عمومیبرترین های کسب و کار

محوطه سازی باغ ارزان

یکی از مهمترین جنبه های هر پروژه این است که چقدر باید هزینه داشته باشد. شاید بخواهید با محوطه سازی باغ با کمترین هزینه شروع کنید، اما نگران نباشید، می توانید با محوطه سازی باغ ارزان، فضایی جذاب و زیبا خلق کنید، در اینجا چند راه برای کاهش هزینه های محوطه سازی آورده شده است. به شما کمک می کند فضایی دلربا ایجاد کنید. با تکنیک های فعلی محوطه سازی آشنا شوید.

محوطه سازی باغ ارزان به استفاده از عناصر مختلف در یک محیط معین، شکل دادن به آنها بر اساس یک طراحی از پیش تعیین شده اشاره دارد. برای رسیدن به اثر مطلوب باید از این عناصر بر اساس اصول و قوانین خاصی استفاده کرد.در مورد موارد استفاده شده باید اضافه کنیم که اینها می توانند هر چیزی باشند. از گل و گیاه گرفته تا یک حوض کوچک در وسط ویلا می توان برای زیباسازی محیط استفاده کرد. هنگامی که روی چشم انداز خود تصمیم گرفتید، بهتر است با مهم ترین اصول و قوانین آشنا شوید.

راهکارهایی برای کاهش هزینه محوطه سازی باغ و ویلا

طراحی محوطه های بیرونی و استخرها و ساخت آبنما جزء لاینفک طراحی داخلی و خارجی عمارت ها و ویلاها می باشد. کاشت گیاهان و گل ها، نخل ها و علف های طبیعی به عنوان نرده های تزئینی و
اگر به دنبال شرکتی برای طراحی و اجرای محوطه سازی با ویژگی های منحصر به فرد تزئینی هستید با شرکت تهران گاردن تماس حاصل فرمایید.

ایده های پلان زمین در محوطه سازی باغ ارزان

یکی از مهم ترین بخش های یک محوطه سازی باغ ارزان، انتخاب و اجرای مناسب کفپوش ها، محوطه سازی کم هزینه با استفاده از متریال های متعدد با قیمت مناسب است. ترکیب مواد یکی از راه های کاهش هزینه کفپوش است.

استفاده از شن و ماسه: می توانید مسیر را با ماسه ارزان بپوشانید و از سنگ یا چوب برای تسهیل مسیر برای پیاده روی در مسیر استفاده کنید. در این صورت از سنگ یا چوب کمتری نسبت به زمانی که کل مسیر را با کف سنگ طبیعی می پوشانید استفاده خواهید کرد.

ترکیب بتن و چمن: یکی از مقرون به صرفه ترین مصالح کفپوش، بتن است. بتن را می توان به اشکال مختلف در محوطه سازی اعمال کرد. برای جذابیت بیشتر کف، می توانید کف های بتنی را با چمن ترکیب کنید.

گیاهان محوطه سازی با کمترین قیمت

در اجرای فضای سبز در حیاط ها، پشت بام ها و فضاهای سبز عمومی، انتخاب گل ها و درختچه های مناسب برای فضا، طراحی نوع چیدمان گل و چمن و انتخاب خاک مناسب برای رشد گیاه از مهمترین مراحل می باشد. در نهایت مکان و چیدمان گل و گیاه بهترین است. با استفاده از گل ها و گیاهان مختلف در طراحی ویلا و اختلاط با یکدیگر، منظر ویلا و میدان فضای بسیار زیبا و دلنشینی را ایجاد می کند.

گیاهان مورد استفاده در محوطه سازی بخشی از هزینه های محوطه سازی باغ ارزان هستند، بنابراین انتخاب و نگهداری مناسب برای کاهش هزینه ها مهم است. با چند قدم کوچک می توانید در هزینه های محوطه سازی باغ صرفه جویی کنید.
درخت میوه بکار
گیاهان خزنده دیوارها را می پوشانند
گیاهانی را انتخاب کنید که به مراقبت کمتری نیاز دارند.
گیاهان خود را تکثیر کنید
غرفه منظره کم هزینه

آلاچیق محوطه سازی باغ با نازلترین قیمت

آلاچیق یک اصطلاح کلی برای این است که چه نوع سرپناهی در فضای باز در زبان فارسی استفاده می شود و حتی نوع مورد استفاده به عنوان پارکینگ نیز در برخی موارد نام آن را تغییر نمی دهد.اما در محوطه سازی باغ ارزان انواع آلاچیق با توجه به کاربری که دارند نام و تعاریف متفاوتی دارند. آلاچیق بسیار جذاب و عنصر خاصی برای زیباسازی باغ ماست. اگر می خواهید فضای داخلی با نیمکت یا مبلمان باغ در باغ خود داشته باشید.

این سازه ها که آلاچیق نیز نامیده می شوند، عمدتاً از چوب یا فلز ساخته شده اند و دارای پوششی برای محافظت در برابر آفتاب یا باران هستند. می توانید در آنجا استراحت کنید، یک کتاب خوب بخوانید، قهوه یا چای بنوشید و استراحت کنید.

