کلانتری: کاستی و کمبود ستاد های ثبت نام دانشجویان برطرف شود

کلانتری: کاستی و کمبود  ستاد های ثبت  نام دانشجویان برطرف شود

کلانتری: کاستی و کمبود‌ ستاد‌های ثبت‌ نام دانشجویان برطرف شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: رؤسای دانشکده ها به طور مداوم و مستمر در ستاد های ثبت نام دانشجویان حضور به هم رسانده برآیند موجود را بررسی کاستی و کمبود ها را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار آنا حسین کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در شانزدهمین جلسه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی اظهار کرد: محیط دانشگاه به عنوان محیط عمومی و حق الناس است همه مسئولان و کارکنان مجموعه باید به این امر واقف بوده و توجه لازم را داشته باشند که در این محیط کمبود و کسری برای دانشجویان نگذاریم.

وی افزود: در هر مجموعه ای کمبود ها و کاستی های وجود دارد دانشگاه نیز از این موضوع مستثنی نبوده گا هی نیز ممکن است کاستی های در مجموعه وجود داشته باشد و این مجموعه همانند شهری بوده که روزانه حدود ۲۰هزار نفر در آن تردد دارند خواسته و یا ناخواسته کمبود و کاستی پیش خواهد آمد؛ اما در نهایت باید حق الناس را پرداخت و اگر قصور و کاستی نیز است باید توسط افراد داخل دانشگاه مرتفع و حل وفصل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به موضوع ثبت نام نودانشجویان عنوان کرد: موضوع ثبت نام دانشجویان جدی تلقی کنید. رؤسای دانشکده ها به طور مداوم و مستمر در ستاد های ثبت نام حضور به هم رسانده برآیند موجود را بررسی کاستی و کمبود ها را برطرف کنند با توجه به ثبت نام متمرکز همه دانشکده ها مکلف هستند که در ثبت نام همکاری لازم را داشته باشند از این موضوع غافل نشوند و از ظرفیت اعضای هیئت علمی در ارائه مشاوره به داوطلبان و دانشجویان استفاده شود.

کلانتری بیان کرد: بر اساس آمار های موجود کمبود فضای آموزشی و کلاس های درسی وجود ندارد و ظرفیت کلاس های دانشگاه ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر در روز بوده که با توجه به حضور حدود ۲۰ هزار نفر در روز این امر مستلزم برنامه ریزی صحیح و ارائه دروس در زمان مناسب بوده ممکن است دانشکده ای ازلحاظ میزان فضای محیطی و کلاسی با کمبود مواجه باشد؛ اما در کل مجموعه هیچ گونه کمبود فضای درسی و کلاسی نخواهیم داشت بنابراین اجاره فضا و یا خرید آن باید با احتیاط انجام شود.

وی اضافه کرد: در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه کیفیت بخشی توانمندسازی علمی واحد ها و مراکز رفع نیاز های آمایشی توسعه فعالیت های فناوری و نوآوری پایداری اقتصادی دانشگاه عمق بخشی به معنویت و اخلاق و فرهنگ در دانشگاه توسعه تعاملات فرهنگی و بین المللی از وظایف ما در برابر دانشجویان بوده که بیشتر آنها حق الناس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز مطرح کرد: فعالیت های فرهنگی و دانشجویی را جدی تر بگیرید هماهنگی بین کانون ها و تشکل های فرهنگی بسیج های دانشگاه دفتر امامت و مهدویت دفتر حوزه و دانشگاه قرآن و عترت و سایر حوزه های فرهنگی و ارتباط کل مجموعه با سازمان های فرهنگی بیرون دانشگاه از وظایف معاونت فرهنگی و دانشجویی بوده که تاکنون خوب عمل کردند؛ اما انتظارات بیشتر است.

به گزارش آنا در ادامه این جلسه با اهدای لوح و هدیه از مدیر روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و کارشناس این حوزه قدردانی شد و پس از آن به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اعضا جلسه با حضور در محوطه دانشگاه به مسابقه دارت پرداختند.