برترین های کسب و کارعمومی

آشنایی با پروژه نیکان و نحوه سرمایه گذاری در آن

درباره تعاونی مسکن ثمین، مجری پروژه نیکان

یکی از تعاونی‌های فعال در حوزه ساخت و ساز در تهران، تعاونی مسکن ثمین است. این تعاونی به صورت رسمی از سال 1370 در این حوزه فعالیت داشته و توانسته فعالیت‌های هدفمندی را در این حوزه داشته باشد. این مجموعه در زمینه ساخت و ساز واحدهای مسکونی، تهیه زمین‌های مسکونی و ایجاد تأسیسات عمومی فعالیت دارد. تمامی این سازه‌ها را نیز به صورت تمام شده، نیمه تمام و واگذاری به اعضا به فروش می‌رساند. این تعاونی در زمینه پروژه های منطقه 22 فعالیت دارد.

امتیاز پروژه نیکان | برج نیکان چیتگر | پروژه مسکونی نیکان

لیست پروژه‌های مسکن ثمین

تعاونی ثمین اجرای دقیق، پروژه تجاری نیکان را در مروارید شهر در دست دارد. این پروژه در زمینی به مساحت 19300 متر مربع در حال احداث است. پروژه مذکور دارای 34800 متر مربع تراکم مفید مسکونی بوده و ظرفیت احداث 348 واحد مسکونی را دارد. متراژ این واحدها به صورت میانگین، 100 متر برآورد شده است.

لازم به ذکر است پروژه نیکان در پهنه کاربری m114 در ضلع شمالی ایستگاه متروی وردآورد بنا شده است که کاربری تجاری مسکونی دارد. این پروژه در دو فاز، طراحی شده و واحدهای مسکونی آن با قیمت‌های متفاوتی به متقاضیان عرضه می شود. برای آگاهی از قیمت آنها می‌توانید به مراکز حضوری و آنلاین فعال در این حوزه مراجعه کنید.

تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق

تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق در سال 1370 به عنوان شرکتی فعال در عرصه تهیه زمین‌های مسکونی، ساخت خانه و آپارتمان‌های مسکونی و تعاونی فروش این واحدهای مسکونی به صورت نقد و اقساط، در اداره ثبت شرکت‌ها، به ثبت رسیده است. فعالیت دیگر این شرکت به ایجاد تأسیسات عمومی برای استفاده مشترک اعضای تعاونی و خرید آپارتمان‌های تمام و نیمه تمامی مربوط می‌شود. این واحدهای مسکونی تکمیل یا نیمه تمام، بعد از خرید، به اعضای این تعاونی واگذار می‌شود. این تعاونی در زمینه پیش فروش منطقه 22 فعالیت دارد.

شماره ثبت این تعاونی، 85738 بوده و در شهرک گلستان، بالاتر از میدان اتریش قرار دارد. متقاضیان استفاده از خدمات این مجموعه، علاوه بر مراجعه حضوری، می‌توانند به صورت آنلاین وارد وبسایت این مجموعه شده و از شرایط خرید و فروش واحدهای مسکونی این تعاونی، مطلع شوند.

ثبت نام مسکن ثمین

افراد با مراجعه به سایت این مجموعه و پرداخت حق عضویت، در این تعاونی عضو شده و میتوانند در خرید زمین، خرید آپارتمان در منطقه 22  و یا ساخت واحدهای مسکونی، سرمایه گذاری نمایند. البته لازم است در صورت تمایل به عضویت در این تعاونی به این نکته توجه شود که حضور در هر پروژه سرمایه گذاری و ساخت و ساز، مستلزم آن است که مبلغ تعیین شده از سوی هیئت مدیره تعاونی در موعد مقرر پرداخت شود. در غیر این صورت از مشارکت افراد در پروژه مد نظر، جلوگیری می‌شود.

تعاونی مسکن ثمین یکی از تعاونی‌های باتجربه و معتبر در زمینه اجرای انواع پروژه‌های ساختمانی، خرید زمین، پیش خرید و پیش فروش آپارتمان، ایجاد تأسیسات عمومی و … می‌باشد. این تعاونی با فعالیت درخشان خود در این زمینه، توانسته اعتماد اغلب سرمایه گذاران این حوزه را جلب نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تعاونی، نحوه خرید و فروش آپارتمان‌های پروژه تجاری مسکونی نیکان در مروارید شهر و اقساط این تعاونی، به سایت مسکن صدف مراجعه کنید. این مجموعه با برخورداری از کارشناسان و مشاوران فعال در این زمینه، اطلاعاتی جامع به شما ارائه خواهند کرد.

پروژه نیکان

پروژه نیکان  پس از اخذ مجوز برای انتقال درختان، برای حصارکشی و گودبرداری آماده شد. این پروژه در زمینی با متراژ ۱۹۳۰۰ متر مربع، با ۳۴۸۰۰ متر مربع تراکم مفید مسکونی و ۱۰۰۰۰ متر مربع تراکم تجاری، به بهره برداری رسید. پروژه نیکان دارای ۶ بلوک ۱۲ طبقه بوده و هر طبقه ۱۲ واحد دارد. متراژ واحدهای این پروژه ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ متری است که دو خوابه هستند. مدت زمان تخمینی برای تحویل پروژه، ۴۸ ماه است.

