واکسیناسیون ۷.۴ درصد از جمعیت تهران؛ تاکنون / رفع مشکل ازدحام در مراکز تا چند روز آتی

رئیس گروه مدیریت بیماری های کرونا در تهران گفت: “ما تاکنون 7.4 درصد از افراد جامعه را واکسینه کرده ایم که این رقم 6.2 درصد میانگین کشوری است.”

رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی ، دکتر حسین حسین علی شاهاری ، صبح امروز با جمعی از اعضای کمیسیون همراه بود. و آموزش پزشکی و دکتر علیرضا زالی ، هماهنگ کننده پزشکی قانونی در تهران ، از سایت واکسیناسیون Coro در موزه باغ مقدس بازدید می کنند

تاکنون یک میلیون و 110 هزار واکسن در تهران تجویز شده است

در این بازدید ، دکتر علیزازا زالی ، فرمانده عملیات ویروس کرونا در تهران ، درباره چرایی ادغام مراکز کوچک واکسیناسیون در مناطق مختلف توضیح داد: ما بر اساس تعداد افراد در منطقه و تعداد مشتریان مراکز تمرکز در تهران ایجاد کرده ایم. برای دریافت اولین دوز واکسن. در حال حاضر 80 مرکز واکسیناسیون در تهران وجود دارد که ما برای کاهش ازدحام به این مراکز اضافه می کنیم.

وی با اشاره به افزایش شیفت واکسیناسیون گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته ، مشکلات موجود طی روزهای آینده برطرف می شود. نگرانی اصلی مردم در تهران این است که کسانی که اولین واکسن را دریافت می کنند ، دوز دوم را از دست ندهند. خوشبختانه به مدت 70 سال برای کسانی که مبلغ اول را دریافت کرده اند و برای بقیه ذخیره سازی کافی داریم و جای نگرانی نیست.

آزا ادامه داد: ما به گروه های سنی دیگر نخواهیم رفت مگر اینکه مطمئن شویم که گروه 70 ساله واکسینه شده است.

زالی افزود: مسئله دیگری که باعث آگاهی عمومی شده است شایعه احتمالاً واکسن دوم از مارک دیگری برای کسانی است که واکسینه شده اند. ما می توانیم به مردم اطمینان دهیم که واکسن دوم اولین دوز برای همه افراد خواهد بود.

وی گفت: 80 امین مرکز مجتمع در تهران در باغ موزه دفاع مقدس ایجاد شده است. 400000 نفر هر دو اندازه را پذیرفتند. تاکنون 7/4 درصد از جمعیت منطقه واکسینه شده اند که 6.2 برابر بیشترین میزان در کشور است. به دلیل تفاوت زیاد واکسن ها ، چه تولیدات داخلی و چه تولیدات خارجی ، انواع مختلفی از واکسن ها داریم.

رئیس گروه کنترل بیماری های عروق ویروس کرونا در تهران گفت: “از آنجا که افراد زیادی علیه سفلیس واکسینه شده اند ، باید بگوییم که به اندازه کافی سفلیس داشته ایم.” دومین مارکی که در تهران استفاده می شود Astrazenka است که منابع کافی برای این واکسن دارد. سومین علامت تجاری Stutnik و دومی 90٪ تزریق است.

به گفته زالی ، علاوه بر گروه سنی مشخص شده ، بیماران خاص و تیم های پزشکی در تهران واکسینه می شوند. مردم آن را با پیام کوتاه ذکر می کنند. برای کاهش احتقان واکسن دوم ، بهتر است به مرکزی که اولین واکسن در آن تزریق شده مراجعه کنید.

سرانجام ، وی از همکاری خوب بین ماه سرخ ، بسیج و IGGRC خبر داد و گفت: “آنها همه امکانات خود را به ما می دهند تا با افزایش تعداد مراکز از ازدحام جلوگیری کنیم.”

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل