عمومیبرترین های کسب و کار

خرید ژنراتور دیزلی

نکاتی که قبل از خرید ژنراتور دیزلی باید بدانید

اگر در خرید موتور دیزل سردرگم شده اید و نمی توانید برآورد دقیقی از قیمت دیزل ژنراتور از نظر قیمت تمام شده بدست آورید، باید بدانید که علاوه بر مشکلاتی که در ایران به دلیل تغییرات شدید در بورس وجود دارد. نرخ. ، قیمت دیزل ژنراتور در سایت های خارجی نیز با قیمت واقعی آن در بازار متفاوت است.

به طور کلی آنچه در زمان خرید بررسی می شود میزان قدرت، تعداد موتورهای دیزلی، گشتاور موتور و سرعت چرخش موتور بر حسب دور در دقیقه و علاوه بر آن میزان تکنولوژی به کار رفته در موتور است، مانند مثال آن است توربوشارژ است یا ویژگی های آن مانند فشردگی و مقرون به صرفه بودن دیزل ژنراتور از دیگر دلایل خرید ژنراتور دیزلی به نوع کارکرد آن نیز میتوان اشاره کرد که به آن در ادامه میپردازیم. یکی از سوالاتی که در بین بسیاری از صاحبان صنایع و همچنین پیمانکاران پیش آمده و تمایل زیادی برای یافتن پاسخ آن دارند، مربوط به قیمت دیزل ژنراتور است.

در این رابطه باید گفت که قیمت دیزل ژنراتور به عوامل مختلفی از جمله برندهای مختلف موتورهای دیزل ژنراتور، شرکت های مختلف کوپلینگ و همچنین تغییر در مشخصات فنی دیزل ژنراتور مانند تعداد بستگی دارد. سیلندر، سیستم سوخت، سیستم خنک کننده، کشور سازنده با توجه به نکات ذکر شده قیمت دیزل ژنراتور متفاوت خواهد بود.

از طرفی باید توجه داشت که با توجه به وارداتی بودن دیزل ژنراتورها، تغییرات نرخ ارز تاثیر بسزایی در قیمت دیزل ژنراتورها خواهد داشت، یکی از پرفروش ترین و رایج ترین محصولات موتور کامینز است. که تغییرات قیمتی زیادی در بازار دارد. علاوه بر تمامی موارد و مشکلات ذکر شده، آپشن ها برای دیزل ژنراتورها مانند مبل، تابلو برق و … حائز اهمیت بوده و باعث تغییر قیمت دیزل ژنراتور می شود. در ادامه به بررسی دیزل ژنراتورها و قیمت آنها می پردازیم.

دیزل ژنراتور و نکات مهم آن

مروری بر نکات ضروری در مورد بحث قیمت دیزل ژنراتور

در این زمینه باید بدانید که تنها گران ترین قیمت دیزل ژنراتور و بهترین برند نمی تواند نیازهای اضافی و خاص کار شما را برآورده کند. در برخی موارد مشاهده می شود که خریداران تنها بر روی قیمت دیزل ژنراتور تمرکز کرده و نیازهای آتی دستگاه را در نظر نمی گیرند. هنگام در نظر گرفتن استفاده و استفاده طولانی مدت از دستگاه، باید به چند نکته توجه کرد:

1- سازندگان پیشرو و شناخته شده دیزل ژنراتور محصولات خود را به صورت منسجم و با مشخصات خاص تولید می کنند. در این صورت هرگونه افزایش قیمت دیزل ژنراتور ناشی از سفارش تعویض امکان پذیر نخواهد بود.
2- برخی مشکلات رایج مانند محدودیت فضا، ساخت رادیاتورهای کانالی و یا بی صدا بودن سایبان برای کاهش صدا بسته به محل نصب و غیره وجود دارد که حتی سازندگان خارجی نیز قادر به حل آن نیستند.

با توجه به این سوالات و یافتن بهترین قیمت دیزل ژنراتور، لازم است فروشنده را با مناسب ترین اقلام ارزیابی کرد و همچنین تغییر قیمت ژنراتورها را بررسی می کنیم.