برج نیکان مروارید شهر

این پروژه توسط تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق، در حال ساخت و ساز است. این تعاونی زیر نظر وزارت دفاع است. همچنین تعاونی ثمین اجرای دقیق، یکی از تعاونی های ۲۱ گانه در اتحادیه تعاونی نمونه رسا است. از دیگر پروژه های موفق اتحادیه تعاونی نمونه رسا می توان به مجتمع تجاری اداری آرتمیس، برج های پارسیا و شهرک نمونه سپاه اشاره کرد.

پروژه نیکان چیتگر یکی از بهترین پروژه های منطقه ۲۲ تهران است که با پلاک ۲۰۲۰/۴ ثبت شده است. این برج، سند شش دانگ دارد. برای صاحب این واحدها، دفترچه مالکیت ثبت می شود. مالکین می توانند با مراجعه به دفتر خرید و فروش تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق، به نقل و انتقال واحد خود بپردازند.

امکانات پروژه نیکان مروارید شهر

  • پارکینگ و انباری برای تمام واحدها
  • کارواش
  • ۶ لاین آسانسور باربر و نفربر
  • سالن بازی کودکان
  • لابی شیک و مجلل
  • سالن اجتماعات
  • تمامی انشعابات

موقعیت مکانی پروژه نیکان

پروژه نیکان منطقه ۲۲ در مکانی رو به پیشرفت واقع در شهرک مروارید شهر در اتوبان شهید خرازی، خیابان اردستانی و داخل خیابان دانش قرار دارد. این شهرک در غرب منطقه ۲۲ واقع شده است.

امکانات تفریحی تجاری پروژه نیکان چیتگر

از جمله مزیت های مهم پروژه نیکان مروارید شهر، مجاورت با مرکز خرید بزرگ ایران مال و شهربازی هزار و یک شهر است. در این منطقه، بزرگراه های مهمی همچون خرازی، حکیم، تهران-کرج و آزادگان به راحتی در دسترس هستند. فاصله این پروژه تا مترو وردآورد، تقریباً ۲ دقیقه است. امکانات رفاهی بسیاری در این پروژه گنجانده شده است. برخی از طبقات از ویوی دریاچه چیتگر برخوردار هستند.

قیمت تقریبی واحدهای پروژه نیکان

قیمت تقریبی واحدهای پروژه نیکان چیتگر به ازای هر متر، ۵۵۰۰۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. هم چنین خریدار باید مبلغی برای خرید امتیاز به اعضای اولیه پروژه پرداخت نماید. پرداخت هزینه هر واحد به صورت نقدی و اقساط است. مبلغ اولین واریز و حق امتیاز، ۱۵۰ میلیون است. خریداران به دو صورت می توانند قسط پرداخت کنند: ۴ قسط هر کدام به ارزش ۳۶ میلیون تومان یا ۶ قسط هر کدام به ارزش ۲۴ میلیون تومان. برای هر واحد، وامی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان نیز در نظر گرفته شده است.

با این حال برای کسانی که در مورد نسبت مبالغ فوق به قیمت های شهرک چیتگر ابهامی دارند بهتر است تا با مشاورین املاک منطقه 22 در دفتر کهن در ارتباط باشند.

پروژه های مسکن وزارت دفاع

تعاونی مسکن وزارت دفاع یا همان تعاونی بنیاد تعاون بازنشستگان وزارت دفاع با  سهامداران و سرمایه گذاری آنان اقدام به ساخت شهرک های مسکونی در منطقه 22 و اطراف دریاچه چیتگر کرده اند. از بزرگترین پروژه های در دست ساخت تعاونی مسکن وزرات دفاع میتوان به پروژه های زیر اشاره نمود :

    پروژه نیکان

    پروژه الماس غرب

 به سبب آب و هوای تمیز و پاک منطقه 22 و نزدیکی آن به دریاچه چیتگر و نزدیکی آن به پایتخت این تعاونی به ساخت و ساز برج های لوکس و لاکچری پرداخته است که زبانزد خاص و عام قرار گرفته است.

پیش فروش پروژه نیکان

با توجه به مبالغ فوق و قیمت های اعلام شده ای که برای واحد های برج نیکان در نظر گرفته شد هم وطنان و سرمایه گذاران گرامی می تواند جهت کسب اطلاع از آخرین اخبار و یا افزایش احتمالی مبالغ فوق در سال جدید یعنی سال 1400 با مشاورین املاک کهن در منطقه 22 تماس گرفته و از آخرین اطلاعات و چند و چون پیش فروش پروژه نیکان مطلع شوند.

به نقل از: گــروه سـرمایه گذاری مرواریــد