اقتصادی

اختلال در اینستاگرام؛ مشکل جهانی است

اینستاگرام امشب برای برخی از کاربران در سراسر جهان هک شده است.

به گزارش سرخط نیوز ، شبکه اجتماعی اینستاگرام امشب برای برخی از کاربران بین المللی مختل شد. دیلی میل گزارش می دهد که هزاران کاربر در سراسر جهان در اواسط پنجشنبه برنامه Instagram خود را کنار گذاشتند.

بسیاری از کاربران اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و تبدیل آن به یک مشکل عمومی ، در توییتر به این موضوع اشاره کرده اند. برخی از کاربران ممکن است نتوانند برای پیروان خود پیام ارسال کنند یا نظر بدهند ، برخی دیگر نتوانند از ویژگی تاریخچه Instagram استفاده کنند یا برخی دیگر هرگز نتوانند به برنامه وارد شوند.

قطع اینستاگرام ، همین اتفاق یک ماه پیش رخ داد. Dodger ، که بر وقفه ها و وقفه های وب سایت ها و خدمات مختلف ، از جمله گزارش خطاهای ارائه شده توسط کاربران در انجمن نظارت می کند ، با این موضوع صحبت کرد. در واقع ، چند ساعت بعد ، اینستاگرام اعلام کرد که مشکلی را حل کرده است که از دسترسی برخی از کاربران به این پلتفرم جلوگیری می کند.

طبق اعلام موتور جستجوی داون ، تعداد کاربران اینستاگرام به 6000 نفر رسیده است. اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است می گوید که می داند برخی از کاربران قبلاً این مشکل را تجربه کرده اند و برای رفع آن تلاش می کنند.

انتهای پیام