چرا قیمت دیزل ژنراتور تغییر می کند؟

یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید دیزل ژنراتور، اطلاع از قیمت آن از منابع معتبر است. در زیر اطلاعات مورد نیاز برای قیمت دیزل ژنراتور و خرید آن آورده شده است. قبل از آن، برای دریافت قیمت باید با اجزای اصلی مجموعه دیزل ژنراتور آشنا شوید. در برخی موارد می توانید این محصول را با قیمتی بالاتر از این که این نمونه در واقع نمونه چینی این محصول است پیدا کنید زیرا اصولاً قیمت موتور دیزل شامل قیمت اجزای اصلی آن از جمله موارد زیر است:

قیمت موتور دیزل

• قیمت ژنراتور
• هزینه کنترل پنل
• نوع شاسی
• سایبان بی صدا است
• گارانتی و خدمات پس از گارانتی

قیمت موتور دیزل ژنراتور: عواملی که بر قیمت دیزل ژنراتور تاثیر منفی می گذارد

متاسفانه منابعی که به دلایل مختلف قیمت دیزل ژنراتور را به صورت آنلاین اعلام می کنند معمولا قیمت دیزل ژنراتور را کمتر از قیمت واقعی اعلام می کنند و از ارسال دستگاه ها با قیمت های درج شده در زمان تحویل جلوگیری می کنند. بنابراین این مشکل برای خریداران مشکل ایجاد می کند. در این راستا توصیه می شود به عنوان بهترین و مطمئن ترین راه برای اطلاع از قیمت دیزل ژنراتور از منابع معتبر جویا شوید تا از بروز چنین مشکلات رایجی جلوگیری کنید. نوع دیزل مورد استفاده نیز تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده دیزل ژنراتورها دارد، زیرا انواع مختلفی از موتورهای دیزلی با راندمان متفاوت وجود دارد. اگر تصمیم به خرید موتور دیزلی دارید، خرید ژنراتور برق سه فاز و بررسی نوع ژنراتور توصیه می شود.

تفاوت بین هزینه موتور دیزل و هزینه موتور دیزل چیست؟

می توان گفت بعد از موتور دیزل، مهمترین عامل تاثیرگذار در کیفیت و قیمت دیزل ژنراتور، قیمت ژنراتور است. دینام ها مانند موتورهای دیزلی بسته به برند و سازنده از نظر کیفیت و قیمت متفاوت هستند. در یک دسته می توان گفت ژنراتور استمفورد کارخانه ای بریتانیایی و دیزل ژنراتور Mecc alte ایتالیایی را در رده قیمتی می توان یافت. با توجه به کیفیت بالای ژنراتور لوری سامر فرانسوی، در رده قیمتی ژنراتور انگلیسی استمفورد نیز قرار می گیرد. البته این برند در بازار ایران حضور ضعیفی داشت و در نتیجه کمتر مورد استقبال قرار گرفت.

ژنراتورهای استمفورد چین و ماکالته چین تحت کنترل کارخانه اصلی چین تولید می شوند اما از نظر قیمت حدود 5 تا 20 درصد کاهش می یابند. انتخاب نادرست دیزل ژنراتور یا برق ژنراتور با توجه به قیمت ها برای کاهش هزینه ها می تواند آسیب های زیادی به پروژه ها وارد کند. آن دسته از خریدارانی که ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین دیزل ژنراتور را بدون توجه به کاربرد و نیاز آن انتخاب و خریداری می کنند، در واقع یکی از اشتباه ترین روش ها را انتخاب کرده اند. بنابراین توصیه می شود قبل از انتخاب اپلیکیشن مورد نظر خود را مشخص کنید.

