوهش های مجلس در سال های اخیر نقش مؤثری در تدوین و تصویب قوانین مهم حوزه صنعت معدن و تجارت همچون قانون برنامه هفتم پیشرفت داشته است.

انتهای پیام