اقتصادیبرترین های کسب و کار

شرایط کامل دریافت وام با سند ملکی در سال ۱۴۰۱

شرایط کامل دریافت وام فوری

 لطفا قبل از تماس از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید. داشتن یکی از سند های ملک،خودرو، طلا و یا سیم کارت برای دریافت وام فوری الزامی است. همچنین وام فوری فقط در تهران، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

 وام فوری با سند ملک

  • ملک تهران، کرج، و یا اطراف تهران
  • سند تک برگ، بنچاق، پایان ک
  • در صورت دانگی بودن، حضور تمام افراد
  • سند در رهن نباشد
  • به صورت وکالتی انجام نمیشود.

 وام فوری با سند ماشین

  • پلاک تهران
  • مدل خودرو بالای ۱۳۹۰
  • ارزش روز خودرو بالا ۱۰۰ میلیون
  • ایرانی و خارجی
  • فقط خودرو سواری

دریافت وام با خودرو و مشاوره رایگان برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتونین با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید.

وام با سند ملکی ۱۴۰۰ | وام با سند ملکی 1401 | وام با سند ملکی بانک تجارت

 نحوه دریافت وام فوری از موسسه حقوقی توانگر

 دریافت وام فوری از با ساده ترین شرایط و در سریع ترین زمان ممکن.

شما میتونید با سند خودرو، سند ملکی و اداری، و طلا و سیم کارت ۹۱۲ وام فوری از موسسه ما دریافت کنید. این وام ها بسته به شرایطشون در کمترین زمان ممکن پرداخت میشود. معمولا و سیم کارت در کمتر از نیم ساعت پرداخت میشه و در کمتر از دو ساعت و هم در کمتر از دو روز کاری به شما پرداخت میشه.

برای دریافت هرکدام از این وام های فوری شما نیازی به ضامن و یا دسته چک ندارید. و شما فقط با یکی از اسنادی که در بالا گفت میتونید وام فوری یک روزه دریافت کنید. البته که فعلا این وام ها فقط در تهران پرداخت میشود. در کرج هم پرداخت میشود.

  شرایط دریافت وام فوری از موسسه توانگر

 این وام بر خلاف وام های بانکی با راحت ترین شرایط به شما پرداخت میشود. برای دریافت این وام شما نیاز به دسته چک و یا ضامن ندارید. تنها شرط پرداخت این وام سن بالای ۱۸ سال و داشتن یکی از سند های ملک، خودرو، طلا و یا سیم کارت دارید. البته این وام فقط در تهران و کرج پرداخت میشود و برای دریافت این وام شما باید ساکن تهران و یا کرج باشید.

حداقل مبلغ وام: ۵۰ میلیون تومان
 حداکثر مبلغ وام: ۴۰ میلیارد تومان
 ضامن مورد نیاز:  بدون نیاز به ضامن
 سند مورد نیاز:  ملک، خودرو، طلا و سیم کارت

دریافت وام و مشاوره رایگان برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتونین با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید.

 وام فوری چند ساعته پرداخت میشود؟

 وام فوری بستگی به سند شما برای ضمانت مدت زمان پرداختش فرق میکنه. اگه شما قصد داشته باشید با سند ملکی و یا اداری وام دریافت کنید نیاز به یک یا نهایتن دو روز انجام مراحل اداری پرداخت وام هست. اگه شما قصد داشته باشید با سند خودرو و یا ماشین خودتون وام دریافت کنید. این وام در کمتر از دو ساعت کاری به شما پرداخت میشه. همچنین اگه شما قصد داشته باشید با طلا و یا سیم کارت این وام رو دریافت کنید در سریع ترین زمان ممکن یعنی کمتر از نیم ساعت میتونید مبلغ مورد نیاز خودتون رو دریافت کنید. در تمامی این مراحل شما نیازی به ضامن و یا دسته چک ندارید و میتونید بدون ضامن هم این وام هارو دریافت کنید.

مبلغ این وام بسته به سند شما متفاوت است. روی سند ملکی و اداری شما میتونید بین ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش ملک خودتون رو وام دریافت کنید. برای مثال اگه ملک شما ارزشی ۶ میلیاردی داشته باشه شما میتونید بین ۳ میلیارد تا ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون وام در کمتر از دو روز کاری دریافت کنید، بدون نیاز به داشتن دسته چک و یا ضامن.

همچنین اگه شما قصد داشته باشید روی سند خودروی خودتون وام فوری دریافت کنید هم میتونید بین ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش خودروتون رو وام دریافت کنید. برای مثال اگه خودروی شما ارزش ۱ میلیاردی داشته باشه شما میتونید حداکثر تا ۷۰۰ میلیون تومن از موسسه ما وام دریافت کنید، در کمتر از دو ساعت و تنها شرط برای دریافت این وام پلاک تهران و یا کرج بودن خودرو هست.

این شرایط برای دریافت وام با سند ملکی کمی متفاوت است. شما میتونید تا ۹۰ درصد ارزش طلای خودتون وام فوری دریافت کنید، برای مثال اگه شما ۱۰۰ میلیون طلا داشته باشید میتونید در کمتر از نیم ساعت ۹۰ میلیون تومن وام دریافت کنید.

برای دریافت تمام وام های بالا شما نیازی به هیچ گونه ضامن و یا دسته چک ندارید.

همچنین شما میتونید از حداقل ۵۰ میلیون تا حداکثر توان سندتون وام دریافت کنید.

 مراحل دریافت وام فوری از موسسه حقوقی توانگر

 در این وام فوری که از موسسه حقوقی توانگر دریافت میکنید شما نیازی به ضامن و یا دسته چک ندارید و در اصل با سند خودتون میتونید به راحتی وام دریافت کنید.

در صورتی که قصد داشته باشید با سند ملک مسکونی و یا اداری خودتون وام دریافت کنید و بسته به مقدار وام دریافتی شما بخشی از سند ملک شما در رهن موسسه ما قرار میگیره و همچنان سند به نام شما باقی میمونه، و با پرداخت مبلغ وام سند شما آزاد میشه.

همچنین اگه قصد داشته باشید با خودروی خودتون وام فوری دریافت کنید بسته به مقدار وام دریافتی شما بخشی از سند خودروی شما و یا پلاک شما به صورت دانگی در رهن ما قرار میگیرد اما همچنان سند و پلاک به نام شما باقی میمونه و بعد از پرداخت مبلغ وام سند و یا پلاک شما به حالت قبل برمیگردد.

همچنین برای دریافت وام فوری با طلا هم طلای شما با نام و مشخصات خودتون در صندوق امانات بانک نگه داری میشه تا زمان پرداخت مبلغ وام و بعد از پرداخت مبلغ طلا به شما بازگردانده میشه.

تمامی مراحل پرداخت وام فوری به صورت کاملا قانونی در دفترخانه اسناد رسمی انجام میشود و برای هر پرونده وامی قراردادی کاملا قانونی و اصولی زیر نظر وکیل های موسسه ما تنظیم میشه ، تا شما بتونید با خیالی راحت هر مبلغ وامی که مورد نیازتون بود رو از موسسه ما دریافت کنید.

دریافت وام و مشاوره رایگان برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتونین با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید.

 شرایط کامل دریافت وام فوری با سند ملک مسکونی و اداری

 برای دریافت این وام شما نیاز به سند ملک مسکونی و یا اداری تهران و کرج و اطراف تهران دارید. این وام فوری فقط در تهران و کرج قابل پرداخت هست. و در استان ها و شهرستان های دیگر پرداخت نمیشود.

برای دریافت این وام فوری داشتن سند تک برگ، بنچاق و پایان کار ملک خودتون الزامی هست.

داشتن سند شش دانگ الزامی هست و اگه سند دانگی به اسم افراد مختلف هست حضور تمامی افراد هنگام دریافت وام الزامی هست. دریافت وام به صورت وکالتی امکان پذیر نیست.

همچنین برای دریافت این وام سند شما نباید در رهن بانک و یا شخص دیگری باشد.

  • ملک شما باید در تهران، کرج و یا اطراف تهران باشد.
  • داشتن سند تک برگ، بنچاق و پایان کال الزامی هست.
  • در صورتی دانگی بودن حضور تمام افراد الزامی هست.
  • سند ملک شما نباید در رهن بانک و یا شخصی باشد.
  • پرداخت وام فوری به صورت وکالتی انجام نمیشود و حضور صاحب سند الزامی هست.

 شرایط کامل دریافت وام فوری با سند خودرو و ماشین

این وام به تمام خودرو های ایرانی و خارجی تعلق میگیره و شما میتونید با تمام خودرو های داخلی مثل پراید و تیبا و ۲۰۶ و … و تمام خودرو های خارجی این وام رو دریافت کنید.

برای دریافت این وام پلاک خودرو شما باید پلاک تهران باشد و این وام فوری فقط در تهران پرداخت میشود.

همچنین برای دریافت این وام مدل خودروی شما باید بالای سال ۱۳۹۰ باشد و ارزش روز خودروی شما هم باید حداقل بالای ۱۰۰ میلیون باشد تا بتونید دریافت کنید، در ضمن این وام فقط به خودرو های سواری تعلق میگیره.

  • خودروی شما باید پلاک تهران باشد.
  • مدل خودروی شما باید بالای سال ۱۳۹۰ باشد.
  • ارزش روز خودرو حداقل ۱۰۰ میلیون تومان
  • قابل پرداخت روی کلیه خودرو های ایرانی و خارجی
  • پرداخت فقط رو خودرو های سواری

دریافت وام و مشاوره رایگان برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتونین با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید.

 شرایط بازپرداخت وام فوری موسسه حقوقی توانگر

 بازپرداخت وام ها بسته به انتخاب شما میتونه یک ماه تا یک سال باشد، که به شرط خوش حسابی شما میتونید این وام رو تمدید هم بکنید.

باز پرداخت کاملا بر اساس شرایط شما سازگار میشود. و شما میتونید به صورت ماهانه، دوماه یکبار و… بازپرداخت خودتون رو مشخص کنید.

همچنین شما میتونید بخشی از مبلغ وام خودتون رو به صورت یکجا پرداخت کنید تا هم از اصل پول پرداختی و هم از قسط وام کسر بشه.

 پرداخت وام فوری قانونی و شرعی است؟

 تمامی مراحل پرداخت وام فوری به صورت کامل در دفترخانه اسناد رسمی انجام میشود و همچنین قراردادی کاملا شفاف و قانونی زیرنظر وکیل برای هر وام تنظیم میشود، تا شما بتونید با خیالی آسوده وام خودتون رو دریافت کنید.

تمامی مراحل کاملا قانونی و شرعی است.

 دریافت وام و مشاوره رایگان برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتونین با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید.

معمولا در بانک ها اولین شرط پرداخت وام داشتن سپرده در بانک هست که شرایط دریافت وام رو برای متقاضیان دریافت وام فوری سخت میکنه. به همین دلیل موسسه حقوقی توانگر شرایطی رو برای متقاضیان وام فراهم کرده که شما بتونید وام فوری بدون سپرده دریافت کنید در کمترین زمان ممکن، معمولا پرداخت وام های موسسه ما بین نیم ساعت تا نهایتن دو روز کاری هست و محدودیتی هم در پرداخت وام فوری نداریم.

از اونجایی که دریافت دسته چک شرایط سختی دارد و عموم افراد قادر به دریافت دسته چک نیستند و دسته چک ندارند و یکی از شرط های بعضی از بانک ها برای پرداخت وام فوری داشتن دسته ک هست ولی در موسسه حقوقی ما شما برای دریافت وام فوری نیازی به دسته چک ندارید و میتونید دریافت کنید به همراه یکی از سند هایی که بالا توضیح دادیم.

شرایط سخت و مراحل طولانی بانک ها برای پرداخت وام معمولا متقاضیان دریافت وام رو منصرف میکنه، در بعضی از شرایط هم شما نیاز به دریافت وام به صورت خیلی فوری دارید که نمیتونید مدت زمان زیادی رو صرف انجام مراحل اداری کنید.

از همین رو موسسه ما شرایطی رو فراهم کرده که شما میتونید وام فوری یک روزه و یا حتی سریع تر هم دریافت کنید. برای مثال برای دریافت شما میتونید در عرض نیم ساعت وام خودتون رو دریافت کنید.

همچنین در کمتر از دو ساعت و وام فوری با سند ملکی هم در کمتر از دو روز کاری به صورت کامل به شما پرداخت میشود.

