علمی و پزشکی

چرا کولر خودرو باد گرم می زند؟

چندین دلیل برای این وجود دارد

* رانندگی با سرعت زیاد موتور
یکی از دلایل گرمای باد از طریق سیستم رانندگی با موتور با سرعت زیاد موتور است. در بسیاری از اتومبیل ها سیستمی وجود دارد که تمام فشارها را روی پدال فشار دهید. این حالت معمولاً در مورد محورهای ساده (3 ضلع به سمت بالا) صورت می گیرد که برای تسریع در ماشین باید در همه جاده ها نصب شود.

* یخچال و فریزر زباله کثیف
یک ظرف بخشی از سیستم تهویه است. هنگامی که گاز سرد به مایع تبدیل می شود ، فشار کمتری وارد محفظه گاز می شود ، گرمای بیش از نیمی را در رادیاتور خاموش می کنید تا دمای اطراف آن حفظ شود. سیستم های تهویه مطبوع کثیف باعث گرم شدن هوا و پوسیدگی سیستم تهویه هوا و افزایش لامپ های آب خودرو در سرعت کم و ترافیک می شوند. بنابراین بهتر است هر سال تهویه هوا اتومبیل خود را هنگام گرم بودن تمیز کنید.

اپراتور اتاق کثیف است
یکی از دلایل تهویه هوا ، اپراتور اتاق کثیفی است. با گذشت هوا در تمام فصول سال ، کثیف می شود و لایه خاک بر روی آن قرار می گیرد. هر از گاهی باید این اتاق را تمیز کنید. همچنین ، هنگام استفاده از سیستم تهویه هوا در اتاق ، زباله ها می توانند بوهای بد ایجاد کنند.

* عدم وجود ترموستات اتاق
اکثر اتومبیل ها به طور موقت دمای اتاق خود را اندازه گیری می کنند و در صورت افزایش دما به صفر درجه ، تهویه هوا را خاموش می کنند. اگر این سنسور خراب باشد ، ممکن است سیستم تهویه هوا گرم شود.

* عدم وجود شیرآلات تهویه هوا و گرمایشی
خرابی یا خرابی شیرهای کنترل خنک کننده و گرمایش می تواند هوای گرم و سرد را با هم مخلوط کرده و باعث کاهش سرد شدن تهویه هوا و گرم شدن تابستان شود. این مشکلات معمولاً پس از باز و خاموش شدن داشبورد توسط متخصصان رخ می دهد.

17302