بین الملل

ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

در این جلسه تعداد زیادی از اعضای هیئت مدیره حضور داشتند. سپاه امیرالمومنین عیلام در پاسخ به تلاش های سردار جمال شاکرمی، فرماندار دولت اسلامی، کنگره عظیم 3000 نفری تشکیل داد. شهید امپراتوری ایلام جشن گرفته شد.


ادامه مطلب

آکادمی های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد “از شهدا تا شهدا”


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامی در این نشست گفت: برگزاری موفقیت آمیز کنگره سه هزار شهید بزرگوار با حاکم شدن فضای معنوی در استان، بزرگترین رویداد فرهنگی تاریخ انقلاب اسلامی بود. برای چندین سال.

وی گفت: در جریان گفتگوهای کنگره با اعضای آن، رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیام ایشان به جماعت دکترین ایمان، دولت اسلامی ایران و مردم در کانون توجه قرار گرفت. بخشدار بخصوص خانواده های شهدا از برگزارکنندگان این همایش بزرگ تشکر کردند.

وی افزود: امروز سپاه به عنوان بازوی توانمند برای رشد و توسعه دولت اسلامی میدانی در دولت اسلامی دارد.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توانمندی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دانشگاه در خط مقدم خدمات توسعه دولت اسلامی قرار دارد.

ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه دولت اسلامی خواهد بود

نصاری گفت: دکتر تههرچی اکنون با روحیه جهادی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی را رهبری و اداره می کند و تمرکز همیشگی بر بهره برداری از پتانسیل نیروهای انقلابی است.

دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی در انقلاب اسلامی است.

سپاه امیرالمومنین (ع) از فرماندهان دولت اسلامی عراق و شام (داعش) گفت: دولت اسلامی عراق و شام (داعش) باید بیشتر در امور دولت اسلامی به ویژه در رشته علم و زمینه های فرهنگی.

شاکرمی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی مدیون خون و دلاوری های شهداست و برگزاری اجلاسیه سه هزار شهید گمنام و تجلیل و تجلیل از شهدا کمترین کاری بود که برای خانواده شهدا انجام شد.

وی گفت: از آنجایی که دانشگاه آزاد محل بحث است، باید پناهگاه نیروهای انقلابی باشد که جلوه ثانویه انقلاب اسلامی است.

هادی زاده، رئیس دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این باره توضیح داد:

در پایان این دیدار سردار شاکرمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از خدمات 3000 شهید دولت اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام / 4078/4062 /