عمومی

محل نصب این شیرآلات روی نزدیکترین دیوار مجاور توالت است

شیرآلات توالت در کشور ما در تمام سرویس های بهداشتی استفاده می­شوند که گاها به نام شیر آفتابه نیز خوانده می­شوند، محل نصبشان روی نزدیکترین دیوار مجاور توالت است. تعمیرات شیرآلات قدیمی با شیرهای امروزی متفاوت است، شیرهای آب قدیمی دارای دو شیر آب گرم و سرد بوده و شیرهای امروزی معمولاً تنها دارای یک اهرم هستند و به ندرت خراب میشوند، بطور کلی چکه کردن شیر آب ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد، از جمله زنگ زدگی، خوردگی واشر، یا جمع شدن مواد معدنی در بدنه شیرآلات که خوشبختانه بسیاری از این مشکلات را به راحتی خودتان میتوانید حل کنید. در این مقاله شما را در رفع چکه کردن شیر ظرفشویی راهنمایی می کنیم. به همین دلیل برخی از این شیرها را در ادامه معرفی می کنیم. به این منظور طراحان خلاق توانسته اند با استفاده از خلاقیت، مهارت و آموزش کاربردی، شیرآلات بسیار زیبا و فوق العاده ای را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

خرید شیرآلات سرویس بهداشتی

شیرتوالت یکی دیگر از شیرآلات سرویس بهداشتی میباشد که توسط شیلنگ توالت برای نظافت ، از آن استفاده میشود. سعی کنید واشری را که تهیه میکنید انعطاف پذیر باشد و بسیار سفت و محکم نباشد زیرا بلافاصله پس از مدتی خراب میشود. تولید محصولات داخلی با بهره گیری از دانش فنی روز دنیا به شما امکان استفاده از محصولات با کیفیت را می دهد و در عین حال امکان نصب قطعات و ملحقات توسط پرسنل آموزش دیده و مجرب وجود دارد که دارای سلامت بهداشتی و استانداردهای بین المللی است. این پمپ کاربردی از پلاستیک مرغوب تولید شده است و نسبت به بسیاری از محصولات ساخته شده از پلیرزین، سرامیک و… فروشگاه نوین روز با فروش عمده شیرآلات ساختمانی و با داشتن قیمت مناسب میتواند نیاز های شما را رفع کند و با داشتن تنوع بالای محصولات سلیقه ی افراد مختلف را راضی نگه دارد. از آنجایی که پیشـرفت در عرصه تولید شیرآلات وابسته به استمرار و سـرعت است، محصولات خود را با اتکا بر نظرات طراحان داخلی ارائه نمودیـم و برای جلب اعتماد و اطمیـنان خاطر همــوطنان عزیز قــوای خــود را بر پایه سه رکن مهـم: قیمت، مرغوبیت و ارائه خدمات پس از فروش به عرصه ظهور گذاشتیم.

مدل های شیرآلات

با استقبال مردم از این مدل، برندهای مختلفی شیر دومنظوره تولید میکنند. همچنین این شرکت تولید کننده ی شیرآلات بهداشتی در بازار تهران فروشگاهی به مساحت ۵۰۰ متر نیز برای خرید آسان مشریان دارد که دفتر مرکزی راسان و ماهسان تلقی می شود . نصب این محصول بر عهده نیروهای متخصص شرکت است و هزینه های نصب و ایاب و ذهاب در این محصول برای مصرف کننده رایگان شده است. آلیاژ استفاده شده برای ساخت این محصول از 60 درصد مس و 2 درصد سرب ساخته شده و ضخامت آبکاری آن 18 میکرون با کارتریج 40 میلی متری می باشد. در کشور ما شیرآلات ایستاده مصرف بیشتری نسبت به شیرآلات دیواری دارند و تقریبا تمام اقشار جامعه از شیرآلات ایستاده استفاده می کنند و آشنایی کامل با آنها دارند، دلیلی که شیرآلات دیواری کمتر مورد توجه قرار گرفته اند این است که نصب این نوع شیرها نسبت به شیرآلات ایستاده سخت تر است که در نتیجه آن مصرف کننده متحمل هزینه بیشتری نسبت به شیرآلات ایستاده می شود که چیزی حدود ۳۰ درصد است و از آنجایی که تنوع این نوع شیرها نسبت به ایستاده زیاد نیست، جایگزین کردن آنها با مدلهای دیگر راحت نمی باشد. پیدا کردن فروشگاهی که تمام مدلها و انواع شیر ظرفشویی را داشته باشد کمی دشوار است.

برای تعویض کارتریج ابتدا باید درپوش شیر را پیدا کنید. سریعترین روش رفع چکه کردن آب در این نوع شیرآلات این است که ابتدا واشر را چک کنید و در صورت خراب شدن، آن را با یک واشر جدید تعویض کنید. ابتدا درپوش شیر را با نوک پیچ گوشتی یا چاقو باز کنید، این درپوشها معمولاً با رنگهای آبی و قرمز برای تشخیص آب سرد و گرم مشخص هستند و ممکن است بصورت پرسی و یا در برخی از شیرها بصورت پیچی باشند. در شیرهای مدل شاوری، دهانۀ شیر با کشیدن بیرون میآید و با کمک آن میتوانید آب را به هر سمتی که میخواهید هدایت و تمام سطوح را تمیز کنید. بعد از آن با یک پیچ داخل شیر رو به رو میشوید که باید آنرا را باز کنید و شیر را بیرون آورید. در این مرحله واشر شیر توسط یک پیچ کوچک به مغزی متصل شده است، آنرا با استفاده از یک پیچگوشتی بیرون بیاورید. اکنون میتوانید فلکه را بیرون بکشید، پس از بیرون آوردن فلکه، مغزی شیر که زرد رنگ است را با استفاده از یک آچار فرانسه باز کنید. در نهایت پس از قرار دادن واشر، پیچ آن را محکم کنید.