برای کاهش هزینه ها، خودتان یک آلاچیق ساده با استفاده از چوب یا فلز در خانه خود بسازید و استفاده کنید. وقتی آلاچیق با گیاهان خزنده پر می شود، جذابیت زیادی به باغ شما می بخشند.

ایده های ساخت فلاورباکس محوطه سازی ارزان

می توانید جعبه های چوبی ناخواسته را رنگ آمیزی و تخلیه کنید و از آنها به عنوان جعبه گل ارزان و خلاقانه در محوطه سازی باغ ارزان استفاده کنید. گل های فصلی یا گیاهان و سبزیجات خوراکی را در این جعبه های گل خلاق پرورش دهید.

کم هزینه ترین مبلمان باغ منظره

به نظر می رسد در یک منطقه فضایی برای نشستن یا معاشرت وجود دارد. بنابراین، باید مبلمان مناسب را در نظر بگیرید. انواع مختلفی از مبلمان باغ برای استفاده در فضای باز وجود دارد، بسته به اینکه چقدر فکر می کنید می توانید یکی از این نوع مبلمان فضای باز را خریداری کنید، یا برخی از راه حل های ما می توانند به شما در کاهش هزینه ها کمک کنند.

از پالت های چوبی استفاده کنید: اگر می خواهید مبلمان چوبی در حیاط خود داشته باشید، اما به دلیل هزینه های بالا در محدودیت هستید، استفاده از پالت های چوبی راهی عالی برای ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه است.

خودتان بسازید: هنگام ساخت حیاط، می توانید با استفاده از مصالحی که برای ساخت حیاط استفاده می شود، مانند بلوک های سیمانی، یک منطقه نشیمن ایجاد کنید. به عنوان مثال، یک سکو با ارتفاع و عرض استاندارد برای نشستن، استفاده از یک تشک و چند کوسن می تواند فضای نشستن صمیمی و جذابی ایجاد کند.

کم هزینه ترین نورپردازی محوطه سازی باغ ارزان

در نورپردازی باغ می توانید از انواع لامپ ها استفاده کنید. بسته به اندازه ساختمان و محل قرارگیری چراغ ها، باید نور کافی تامین شود. استفاده از لامپ های رشته ای ارزان تر و روشنایی هزینه کمتری خواهد داشت. توجه به این نکته ضروری است که هزینه لامپ های کم مصرف ممکن است در نگاه اول گزاف به نظر برسد، اما با توجه به عمر طولانی این گونه لامپ ها، مردم می توانند آن را خریداری کنند.

شومینه در محوطه سازی باغ ارزان

شومینه و پاسیو نیز بخشی از فضای باز است. آنها محیط را دلپذیرتر می کنند و همچنین باغ را رمانتیک جلوه می دهند.روند ساخت شومینه در باغ همیشه در حال به روز شدن است و به این دلیل خواهد بود که انسان ها همیشه مجذوب آتش بوده اند. ساخت شومینه در باغ و آتشکده در تراس به فضای باز جذابیت خاصی بخشیده و آن را کاربردی تر می کند. آنها هم در روز و هم در شب مفید هستند.

ما به تجربه می دانیم که ساختن یک شومینه در باغ یا پاسیو فضای باز را در ماه های سردتر سرگرم کننده تر می کند. اما حتی یک روز گرم می تواند آن را اجتماعی تر و سرگرم کننده تر کند. آتش عصرانه در باغ، فضا را دنج و جادویی می کند.شومینه های مدرن نسبت به سایر شومینه ها حفاظت بهتری در برابر باد و تولید گرمای بیشتری دارند.

همچنین، آنها مجذوب طرح های عالی هستند که حیاط زیبایی را زیبا می کند. آنها گرما را در شب های خنک و راحت برای اوقات خوشی با خانواده و دوستان فراهم می کنند. طرح ها و تنوع های مختلف هر باغ و هر تراس را به مکانی ویژه برای آرامش و گفتگوی دلپذیر تبدیل می کند. برای کاهش هزینه ها، می توانید به جای کباب پز، اجاق گاز بسازید. با استفاده از آجر می توانید در گوشه حیاط خود یک شومینه داشته باشید.

آبنما محوطه سازی با کمترین هزینه

یکی از عناصر پرطرفدار در محوطه سازی باغ ارزان و ویلا آبنما می باشد.طراحی و ساخت آبنما را می توان با متریال های مختلفی انجام داد که می تواند هزینه را تا حد زیادی کاهش دهد. مواردی که در ساخت آبشار باید در نظر گرفته شود عبارتند از میزان اتلاف آب، میزان صدای مورد نیاز فضا، نورپردازی، عایق کاری و سهولت در نگهداری آبشار.

حرف آخر

بهترین طراحان محوطه سازی با تجربه چند ساله ی کم هزینه ها روش ها را برای اجرای محوطه سازی به شما ارائه خواهند داد. شما چه راهکارهایی برای محوطه سازی باغ ارزان دارید. قطعا با کمی فکر و خلاقیت می توان تا حد زیادی هزینه های محوطه سازی را کاهش داد. لطفا ایده هایی خود را این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.