عمومیبرترین های کسب و کار

سایت برتر کوتاه کننده لینک کدام است؟

عموما کاراکتر هایی به جز حروف انگلیسی در ساختار آدرس سایت به صورت کد نمایش داده می شوند. فقط لازم است آدرس کوتاه شده را کپی کرده و از آن استفاده نمایید. زایا یکی از کوتاه کننده های لینک واقعا حرفه ای است ! به دلیل امکانات حرفه ای که در اختیار شما قرار میدهد . که واقعا اختیارات زیادی را در اختیار کاربران قرارداده است . قیمت گذاری : طرح رایگان ندارد، طرح اولیه خود را با 5 دلار ( هزینه یک بار ) و استاندارد 9.99 دلار در ماه و طرح Pro خود را با 29.9 دلار در ماه در اختیار کاربران می گذارد. ما در تیم پونه مدیا به دلایل خاص خود از سرویس های ایرانی استفاده نمی کنیم. اما ما برخی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد . بعد از ورود به سایت bitly صفحه بالا را مشاهده خواهید کرد. اگر شما یک کانال تلگرام یا گروه تلگرام دارید و روزانه محتوا های مختلف را از سایت های مختلف در کانال یا گروه تلگرامتان قرار می دهید می توانیدبه کمک کوتاه کننده لینک آیوو لینک مطالب سایت ها را که یک آدرس طولانی است کوتاه کنید و آن را اشتراک گذاری کنید. 1- وارد سایت خود شوید و آدرس صفحه ای را که می خواهید آدرس آن را کوتاه کنید کپی کنید.

در سایت کوتاه کننده لینک رایگان شما میتوانید بصورت آزاد لینک ها را کوتاه کنید ، اما با ثبت نام میتوانید از امکانات بیشتری برخوردار شوید! لینکهای «UTM» رفتار کاربر پس از کلیک را بررسی میکنند اما لینکهای کوتاه فقط تعداد کلیک کاربر را اندازه میگیرند. یکی از مزیت های استفاده از کوتاه کننده های آدرس سایت این قابلیت می باشد که تا زمانیکه کاربر بر روی لینک کلیک نکند نمی تواند متوجه محتویات آن شود یا استفاده از این کار شما می توانید با عنوان جذاب تعداد بازدید کننده بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنید. عدم نمایش سایت مقصد به کاربر: شاید به هر دلیلی نخواهید کاربر بداند که با کلیک روی لینک به چه سایتی هدایت می شود. کوتاه کنندگان لینک ، معمولا یا بصورت مستقیم به لینک هدایت میشوند ، یا با یک صفحات واسط که تبلیغاتی را در گوشه کنار نمایش داده است به لینک هدایت میشوند .

ریبرندلی یکی دیگر از سایت های کوتاه کننده لینک خارجی است که مشابه دیگر سرویسهای قبلی بوده و قابلیت یکپارچهسازی با 50 پلتفرم دیگر را دارد. بدون شک استفاده از لینکها برای ارتباط و تعامل با مخاطبین کاربردهای زیادی دارد. برای این کار گام به گام مراحل زیر را دنبال کنید. این مورد بیشتر در سایت های زیر مجموعه گیری استفاده می شود. اگر میخواهید لینک خود را بسازید روی فلش زیر باکس کلیک کنید و بعد گزینه custom link را بزنید. خودرا با آن بسازید . به کمک زیلینک علاوه بر کوتاه کردن لینک میتوانید یک لینک مرکب هم بسازید! اگر کمی در فضای اینترنت چرخیده باشید حتما بر روی یک لینک کلیک کردهاید و حتی ممکن است آنها را به اشتراک نیز گذاشته باشید. نکته جالب دیگر این است که از دادههای لینکهای کوتاه میتوان خیلی هوشمندانهتر هم استفاده کرد. چون هم راحتتر میتوان آن را وارد کرد و هم اینکه باعث زیبایی تبلیغ شما میشود. چیزی که در سایتهای دیگر بسیارکم دیده میشود.

تنها چیزی که باید به آن توجه کنید، اعتبار سرویس است که باعث میشود همیشه بتوانید به لینک های کوتاه شده خود دسترسی داشته باشید. مثلا همین پست که میبینید ، به دلیل فارسی بودن پیوند یکتا ، تبدیل به کاراکترهای گوناگون شده است . گاهی لینک های ما به فارسی هستند و چون لینکهای فارسی وجود ندارد ، این پیوندهای یکتا تبدیل به ارقام و کاراکتر های متفاوت میشوند . سلام، ممنون از تذکر شما، ببینید ما سرویسهایی که معرفی کردیم رو در موردشون تحقیقات کافی رو انجام دادیم، اون چندتا سرویس جدیدی هم که به سرویسهای ایرانی کوتاه کننده لینک اضافه شده، تنها برای حمایت از کسبوکارهای ایرانی بوده، البته اونها هم تست و بررسی شدند. در این مطلب ، ما قصد داریم به این سایت ها بپردازیم . البته برای لینک ندادن به سایت مورد نظر می توانید لینک را نوفالو کنید ولی به هر حال بعضی ها به هیچ وجه دوست ندارند به سایت مورد نظر لینک دهند. این ابزار دو داشبورد جداگانه یکی برای آنالیز مکان و دیگری برای دستگاه یا پلتفرم کاربران ارائه می دهد.