سخت ترین مرحله دریافت وام پیدا کردن ضامن است. داشتن ضامن معتبر و کارمند این روزه ها خیلی سخت شده و ممکنه که شماهم با این مشکل مواجه شدید. اما شما میتونید وام فوری بدون ضامن رو به راحتی از موسسه ما دریافت کنید. در موسسه ما برای دریافت وام از موسسه ما شما نیاز به هیچ ضامنی ندارید و میتونید فقط با یکی از سند های گفته شده وام خودتون رو دریافت کنید.

دریافت وام و مشاوره رایگان برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتونین با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید.

 دریافت وام فوری از بانک ها

 هرکدام از بانک ها شرایطی برای دریافت وام فوری دارند که اگه این شرایط رو داشته باشید میتونید از بانک ها هم وام دریافت کنید. معمولا شرایط هر بانکی برای پرداخت وام متفاوت است ولی بین یک سری شرایط بین تمام این بانک ها یکی است.

چندتا از شرایط مشترک بانک های مختلف برای دریافت وام فوری میشه

  • داشتن ضامن رسمی
  • داشتن سند ملک
  • مسدودی سپرده

اشاره کرد که شما برای دریافت وام فوری از بانک ها نیاز دارید که یکی از شرایط رو داشته باشید

رایج ترین روش پرداخت وام فوری بانک ها مسدودی سپرده هست که تقریبا تمام بانک ها با شرط مسدودی سپرده به شما وام میدن.

دریافت وام فوری با مسدودی سپرده به این صورت است که شما تا ۸۰ درصد سپرده خودتون وام بگیرید و حداکثر مبلغ پرداخت هم ۵۰۰ میلیون تومان است.به صورت ساده تر شما برای دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی باید سپرده ۶۲۰ تومانی در بانک قرار بدید تا بتونید ۵۰۰ میلیون وام بگیرید.

که شاید زیاد شرایط منطقی برای افرادی که نیاز مالی شدید برای دریافت وام دارند نباشه.

 دریافت وام فوری با ضامن رسمی

 این وام هم به این شکل است که شما با معرفی چند ضامن رسمی و کارمند میتونید مبلغی رو وام فوری دریافت کنید که البته این دریافت این وام هم احتمالا چند هفته زمان میبره معمولا سقف پرداخت این وام نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان است و نمیتونید بیشتر از این مبلغ با این شرایط وام دریافت کنید.

 دریافت وام فوری با سند ملک

 همچنین شما میتونید از بعضی بانک ها مثل بانک سامان، پارسیان و یا توسعه تعاون وام فوری با سند ملک دریافت کنید. معمولا مبلغ این بسته به ارزش ملک شما متغییر هست و حداکثر پرداختی این وام هم حدود ۲ میلیارد الی ۳ میلیارد تومن است.

بعضی از بانک ها مثل بانک پارسیان علاوه بر سند ملک نیاز به سپرده هم دارند و بعضی از بانک ها مثل طرح حامی توسعه تعاون نیازی به سپرده ندارند.

برای دریافت وام فوری بانک ملی شما نیاز به سپرده گذاری دارید تا بتونید بر اساس سپرده ای که در بانک میزارید وام دریافت کنید. همچنین بانک ملی به سپرده ای که در بانک قرار میدید هم سود ۱۸ درصدی میده.

در طرح تسهیلات آنی بانک ملی تولید کنندگان دارای جواز کسب میتوانند تا سقف ۵ میلیارد تومان وام دریافت کنند، همچنین پزشکان، مهندسان، وکلا، قضات، اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدیران ارشد شرکت‌های خصوصی و دولتی هم میتوانند تا سقف ۲ میلیارد تومان وام دریافت کنند.

همچنین سایر مشاغل هم میتونند تا سقف ۱ میلیارد تومن وام فوری دریافت کنند.

برای دریافت وام فوری بانک ملی شما نیازی به ضامن ندارید و فقط با سپرده گذاری میتونید وام دریافت کنید سود این وام ۱۷ درصد سالیانه است و همچنین به سپرده که شما در بانک قرار میدید هم ۱۸ درصد سالیانه سود تعلق میگیره.

مهلت بازپرداخت این وام ۶۰ ماهه است و بستگی به مبلغ دریافتی وام شما قسط ماهانه متغییر است.