حذف گسترده ائمه مساجد و روحانیون در عربستان سعودی

به گزارش خبرگزاری بین المللی فارس ، دولت سعودی در سال های اخیر بیش از هزار روحانی و روحانی را به دلایل مختلف اخراج کرده است.

حذف گسترده ائمه مساجد و روحانیون در عربستان سعودی

دبیرکل بیست و یکمین وب سایت عربی العجما al الوطنی ، یحیی الاساری گفت که کارزار اخراج و دستگیری سخنرانان با بیش از هزار نفر ادامه داشت. و دلایل اصلی آن توییت ها و اعتراضات شدید است.

برخی از حساب های توییتر نیز ده ها روحانی و روحانی را ذکر کرده اند و دلایل برکناری آنها را ذکر کرده اند. یکی از بارزترین دلایل این است که وی پس از توهین به حضرت محمد (صلی الله علیه وآله) به تلاش مبلغین برای تحریم کالاهای فرانسه بازگشت.

ناصر الغمدی ، استاد مشهور دانشگاه و مخالف دانشگاه سعودی ، لیستی از 50 روحانی مسجد را که از مکه رانده شده اند ، منتشر کرده است. الغامدی گزارش می دهد که این افراد به دستور شاهزاده خالد الفاسیل مکه اخراج شدند.

در پایان سال گذشته ، عبداللطیف الشیخ ، وزیر امور اسلامی عربستان سعودی ، اعلام کرد که تصمیم به اخراج 100 مبلغ مسجد گرفته است زیرا او دشمن اخوان المسلمین نیست. آنها از بیکاری خود راضی هستند. برش و برش دادن نان برای کسی مناسب نیست ، اما برداشتن آنها یک قاعده و قانون بود

در سال 2018 ، وی گفت ، اجازه نخواهد داد سخنرانان با افرادی کار کنند که به گفته آنها ذهن آنها را مسموم کرده است.

پایان / صفحه پیام


خروج از نسخه موبایل