عمومیبرترین های کسب و کار

مهارت های کار با داده که برای اشتغال نیاز خواهید داشت

 

1- علم داده و تجزیه و تحلیل

دو مهارت فناوری دائماً مورد تقاضا در Big Data شامل علم داده و تجزیه و تحلیل داده است. پیش بینی می شود که درآمد حاصل از برنامه های کاربردی و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ از 5.3 میلیارد دلار در سال 2018 به 19.4 میلیارد دلار در سال 2026 افزایش یابد. صنایعی که بیشترین سرمایه گذاری در Big Data را انجام می دهند عبارتند از بانکداری، تولید، خدمات حرفه ای (مانند مشاوران مالی، شرکت های حسابداری) و دولت فدرال. ، با کل سرمایه گذاری آنها 274.3 میلیارد دلار در سال 2022 تخمین زده می شود. آموزش ترکی استانبولی

59 درصد از شرکت ها از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ استفاده می کنند تا تصمیم گیری خود را تسریع کنند و دقت بیشتری را به ارمغان آورند. این بخشی از این است که چرا علم داده در هر سه سالی که این گزارش انجام می‌شود، رتبه برتر را در گزارش مشاغل نوظهور لینکدین کسب کرده است.

تجزیه و تحلیل داده‌ها مهارت سطح بالاتری است، در حالی که علم داده پیشرفته‌تر می‌شود، اما مشاغل هنوز هم پسر عمو هستند. صنایعی که به متخصصان داده نیاز دارند، شامل آموزش، امور مالی، بهداشت، نرم افزار و غیره هستند.

حقایق سریع در مورد مشاغل علم داده و تجزیه و تحلیل:

  • میانگین حقوق: 62365 دلار برای تحلیلگران داده و 83094 دلار برای دانشمندان داده
  • بر اساس گزارش سالانه بهترین مشاغل در آمریکا برای سال 2021 Glassdoor، دانشمند داده دومین شغل برتر در آمریکا است.
  • کمبود 250000 متخصص علوم داده در سال 2020 وجود داشت

2- مهندسی داده

مهندسی داده جدا از علم داده است، اما اولی پیش نیاز دومی است. مهندسان داده زیرساخت‌ها و ابزارهایی را می‌سازند که دانشمندان داده برای انجام کار خود به آنها تکیه می‌کنند.

از سال 2015، نرخ رشد استخدام در این شغل فناوری نزدیک به 35 درصد در طیف گسترده ای از صنایع افزایش یافته است.

به دلیل تغییرات در قوانین مهاجرت، زمان بهتری برای ورود شهروندان ایالات متحده به این حوزه وجود ندارد. سام براون می نویسد: «به دنبال تغییرات اخیر سیاست دولت در فرآیند درخواست ویزای H1-B، تقاضا برای مهندسان داده شهروندی ایالات متحده به شدت افزایش یافته است و هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد.

حقایق سریع در مورد مهندسی داده به عنوان یک حرفه فناوری:

  • میانگین حقوق: 92934 دلار در سال
  • از برخی جهات، مهندسی داده بیشتر از سایر نقش های داده با مهندسی نرم افزار مرتبط است.
  • رشد نقش های مهندسی داده به طور تاریخی از رشد مشاغل دانشمند داده پیشی گرفته است. در واقع، مصاحبه های علم داده در مقایسه با مصاحبه های مهندسی داده که در سال 2020 رشد 40 درصدی داشته است، 10 درصد رشد داشته است.

3- تجسم داده ها

تجسم داده ها راهی برای کمک به مردم برای درک اهمیت داده ها با قرار دادن آنها در یک زمینه بصری است. به عنوان مثال، با تبدیل صفحات گسترده یا گزارش ها به نمودارها و نمودارهایی که به راحتی قابل درک هستند. این مهارت معمولاً توسط دانشمندان داده و تحلیلگران داده استفاده می شود، اما می تواند در نقش های بازاریابی دیجیتال نیز مفید باشد.

به این حرفه به عنوان پلی بین نقش های فنی و غیر فنی فکر کنید. شما داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط تحلیل‌گران را می‌گیرید و آن‌ها را به شکلی تبدیل می‌کنید که هر کسی بتواند آن را بفهمد. این یکی از مهارت‌های دیجیتال برتر برای یادگیری در سال 2022 است، زیرا با وجود تمام مشاغل داده‌ای که در آنجا وجود دارد، شرکت‌ها به مفسران و ارتباط‌دهنده داده ماهر نیاز دارند.

حقایق سریع در مورد تجسم داده ها به عنوان یک حرفه فناوری:

  • میانگین حقوق: 98264 دلار در سال برای مهندسان تجسم داده ها
  • این مورد تقاضا است زیرا کارفرمایان می توانند حجم زیادی از داده ها را برای رسیدن به نتایج واقعی کسب و کار درک کنند. به عنوان مثال، می‌تواند به آنها کمک کند تا حجم فروش را پیش‌بینی کنند، بفهمند چه عواملی بر رفتار انسان تأثیر می‌گذارند، حوزه‌هایی را در کسب‌وکار که می‌توانند بهبود یابند، شناسایی روندها، روابط، الگوها و غیره.
  • این ترکیبی از علم و هنر است: اطلاعات خام با رسانه های بصری جذاب ملاقات می کند.
  • تجسم داده‌ها کلیدی است برای «به ارمغان آوردن قدرت داده‌های بزرگ به جریان اصلی»

4-مهارت های موسیقی

اولین و بارزترین مهارتی که موسیقی ایجاد می‌کند… خوب، مهارت‌های موسیقی است. اینها هنوز هم مهارت‌های ارزشمندی هستند که می‌توان آنها را توسعه داد، حتی اگر نمی‌خواهید به آموزش موسیقی پیشرفته ادامه دهید.

تعداد زیادی از مهارت‌های موسیقی وجود دارد که هنگام شرکت در کلاس‌های موسیقی ایجاد می‌کنید، اما در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

آگاهی از ضرب – آگاهی از ضرب (یا نبض موسیقی) برای بسیاری از مهارت‌های مرتبط با موسیقی و چیزهای دیگر در زندگی ضروری است. کسانی که از بیت آگاهی دارند می توانند با موسیقی برقصند، کودکی را تکان دهند و در یک رویداد با هم شعار دهند. بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

ریتم – الگوهای بلند و کوتاه بر روی ضرب، ریتم بخشی ضروری از تمام موسیقی است. ریتم همچنین بخش مهمی از رشد و روان بودن زبان است.