عوامل مرتبط با قیمت دیزل ژنراتور

مارک موتور دیزل ژنراتور
1- قدرت و مدل موتور دیزل (مانند توان خروجی موتور که بر حسب قدرت اندازه گیری می شود، اینکه موتور دیزل تک موتور باشد یا تک موتور)
2- توان خروجی موتور و ژنراتور
3- کنترل پنل اصلی است
4- قطعات به کار رفته در آن مانند دیزل ژنراتور به پارچه بودین ثابت می شود.
5- لوازم جانبی اضافی مانند اگزوز، قاب، کمک فنر، باتری و غیره.
6- سقف آرام و ساختار اولیه و استاندارد آن
7- گارانتی و خدمات پس از فروش

سردرگمی و تفاوت قیمت دیزل ژنراتور را برای یک توان معین در نظر بگیرید

متاسفانه صنعت گازوئیل در کشور ما در سال های اخیر با مسائلی مانند حذف نام نمایندگی ها از سایت اصلی مانند سایر صنایع مواجه شده است. در چنین شرایطی کمتر کسانی هستند که با نظرات و پیشنهادات بی اساس و غیر اصولی کارفرمایان را فریب دهند و از وضعیت ناشی از آن سوء استفاده کنند. بنابراین توصیه می کنیم همیشه سعی کنید در مورد صحت اظهارات فروشندگان در مورد مسائل فنی اطمینان لازم را پیدا کنید.

تمامی این موارد در قیمت ژنراتور تاثیرگذار خواهد بود، برای مشاوره در مورد قیمت ژنراتور می توانید با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید.

آیا قیمت دیزل ژنراتور یکسان است؟

دیزل ژنراتور نوعی تجهیزات تولید برق است که توسط موتور دیزلی هدایت می شود. به عنوان یک منبع برق AC اضطراری برای نیروگاه ها، دیزل ژنراتورها به طور گسترده در مناطق مختلف استفاده می شوند. در این مرحله نقش دیزل ژنراتور بسیار مهم است. در فرآیند خرید ست برق دیزل، خریدارانی که اطلاعات زیادی از قیمت گازوئیل مانند سایر کالاها یا همان قیمت برق ندارند، تفاوت قیمت بسیار گیج کننده است.

بین قیمت دیزل ژنراتور و مواد آن رابطه مستقیمی وجود دارد. با افزایش قیمت آهن در بازار، قیمت دیزل ژنراتور نیز افزایش می یابد، به خصوص در برخی نقاط که برق کمتر است، در برخی مناطق برق کمتری وجود دارد که باز هم قیمت دیزل ژنراتور را متمایز می کند. می توانید هزینه دیزل ژنراتور را تا حدودی کاهش دهید، سپس اقدام شما منجر به خدمات پس از فروش برخی از کارخانه ها می شود.

عوامل موثر بر قیمت دیزل ژنراتور

به عنوان منبع اضطراری، مجموعه دیزل ژنراتور در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از کاربران نمی دانند که چرا این برند به سازنده اجازه می دهد تا قیمت دیزل ژنراتورهای مختلف را تعیین کند. دیزل ژنراتور عمدتاً از موتور دیزل، ژنراتور و واحد کنترل تشکیل شده است. قیمت دیزل ژنراتور بسته به برند و پیکربندی شامل سه قسمت مختلف می باشد. خروجی یک موتور دیزل ژنراتور باید برابر یا کمی بیشتر از خروجی ژنراتور باشد و نباید تصور کرد که هر چه خروجی ژنراتور بیشتر باشد، واحد برق بیشتری تولید خواهد کرد. رگولاتورهای مختلفی هم هست، قیمت برند کاملا متفاوت است و روی قیمت دیزل ژنراتور تاثیر دارد، توصیه می شود ژنراتور را از لینز ایتالیا چک کنید.

هزینه دیزل ژنراتور

اگر به دنبال ژنراتور و موتور دیزلی مناسب هستید با ما همراه باشید. قبل از خرید می توانید مدل های مختلف ژنراتورهای موجود و همچنین قیمت موتورهای دیزلی را بررسی و مقایسه کنید. ما لیستی از توزیع کنندگان ژنراتور داریم. برای اطلاع از پیشنهادات و تخفیفات و همچنین قیمت موتور دیزل می توانید با نمایندگی تماس بگیرید. نظرات مصرف کنندگان در مورد محصولات دیزل ژنراتور و قیمت های فروشنده به شما دید واضحی می دهد و به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کند.