علمی و پزشکی

بالاخره ویروس کرونا از کجا آمد؟

کاتانو

وقتی صحبت از ویروس ها و بیماری های ناشناخته می شود ، مهمترین راه برای درمان آنها یافتن راه حل است. جستجوی منبع ویروس مهم است ، اما به نظر می رسد مشکلات و شایعات زیادی در مورد یافتن منبع تاج وجود دارد. وجود دارد!
لین

در این گزارش به تمام شایعات و شایعات درباره منشا Covidy-19 خواهیم پرداخت.

سرانجام ویروس کرونا از کجا آمد؟

لین

سوپ خفاش
لین

اولین و مهمترین بحث رسانه ای “سوپ خفاش” بود! وقتی چینی ها سالها این سوپ را می خورند ، ناگهان به ویروسی کشنده تبدیل شده است. در حقیقت ، پزشکان معتقدند که هر ویروسی می تواند مستقیماً از باتری به فرد منتقل شود و به سلول میزبان نیاز دارد.

آنتن خشن
لین

بعداً گزارش شد كه خفاش ها هرگز مقصر نبوده و گفته می شود آنترا ، كهن سیاه پوست است ، منبع اصلی ویروس است. موجودی که سالها توسط چینی ها تغذیه می شود ناگهان دردسر ساز می شود.

اسپانیا ماههاست که ویروس کرونا را سفارش داده است
لین

شش ماه پس از کشف ویروس ، 9 ماه قبل از انتشار ویروس در کرونا ، چین ، Covi 19 را در یک نمونه فاضلاب اسپانیایی در مارس 2019 پیدا کرد.

تاج ساخت آمریکا؟
لین

از همان روزهای اولیه ، بسیاری بر این باور بودند که ویروس توسط انسان ساخته شده است و یک زیست شناس روسی در کمیته سلاح های بیولوژیکی روسیه انتشار این ویروس را در ایالات متحده تصادفی ندانسته است.

آمریکایی ها روشن باشند!
لین

سخنگوی وزارت امور خارجه چین ، آمریكا را مسئول شیوع این بیماری در توئیتر دانست و گفت كه علت آن ارتش آمریكا است. البته ایالات متحده پاسخی نداد و فقط با سفیر چین تماس گرفت.

پای زن درگیر شده بود
لین

یک دانشمند چینی می گوید کرونا پایگاه نظامی ایالات متحده را ترک کرده و او اولین زنی است که کرونا دارد و بسیار گم شده است! بنابراین ایالات متحده این هیولا را در جهان بزرگ کرده است.

سوال تأیید نشده ایالات متحده در مورد چین
لین

در آن زمان ایالات متحده ساکت نبود و ترامپ کرونا را “ویروس چینی” خواند.

شباهت های بین HIV و CV-19
لین

محققان هندی مطالعه ای درباره شباهت های HIV و CV-19 منتشر کرده و گفته اند که این مطالعه می تواند در آزمایشگاهی مانند HIV انجام شود.

سرانجام ویروس کرونا از کجا آمد؟

نسل پنجم اینترنت قاتل!
لین

شایعات حاکی از آن است که نسل پنجم برج های اینترنتی در حال گسترش ویروس کرونا و سرطان هستند. مقامات انگلیسی ادعاها را رد کردند.

تحلیل مبتنی بر کتاب
لین

یک تحلیلگر سیاسی عراقی می گوید منبع کرونا توطئه اسرائیل و ایالات متحده برای آسیب رساندن به جهان است. این تحلیلگر نظریه خود را بر اساس کتاب “چشمان تاریک” از نویسنده آمریکایی دین کانتس بنا نهاد. طول می کشد

لین

ماجراهای بیل گیتس و شیوع طاعون
لین

بیل گیتس ، بنیانگذار مایکروسافت در ایالات متحده ، درگیر اپیدمی وبا است! گیتس قبلا گفته بود که بزرگترین تهدید برای آینده بشر سلاح های هسته ای نیست ، بلکه ویروس ها و بیماری های همه گیر است. در همین حال ، بنیاد گیتس در حال تلاش برای یافتن واکسن است و شایعه شده است که آنها از واکسنی که تولید می کنند بهره مند می شوند!

با این حال ، همه این موضوعات فرضیه بودند و هیچ یک از آنها اثبات نشد.