بین الملل

سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام‌ افتتاح شد/ دیدار صمیمانه دکتر طهرانچی با اساتید و کارکنان واحد ایلام

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفری یکروزه به گروه دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام حضور یافت. یک مقام عالی رتبه هشت سال به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دکتر تههرچی سپس در نشستی پر رنگ با اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام حضور یافت.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته رئیس جمهور با دانشگاهیان جوان و دانشمندان ارشد گفت: در برخی از کشورها با وجود اینکه بیشتر دانشگاه ها خصوصی هستند، بودجه دولتی زیادی وجود دارد. به صورت عمده داده نمی شود، بلکه به گونه ای است که دولت در مورد مسائل دانشگاه تصمیم گیری می کند و اگر دانشگاه برای حل مشکلات پیشرفت کند، بودجه تخصیص می یابد. این گفته برای دانشگاه آزاد اسلامی نویدبخش است و افق های خود را در ادبیات دانشگاه های غیردولتی باز کرده است که انشالله باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تأسیس و رشد دانشگاه آزاد اسلامی در کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی معتبر با حمایت امام خمینی (ره) تأسیس شد و در 40 سال گذشته پیشرفت چندانی نداشته است. ” باعث افتخار کشور شد. اما واقعیت این است که دانشگاه آزاد اسلامی تا زمانی که دوستان، اقوام، اساتید و کارکنان این دانشگاه در قالب یک تشکل غیردولتی درگیر این مهم نبودند، راه اندازی نمی شد.

دکتر طهرانچی در ادامه گفت: مردم دانشگاه آزاد اسلامی وقتی خارجی ها به این دانشگاه می آیند از این عظمت شگفت زده می شوند.

وی تاکید کرد که دولت اسلامی عراق و شام (داعش) به عنوان یک سازمان غیردولتی از هیچ حمایت دولتی برخوردار نیست. وجود هر سیستمی مستلزم درک و پاسخگویی به پیشرفت های تکنولوژیکی جامعه است.

یکی از اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1390 اتفاقات عجیبی در دانشگاه آزاد اسلامی افتاده است به طوری که مدیریت وقت آن دانشگاه بدون توجه به نرخ زاد و ولد در کشور تعداد دانشجویان را پیش بینی می کرد. . یک میلیون نفر از این دانشگاه به 1400 دانشجو خواهد رسید. یعنی با بررسی فرزندان متولد شده در 18 سال گذشته به راحتی می توانند تعداد دانش آموزان آینده را پیش بینی کنند. اعضا استخدام شدند. با این حرکت، کارکنان 4 نفره دانشگاه، 34 کارمند جدید را بدون توجه به روند تغییرات اجتماعی استخدام کردند.

«وقتی به دانشگاه آزاد اسلامی آمدم بعد از سه سال متوالی اوضاع بیشتر شد. نه اطلاعات دقیقی از اندازه سازمان مرکزی وجود داشت، نه بدهی و نه درآمدی. برای کنترل این وضعیت برنامه ریزی کرده ایم که خزانه دانشگاه آزاد اسلامی را تجمیع کنیم تا به اعتبار دانشگاه لطمه ای وارد نشود.

وی افزود: در پی این اقدام، ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعاتی در دانشگاه آزاد اسلامی ضروری بود. برای این منظور، سیستم های تحقیق و تدریس توسعه یافته است. این امر منجر به افزایش ناگهانی شهریه دانشگاه شد. این تنها با ادغام آموزش امکان پذیر است. در پی راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی، صحت مدارک دانشگاه آزاد اسلامی نیز افزایش یافته است.

«علاوه بر این اقدامات، خدا را شاکریم که امسال برای دومین سال متوالی شعار و شعار دانشگاه آزاد اسلامی را تغییر داد. شاهد افزایش پذیرش دانشجو در این دانشگاه باشید. این موفقیت با یک زلزله ویرانگر که بسیاری از اقتصادهای بزرگ جهان را تحت تاثیر قرار داد، به دنبال داشت.

طهرانچی گفت: برای اولین بار با وزارت راه برای اخذ مجوز مسکن از هیات مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای تامین شرایط اسکان کارکنان و اعضای هیات علمی دیدار کرده ایم. همچنین با افزایش سرمایه مکران که همگی نویدبخش بهبود وضعیت معیشتی اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی است، از سال آینده سود سالانه خوبی را برای دانشگاه آزاد اسلامی فراهم می کند.

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با استناد به تدوین سند تحول و تعالی این دانشگاه خاطرنشان کردند: این سند 70 هدف را دنبال می کند و دارای شاخص و مجموعه مراحلی است که یکی از آنها تهیه اطلس است. طرح منطقه ای

در ادامه این نشست دو ساعته، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به نظرات، نظرات و دغدغه های اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ داد.

فارغ التحصیلی از تالار نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر تههرچی در ادامه سفر یک روزه خود به استان ایلام، سالن نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام را افتتاح کرد و از اتاق های هسته و فناوری خانه نوآوری بازدید کرد.

برای کنترل آفات چوب خوار در جنگل، دمپرهای لرزه ای، سیستم های آموزش و آزمایش مجازی، نخ نانو پلی استر اولتراسوند، سیستم قفل ترموستاتیک برای گرمایش و سرمایش، سیستم ضد سرقت هوشمند در Pybox، سوکت مدیریت هوشمند انرژی و نشت گاز توسط دکتر Dr. تگران دستاوردهای پژوهشگران و پژوهشگران واحدهای هسته و فناوری تالار نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دستاوردهاست.

انتهای پیام/ 4127